Adelshoeve / Eerste met tweede dorp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nee. 10 min ? Sjeezus peter maakte typfout en is daar zelf toen in geloven.

als ik niet na de kapper ging had ik het na gerekend :p maar ach frankje ik als leraar van jou in hoe doe ik super arrogant en brand ik mensen af op het forum heb vertrouwen in jou dat je zijn fail backtime gaat dodgen en hem dan doodnuked :cool:
 

DeletedUser30571

Guest
als ik niet na de kapper ging had ik het na gerekend :p maar ach frankje ik als leraar van jou in hoe doe ik super arrogant en brand ik mensen af op het forum heb vertrouwen in jou dat je zijn fail backtime gaat dodgen en hem dan doodnuked :cool:

xd Lol naja het boeit me ook niet veel het is maar een spel maar vind dit wel zeer jammer omdat ik het ook nog heb nagevraagd en toen doorkreeg dat de aanval 03 : 37 duurde..
 

DeletedUser

Guest
Ja hoe zouden we het anders mis kunnen doen? Random sturen? Als je nou eens kijkt naar terugkomst tijd van passionate zal je zien dat er precies 10 min tussen zit of 09 : 59

Precies 11 min zegt hij zelf.. maar dat doet er neit toe... :p
 

DeletedUser

Guest
xd Lol naja het boeit me ook niet veel het is maar een spel maar vind dit wel zeer jammer omdat ik het ook nog heb nagevraagd en toen doorkreeg dat de aanval 03 : 37 duurde..

boeiend wij ownen gewoon :cool: wij mogen rekenfouten maken want de tegenstander gaat toch dood :cool: Nu tijd om mijn neiuwe spelletje starcraft 2 uit te proberen en daar wat spleetogen af te maken :D
 

DeletedUser30571

Guest
boeiend wij ownen gewoon :cool: wij mogen rekenfouten maken want de tegenstander gaat toch dood :cool: Nu tijd om mijn neiuwe spelletje starcraft 2 uit te proberen en daar wat spleetogen af te maken :D

haha xd naja als wij teamen op speed zijn we idd onverslaanbaar:p

Ik heb niet gezegd dat het precies 11 minuten waren ;)
De seconden zaten ook compleet verkeerd.

dat kan gewoon niet. reken het zelf maar eens uit en dan zie je dat ik op 01 of 02 moest sturen. Je mag ons nu lekker voor schut zetten hoor, maakt mij helemaal niets uit maar vertel geen onwaarheden please;)
 

DeletedUser

Guest
Het was een zware dag, die backtime kan wachten.

De zin om nodeloos mensen te clearen, zonder ze direct erna te edelen, ontbreekt me momenteel.
 

DeletedUser

Guest
Ben je ziek o_o je zegt please tegen iemand , BRing Back the super arrrogant Frank die iedereen de grond in boord ook als heeft die geen gelijk >:D Anders zijn mijn lessen voor niets geweest :9
 

DeletedUser30571

Guest
Ben je ziek o_o je zegt please tegen iemand , BRing Back the super arrrogant Frank die iedereen de grond in boord ook als heeft die geen gelijk >:D Anders zijn mijn lessen voor niets geweest :9

haha . Naja zou droog zijn als ik geen backtime krijg ;D
 

DeletedUser

Guest
als je het niet zeker weet SCHAF EEN REKENMACHINE AAN
best erg lol maar kan er echt om lachen XDxD

(waarom zijn al mijn posts in de laatste uren op een nieuwe pagina :p)
 

DeletedUser

Guest
Code:
Dorp				Punten	Oude eigenaar		Nieuwe eigenaar			Datum/Tijd

Barbarendorp1 (570|510) K55	2,272	Verlaten		Teutonic [.Acta]		2010-09-09 - 03:10:56
Barbarendorp1 (570|510) K55	2,272	Teutonic [.Acta]	Teutonic [.Acta]		2010-09-09 - 03:11:08
Barbarendorp1 (570|510) K55	2,272	Teutonic [.Acta]	dragonlord9 [=SOLO=]		2010-09-09 - 03:14:04

Toch wel zuur.. heb je (minimaal) 2 edels, raak je ze beide kwijt en krijg je er niet eens een dorp voor :eek:

Zuur :eek:

Kenneth zit naar eigen zeggen op het account, hetzij op z'n eigen IP, hetzij op een proxy. Beide zijn verboden, dus even een supportje voor openen.

Misschien zou er os in komen te staan? :eek:

[..]

Nu doet hij het wel bedoel je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan