Aftellen!

DeletedUser58575

Guest
In het begin is het on-topic. Dat ik er na een tijdje een halt toe roep hoeft door jou echt niet aangestipt te worden als iets negatiefs hoor ;)

DeletedUser58575

Guest
Oke mensen, ik roep dus op tot on-topic posts hier. Vervolgens wordt er gewoon doorgepraat over off-topic zaken en wordt mijn post compleet genegeerd. Dan verwijder ik deze posts.
De boodschap is nu dus duidelijk...
Vanaf hier volgen er bestraffingen bij het verwijderen van off-topic posts.

DeletedUser58560

Guest
Gebeurd er eigenlijk iets, als er nog maar 100 spelers zijn? :)

Reactiescore
1.042
Volgens mij niet, het ergste wat er nog kan gebeuren is een verlaging oid denk ik:p

DeletedUser

Guest
er is toch nog wel een verlaging van prijzen voor goudmunten??

DeletedUser58575

Guest
Neen. ;)
Onder de 100 veranderd er niets.

Prijsdalingen voor prijzen van Pakketjes en Goudmunten

Daling tot 1/2 (50%) van de originele prijs

Deze instelling zal doorgevoerd worden van zodra er minder dan 1.000 spelers op een wereld spelen. Elke maand zullen we dit voor alle werelden controleren en zal elke betroffen wereld een stemming krijgen. Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren. Indien de stemming afgewezen wordt zal een volgende stemming voorvallen van zodra er minder dan 500 spelers zijn, deze stemming is dan opnieuw voor een halvering (zie ook hieronder).

Deze stemming zal meteen ook bepalen of het onmogelijk wordt om te herstarten op deze spelwereld.

Daling tot 1/3 (33%) van de originele prijs

Zelfde als hierboven, deze stemming zal gestart worden als er minder dan 500 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in deze stemming afgekeurd wordt is de volgende stemming bij een daling onder de 200 spelers, deze stemming is dan opnieuw voor een daling tot 1/3 van de originele prijs.

Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.

DeletedUser

Guest
Waarom wil iedereen nog eens de prijs laten verlagen? Het gaat al snel genoeg zo. Hardcode je hebt er nog 300 thuis staan fzo? :p

DeletedUser58575

Guest
Wij zitten anders nog maar op 2/3 van de oorspronkelijke prijs :p

Dat wordt omdat we onder de 200 zijn gezakt aangepast naar 1/5e. Dat veranderd dus. Elke maand kijkt het coma team 1 maal naar alle werelden om te zien welke er toe zijn aan een edelhalvering. En aangezien W19 onder de 200 spelers is gezakt, komen we dus in aanmerking voor die edelhalvering. Zodra CoMa er naar kijkt zullen we dus weer een enquete krijgen.

DeletedUser58575

Guest
We ja. Ook al speel ik niet, ben en blijf ik onderdeel van de W19 community. En nee, we gaan hier nu niet weer een hele discussie over beginnen...

Bovenaan