adelshoeve

DeletedUser3866

Guest
je kan het ook zo bekijken, als jij te lui bent om een redelijke text te schrijven, zijn wij te lui om hem redelijk goed te lezen, dus dan bereik je ook niets.


denk ff na voor je wat schrijft want dat slaat dus nergens op ik heb zowiezo nergens geschreven dat ik de moeite er niet voor doe het lukt me gewoon niet altijd



en even terug komen op de reactie van tomtomties
3 op de 10 nederlanders heeft dislectie waarvan 1 op de 20 zwaare dislectie en het worden er steets meer
denk je dat ik het voor me lol heb nee tuurlijk niet op school heb ik er geen voor delen van (alleen dan is alles op de pc mag doen)
 

DeletedUser3866

Guest
wat trouwens nog dommer is wat ik net zag is, kijk naam is
Lord of The Neterlands
lord of the NETHERLANDS

dus ga eerst ff wat aan je eigen spelling doen
 

DeletedUser

Guest
denk ff na voor je wat schrijft want dat slaat dus nergens op ik heb zowiezo nergens geschreven dat ik de moeite er niet voor doe het lukt me gewoon niet altijd



en even terug komen op de reactie van tomtomties
3 op de 10 nederlanders heeft dislectie waarvan 1 op de 20 zwaare dislectie en het worden er steets meer
denk je dat ik het voor me lol heb nee tuurlijk niet op school heb ik er geen voor delen van (alleen dan is alles op de pc mag doen)


dat lijkt me een geweldig voordeel.... lekker internet erbij, wikipedia. En dan huh heb ik een 9? dankjewel jjoh :)
 

DeletedUser

Guest
ik mag het ook op een pc maken, helaas zijn ze bij mij zo slim om een 'kale' pc te doen. dus geen internet, geen aantekeningen etc.
 

DeletedUser2826

Guest
Mensen, dit is het ideeën forum; niet het forum om te zagen of hij dislexie heeft of niet ....

Wat maakt het uit of hij dislexie heeft of niet .....
 

DeletedUser

Guest
al het gezeik over dislectie voor de mensen die het niet hebben stop om de
mensen er mee af te breken je kan er niet veel aan doen ik heb er zelf een
zware vorm van en na ongeveer 10 jaar extra lessen en specifieke
begelijding lukt het schrijvn me aardig

Jullie besseffen niet hoe moeilijk het voor on dislectisch is om fout loos te schtijven , en je ziet we het verschil tss een normale schrijf fout een een schrijf fout van iemand met dislectie , als je een schijft fout maakt komt het neer op dit "spellen" maar als het iemand met dislectie is komt het meer neer op dit: compute deze mensen laten leters weg vallen of schrijven worden totaal anders.

Ik kan nog lijsten blijve vol schrijven maar het enige dat wij vragen is om wat respect op te brengen voor ons en ons niet op elke fout die wij maken af te breken.

Ik wil ook begrijpen dat het niet makkelijk is voor jullie om dit te lezen maar wij doen ook zeer hard ons best om foutloos te schrijven dus proberen jullie dan ook je best te doen om wat verdraagzaam te zijn hier in.:)
 

DeletedUser3866

Guest
bedankt brammie=]

ik heb ook kale pc bovendien heb ik altijd 2-3leraren die op ons letten tijdens het se (aparte kamer =s met 20andere ofzo)

en als je het niet kan lezen dar reageer je toch gewoon niet uit eindelijk is het erger voor mensen die wel dislecsie hebben dan mensen die dat niet hebben in rl maar ook op spellen


en ik vind dat we er maar moeten over ophouden het heeft toch geen nut wij doen ons best jullie moeten dus maar niet zeuren gewoon niet reageren
 
Bovenaan