Aftellen!

DeletedUser58575

Guest
We gaan aftellen!


We zijn op W19 onlangs een mijlpaal gepasseerd. Een die sommigen van jullie waarschijnlijk niet eens opgemerkt zullen hebben.
We hebben op W19 sinds anderhalve week ongeveer minder dan 200 spelers over. Hoewel dit principe op .NL nog niet zo bekend is, heeft dit op .Net een hele duidelijke betekenis. Minder dan 200 spelers betekent dat de Aftelpost wordt aangemaakt. Er kunnen geen nieuwe spelers meer starten dus het is nu in feite aftellen totdat er nog maar een handjevol over zijn.

Allereerst, het zelf-updatende statistiekje met het aantal nog resterende spelers op W19:

image.php



Er zijn op dit moment 184 spelers over op W19. De onderverdeling is als volgt:

312guba.png


Excuses voor het slordige en lelijke paintwerk met Excel. Helaas staat het forum nog geen tabel BB-codes toe en zijn HTML codes uitgeschakeld. Ik zal proberen dit topic wekelijks, maar toch in ieder geval zo actief mogelijk bij te houden.
 

DeletedUser58848

Guest
Het is toch al een tijdje zo dat tot W21 (op 20 na) geen accounts kunnen worden aangemaakt?
Of zit ik hier fout? :eek:

Ik zal even onder mijn cluster op gaan ruimen haha :$
 

DeletedUser58575

Guest
Klopt, maar sinds kort zitten we onder de 200 spelers. Hetgeen onofficieel een beetje de aanduiding is voor de 'Endgame fase'.

;)
 

DeletedUser31802

Guest
oke, maar wisten we dit al niet langer? Dat het einde eraan zat te komen?
 

DeletedUser58575

Guest
Dat is dan ook niet het punt van het topic. Het is een beetje een soortgelijk principe aan het mijlpaaltopic. Je houdt bij hoe snel spelers worden opgeveegd en hoeveel spelers er nog op te ruimen zijn. Enerzijds voor sommigen een stimulans, anderzijds later leuk om terug te lezen als de wereld is afgelopen.
 

DeletedUser58560

Guest
Waar kan ik de overwinningswaarden vinden, van W19? :D
 
Bovenaan