Account jatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74646

Guest
Wat ik dan niet snap , als het zoooo'n goede vriend van je is en hij ging fuseren met je. Waarom kiest die dan toch voor juvy:confused:
Yves ging niet fuseren met mij. Seppe speelde voorheen op Legion en ik op Radical. Die 2 accounts zouden al vanaf het begin af aan met elkaar fuseren. Daar zijn maanden en maanden van gesprekken overheen gegaan alvorens het definitief werd. Maarja, toen kwam Yves.

just saying... daarbij vind ik het allemaal maar vaag... wat wil je nu? een account terug die in eerste instantie niet afgepakt is, en in twee instantie je daar geen aanspraak op kan maken want daar heb je geen enkel recht op.
Ik heb het volste recht op het account, ben de gene die er groot mee is geworden en Yves een gunst ermee heb gegeven. Mocht hij willen stoppen, laat hij het account gewoon achter en vertrekt. Mocht Juvy zo graag de speler hebben, dan hadden ze hem wel ergens geplaatst, net als carlo. Blijkbaar gaat het Juvy alleen maar om het account.

Tevens had Juvy ook al iets kunnen laten weten na week 1, dat Carlo een solli heeft gedaan voor Juvy. Heb echt nooit iets gehoord vanuit Juvy. Zelfs niet toen wij erachter waren dat Jens op dat account speelde. Wij hebben altijd weer Juvy aan moeten spreken. Zij hebben dus expres even gewacht. Om ons vervolgens daar mee te naaien.

Tevens krijg je na de solli van Yves te horen dat hij helemaal niet naar Juvy toe wilt gaan en hij totaal niet snapte dat Carlo een solli had ingediend voor hem.

Dat het je oude account is boeit niemand want jij hebt destijds gekozen om het account af te staan en op I am legion verder te spelen.
Het account zal altijd gefuseerd worden, als er iemand van het acc af ging. Nu is dat dus precies hetzelfde geval. Het boeit in dit geval dus wel. Tevens zou je jezelf eens in mijn schoenen moeten schuiven. Jij zou het account dus zogezegd zomaar laten gaan.

Verder betrek je juvy hierbij terwijl je zelf ziet dat de spelers van CPH, Arrow deze acties uitvoeren. Zelfde verhaal met Aes. Als jij in de positie van DET/juvy zat en je kon rekruteren: Why not? natuurlijk, mensen die dat niet doen verdienen veel respect maar het is wel een beetje hypocriet als je nou juvy gaat verwijten vanwege dit.
Ik verwijt Juvy vanwege dit. Als je de achtergrond van het verhaal kent en snapt. Dan zal je inzien dat het account gewoon bij ons thuishoort en bij geen enkele andere stam. Als Juvy zo schappelijk zou zijn, dan zouden ze het account aan ons terug geven. Ze hebben captain hook al. Daar zeggen wij al niets meer over. Wees ons ook daarvoor dankbaar dat wij dat niet doen. Maar om nu dus 2 accounts van ons te rekruteren en ons dus letterlijk door midden te scheuren, om zo gemakkelijk en vies een oorlog te winnen. Vind ik een beetje ver gaan.
 

DeletedUser16768

Guest
Accounts jatten doen we niet aan.
Indien er iets gebeurt is wat niet volgens de regels is, kan je dat melden bij support.

Indien dat niet het geval is, blijft het je eigen verantwoordelijkheid. Vertrouwen is iets wat je niet iedereen zomaar moet geven.

Verdere vragen mogen via PM. Discussie hier is wel mooi geweest zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan