Adelshoeve / Eerste met tweede dorp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nog een paar dagen en hij zal er bij de ouderwetse AH-rushers als staan. Wie wordt de eerste? Persoonlijk ken ik al een speler met smederij van 18, het zal dus een kwestie van tijd zijn tot hij zijn AH heeft en daarbij wss ook zijn tweede dorp.

Hoe ver staan jullie?
 

DeletedUser48177

Guest
Ik wilde dit topic openen :mad:


On-topic: Wij moeten nog wel even :eek:
 

DeletedUser50329

Guest
Ow ik lig dus achterop. Ik ben dan ook niet aan het ah-rushen:p
 

DeletedUser

Guest
Ik moet toch wel even een aanpassing maken bij mij uitspraak. Zijn smederij staat pas 17 en heeft zich laten overtuigen om wat aan zijn stal en kazerne te doen, dat jullie het even weten he.
 

DeletedUser50772

Guest
ik ga ook voor de AH-rush, het zijn immers hamsterweken :D


nu even serieus, AH-rushers zijn in mijn ogen gewoon puntengeilers.
 

DeletedUser

Guest
Hier gaat t relaxed, langzaam maar zeker komt de ah dichter bij. Maar ik haast me niet, hardlopers zijn doodlopers.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga eerst boerderij level 30 doen en kazerne en stal en GSen flink uitbouwen..
Tegen dan zullen er hier wel deftige spelers liggen met mooie dorpen vermoed ik.
 

DeletedUser50527

Guest
Ik ga eerst boerderij level 30 doen en kazerne en stal en GSen flink uitbouwen..
Tegen dan zullen er hier wel deftige spelers liggen met mooie dorpen vermoed ik.

Thx, dan heeft er iemand anders een mooi 2e dorpje bij :D
 

DeletedUser44415

Guest
Hij bedoelt achter hij alles uitgebouwd heeft (inclusief smederij, AH, ...)
 

DeletedUser47551

Guest
Wat doe je als laatste?
GSen uitbouwen?
Ik ook, vandaar dat ik het laatste zette, achter de kazerne en stal en boerderij:)

Ik bouw pas gsen uit van eerste dorp als kazerne 25 is stal 20 adelshoeve 1 muur 20 , boerderij 30 enz ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan