adelshoeve

DeletedUser3866

Guest
ik heb een vraag over een kleine iritatie
ik heb geen diee of eht al eerder voor is gekomen maar komt omdat ik gwn nooit tijd hat voor het algemene forum


als ik naar me adelshoeve ga en ik wil grondstoffen opslaan dan moet ik gwn vet vaak klikken wat gwn super iritant is als je veel dorpen hebt zoals op w1 is het 1x klikken en je bent klaar of dat je het kan veranderen indien je niet alles wil opslaan

is dit ook mogelijk in w2 en mischien voor meerdere mensen die zich er aan iriteren w3-4 ook??




groeten $!$ER
met trots eerst reactie ooit op forum:eek: :)
 

DeletedUser

Guest
hey $i$er!

volgens mij moet je gewoon veel klikken, op .net klikte ik gewoon vet vaak echter elkaar en dan had ik gewoon het max. opgeslagen ;-)
 

DeletedUser2826

Guest
ik heb een vraag over een kleine iritatie
ik heb geen diee of eht al eerder voor is gekomen maar komt omdat ik gwn nooit tijd hat voor het algemene forum


als ik naar me adelshoeve ga en ik wil grondstoffen opslaan dan moet ik gwn vet vaak klikken wat gwn super iritant is als je veel dorpen hebt zoals op w1 is het 1x klikken en je bent klaar of dat je het kan veranderen indien je niet alles wil opslaan

is dit ook mogelijk in w2 en mischien voor meerdere mensen die zich er aan iriteren w3-4 ook??

Bij vragen posten dan ...
Het idee is ook niet goed uigewerkt, ik versta er dan ook niets van.

En inderdaad je zult zoveel moeten klikken.
 

DeletedUser3866

Guest
hey Generalkiller:D

het is wel goed uitgewerkt je snapt het vast wel zo niet AUB niet reageren

owke ik zal volgende keer het bij vragen doen maar ik heb het hier neergezet dat dit ook verandert kan worden als idee

ja doe ik nu ook steets maar met 60dorpen is wel iri maar dan word ik wel member (ooit):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
spelling spelling spelling. Het is erg irritant een ongestructureerde post vol fouten te lezen...
 

DeletedUser

Guest
je moet niet vaak klikken!!
je moet gewoon PREMIUM ACCOUNT kopen!!!
 

DeletedUser3866

Guest
ja ik heb voor 1maand primium dus ga die dan maar is gebruiken

werkt het niet met een gratis primium van een week (die je aan het begin krijgt)
 

DeletedUser

Guest
sorry hier voor maar ben dislecties

dyslectisch is het woord en als je er dan zoveel problemen hebt, download mozilla firefox en neem add-on voor woordenboek. Die corrigeert automatisch. Ik merk bovendien grote spellingsverschillen tussen je posts. De ene keer is het goed de andere keer niet. Dus dyslectie... eerder luiheid lijkt mij
 

DeletedUser3866

Guest
dyslectisch is het woord en als je er dan zoveel problemen hebt, download mozilla firefox en neem add-on voor woordenboek. Die corrigeert automatisch. Ik merk bovendien grote spellingsverschillen tussen je posts. De ene keer is het goed de andere keer niet. Dus dyslectie... eerder luiheid lijkt mij


nee dat vind ik echt onzin ik ga geen programma downloaden omdat me spelling k*t is bovendien is het niet zo vreselijk erg ja kan goed genoeg lezen wat ik schrijf en bedoel

en ja ik geef toe als ik echt de moeite zou nemen kan ik 60% foutloos schrijfen maar het is voornamelijk te danken aan msn dat ik zo typ


maar ik wil hier niet over discuseren ik verander niks aan maar ik zal wat meer de tijd nemen met schrijfen maar verwacht geen foutlose zinnen dus punt hier achter als je nog wat nutigs te melden graag zo niet dan ben ik erklaar mee



bedankt voor de mensen die WEL zonder comentaar me mail konder beantwoorden
 

DeletedUser1031

Guest
nee dat vind ik echt onzin ik ga geen programma downloaden omdat me spelling k*t is bovendien is het niet zo vreselijk erg ja kan goed genoeg lezen wat ik schrijf en bedoel

en ja ik geef toe als ik echt de moeite zou nemen kan ik 60% foutloos schrijfen maar het is voornamelijk te danken aan msn dat ik zo typ


maar ik wil hier niet over discuseren ik verander niks aan maar ik zal wat meer de tijd nemen met schrijfen maar verwacht geen foutlose zinnen dus punt hier achter als je nog wat nutigs te melden graag zo niet dan ben ik erklaar mee



bedankt voor de mensen die WEL zonder comentaar me mail konder beantwoorden


je kan het ook zo bekijken, als jij te lui bent om een redelijke text te schrijven, zijn wij te lui om hem redelijk goed te lezen, dus dan bereik je ook niets.
 

DeletedUser

Guest
dyslectisch is het woord en als je er dan zoveel problemen hebt, download mozilla firefox en neem add-on voor woordenboek. Die corrigeert automatisch. Ik merk bovendien grote spellingsverschillen tussen je posts. De ene keer is het goed de andere keer niet. Dus dyslectie... eerder luiheid lijkt mij

Volgens mij heb jij een woordenboek nodig om het woord dyslectie op te zoeken en te kijken wat het betekent, want blijkbaar heb je daar geen idee van.
 

DeletedUser4263

Guest
uhm, hoe bedoel je met opslaan in je adelshoeve?:confused: *schaam*
 

DeletedUser

Guest
sorry hier voor maar ben dislecties

heeft iedereen tegenwoordig dislectie?

ik geef gewoon toe dat ik geen moeite doe voor mijn spelling... als anderen dit ook zouden doen, zal ik me veel minder ergeren...
 

DeletedUser

Guest
@ tomtommies, helemaal mee eens, ik ben er ook te lui voor.

alleen soms heb ik het dat ik een beetje woorden(blind/doof) ben.
dan weet ik zelfs al doe ik me best, niet hoe ik het woord moet schrijven (vb wat ik heel vaak heb, is het nou hat, of had?)
 
Bovenaan