Account jatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser59368

Guest
Als we het nou allemaal nog ietsjes erger maken, dan is het natuurlijk wel vet om te zeggen dat je op de verschrikkelijkste wereld van Nederland hebt gespeeld:eek:

Er is geen account gejat gehackt of wat dan ook. Die "I am legion" speelt op een ander acc.
Er is geen sprake van jatten of vande vijand rekruten aangezien deze 2 spelers in een andere stam zaten genaamd -> SHIELD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73561

Guest
AF van w38 krijgt echt alleen negatieve aandacht, kijk nu eens naar dat aantal lezers. :D
 

DeletedUser54257

Guest
Arrow.. jij ging fuseren met Captain... we vertrouwden je en hebben samen met jou besproken dat je zou stoppen met de fusie.

Omdat je ook voelde dat captain niet te vertrouwen was (toen Yves op het account). Nu ga je hetzeflde pad als hem bewandelen en een mes in onze rug steken.

Carlo is tevens verantwoordelijk voor maandenlange frustratie van mijn kant uit, en ja daarom kan ik best hem uitschelden op facebook of skype daarvoor, want hier zou ik gabanned worden. Wat carlo gedaan heeft is TW overschrijdend hij verdient wat ergs.

Tevens raken we offtopic. Arrow is een account grootgemaakt door Maarten (I am legion)
Wouter (leider van Juvy) Heeft doelbewust mensen in onze vertrouwens kring laten komen en die zetten op de accounts....

Mss knap staaltje werk als je in een spionage dienst zit in Real life en in echte situaties , maar dit is een spel waarbij er plezier zou moeten zijn. Niet dit achterlijke messen trekkerij omdat je niet kan winnen op de gewone manier.
 

DeletedUser

Guest
Arrow.. jij ging fuseren met Captain... we vertrouwden je en hebben samen met jou besproken dat je zou stoppen met de fusie.

Omdat je ook voelde dat captain niet te vertrouwen was (toen Yves op het account). Nu ga je hetzeflde pad als hem bewandelen en een mes in onze rug steken.

Carlo is tevens verantwoordelijk voor maandenlange frustratie van mijn kant uit, en ja daarom kan ik best hem uitschelden op facebook of skype daarvoor, want hier zou ik gabanned worden. Wat carlo gedaan heeft is TW overschrijdend hij verdient wat ergs.

Tevens raken we offtopic. Arrow is een account grootgemaakt door Maarten (I am legion)
Wouter (leider van Juvy) Heeft doelbewust mensen in onze vertrouwens kring laten komen en die zetten op de accounts....

Mss knap staaltje werk als je in een spionage dienst zit in Real life en in echte situaties , maar dit is een spel waarbij er plezier zou moeten zijn. Niet dit achterlijke messen trekkerij omdat je niet kan winnen op de gewone manier.


Ik heb spelers op Arrow gezet ja, Na dat het account al zeker 2 weken uit FeL was.

Bovendien vind ik het wel ver gaan dat het spel gewoon verder gaat dan IG/AF.
 

DeletedUser54257

Guest
Het account ging terug komen naar FeL. Dat was altijd de bedoeling.. trouwen ben jij wouter? Panda?
 

DeletedUser54257

Guest
Dat jij jezelf nog zit te verdedigen... vind je jezelf trots om zo'n stab uit te voeren, om mensen maanden lang te laten liegen tegen ons.

Om Louis op een account van FeL te zetten om doelbewust te laten spioneren.
Om captain 1,4 mil te laten interne van ons, te laten spioneren en daarna te stabben...

Jij moet wel de meest valse ongerespecteerde loser van een Stamleider zijn... Je zit in de winnende stam en toch vind je het nodig aan de integriteit van een stam te zitten, door mensen tegen elkaar op te zetten...

Man jij hebt niets om hier te verdedigen. Geef tenminste toe dat je Juvy kost wat kost wil brengen naar de Top.
Ik plaats jou in hetzelfde schuitje als Carlo. Hopelijk overkomt je wat... Karma mag snel gaan werken bij jou

Onze toewijding en hard werk van maanden gewoon weg.... omdat jij niet netjes kan gedragen...
 

DeletedUser

Guest
Dat jij jezelf nog zit te verdedigen... vind je jezelf trots om zo'n stab uit te voeren, om mensen maanden lang te laten liegen tegen ons.

Om Louis op een account van FeL te zetten om doelbewust te laten spioneren.
Om captain 1,4 mil te laten interne van ons, te laten spioneren en daarna te stabben...

Jij moet wel de meest valse ongerespecteerde loser van een Stamleider zijn... Je zit in de winnende stam en toch vind je het nodig aan de integriteit van een stam te zitten, door mensen tegen elkaar op te zetten...

Man jij hebt niets om hier te verdedigen. Geef tenminste toe dat je Juvy kost wat kost wil brengen naar de Top.
Ik plaats jou in hetzelfde schuitje als Carlo. Hopelijk overkomt je wat... Karma mag snel gaan werken bij jou


Trots ? Nee natuurlijk niet, Maanden lang te laten liegen? Nee. Ik denk niet dat dit al maanden afspeeld.

Louis Doelbewust laten Spioneren? Het is niet de intentie geweest om hem te laten spioneren, Jullie denken meteen als ik iemand op een account zet om hem te laten spioneren.
Nee dus.



Van mij mag je dat doen Silence.
Ik lig daar niet wakker van
 

DeletedUser54257

Guest
Niet doelbewust...

Ik heb zwart op wit dat dat wel de bedoeling was... Probeer je eer maar niet te redden...
Yves ging terugkomen naar FeL met Arrow... Wtf het account behoord toe aan FeL, het is een basis account wat allang aan de kern lag.

Yves ging stoppen met spelen, was dat ook een leugen? Was het vanaf dan al bedacht dat je ons zou backstabben.

ja maanden lang, maanden lang heeft Captain tegen ons gelogen. En blijkbaar heb jij lang genoeg een plannetje zitten smeden om Arrow account in je bezit te krijgen.

Dit gaat de schaamte voorbij... dat je je nog verdedigd versta ik helemaal niet, kom er dan voor uit dat je de vuilste speler/ stamleider ooit bent. Neen je probeert je "eer" te redden, ik zeg welke eer...
Dit overstijgt alles wat ik ooit al in 7 jaar TW gezien heb...

Geef ons Arrow terug en we zwijgen dan nog maar over Captain....
 

DeletedUser

Guest
Niet doelbewust...

Ik heb zwart op wit dat dat wel de bedoeling was... Probeer je eer maar niet te redden...
Yves ging terugkomen naar FeL met Arrow... Wtf het account behoord toe aan FeL, het is een basis account wat allang aan de kern lag.

Yves ging stoppen met spelen, was dat ook een leugen? Was het vanaf dan al bedacht dat je ons zou backstabben.

ja maanden lang, maanden lang heeft Captain tegen ons gelogen. En blijkbaar heb jij lang genoeg een plannetje zitten smeden om Arrow account in je bezit te krijgen.

Dit gaat de schaamte voorbij... dat je je nog verdedigd versta ik helemaal niet, kom er dan voor uit dat je de vuilste speler/ stamleider ooit bent. Neen je probeerd je "eer" te redden



Er was geen intentie om Louis te laten spioneren in FeL, Ik probeer m'n eer niet te redden ,
Yves is later gestopt toen ik Daan en Louis op Arrow had gezet, Pas 2 weken na de leave.
Dat Captain Hook maanden lang tegen jullie had liggen spioneren kwam niet vanuit m'n kant.
Ik wist niet eens dat hij liep te spioneren, kwam ik pas na een tijdje achter toen de gesprekken al even liepen.
 

DeletedUser54257

Guest
....
[20:45:22] Pieter: er is geen sprake meer van hoe het moet, of etische waarde
[20:45:34] Pieter: Arrow is een account groot gemaakt door maarten...
[20:45:41] Pieter: Dankzij maarten heb je toegang op dat account
[20:45:47] Pieter: Yves ging stoppen
[20:45:53] Pieter: en kreeg een kans om verder te spelen
[20:45:55] Pieter: dankzij maarten
[20:45:57] Louis: Maarten? wouter heeft mij er op gezet he
[20:45:57] Pieter: alleen maar gul
[20:46:04] Pieter: Wie is wouter?
[20:46:16] Pieter: Ja maar maarten heeft het account groot gemaakt
[20:46:32] Louis: leiding juvy
[20:47:17] Pieter: Leiding van juvy heeft je op dat account gezet :p
[20:47:21] Louis: jap
[20:47:28] Pieter: Via yves dan veronderstel ik
[20:47:34] Pieter: die heeft je ww gegeven
[20:47:36] Louis: ongeveer ja maar niet helemaal
[20:47:44] Pieter: yves zocht een co
[20:47:48] Pieter: wrs?
[20:47:52] Pieter: vertel me hoe het gegaan is
[20:48:04] Pieter: Dus jij was ook bedoeld om spion te zijn en ons te bedriegen?
[20:48:29] Louis: jap

Blijf maar verder liegen , heb gewoon te erge woorden voor je...

Dus na alles, nu je weet dat andere leiders van juvy! captain maanden lang laten spioneren en bedreigen. heb ik bewijs zwart op wit dat Louis er was voor dezelfde reden, alleen is loui achteraf wel eerlijk geweest. Besef nu al hoe erg het is?

Geef ons Arrow account terug AUB....
 

DeletedUser71655

Guest
Trots ? Nee natuurlijk niet, Maanden lang te laten liegen? Nee. Ik denk niet dat dit al maanden afspeeld.

Louis Doelbewust laten Spioneren? Het is niet de intentie geweest om hem te laten spioneren, Jullie denken meteen als ik iemand op een account zet om hem te laten spioneren.
Nee dus.



Van mij mag je dat doen Silence.
Ik lig daar niet wakker van

Naar wat ik heb gehoord heb je hem op het account gezet en heb je hem om allerlei info lopen vragen bij FeL, toch een zekere vorm van spioneren..

Trouwens je stukje over 'zonder bewijs kan ik niks doen' vind ik eigenlijk wel lachwekkend, jij als leider van juvy! moet dingen doorhakken, het enige wat jij laat gebeuren is over je heen lopen, want jijzelf vind de actie om Captain en TheArrrow naar kamp Juvy halen al vies( je zei dit zelf) maar toch komt het erdoor in je stam.
Niet dat ik het gek vind, want Juvy! vind het heel normaal om een volledige stam open te rijten dmv recruiten.
 

DeletedUser

Guest
Blijf maar verder liegen , heb gewoon te erge woorden voor je...

Dus na alles, nu je weet dat andere leiders van juvy! captain maanden lang laten spioneren en bedreigen. heb ik bewijs zwart op wit dat Louis er was voor dezelfde reden, alleen is loui achteraf wel eerlijk geweest. Besef nu al hoe erg het is?

Geef ons Arrow account terug AUB....

Hahaha, Dat louis dat zegt echt waar belachelijk, Ik heb nooit de intentie gehad om hem te laten spioneren in FeL,

Naar wat ik heb gehoord heb je hem op het account gezet en heb je hem om allerlei info lopen vragen bij FeL, toch een zekere vorm van spioneren..

Trouwens je stukje over 'zonder bewijs kan ik niks doen' vind ik eigenlijk wel lachwekkend, jij als leider van juvy! moet dingen doorhakken, het enige wat jij laat gebeuren is over je heen lopen, want jijzelf vind de actie om Captain en TheArrrow naar kamp Juvy halen al vies( je zei dit zelf) maar toch komt het erdoor in je stam.
Niet dat ik het gek vind, want Juvy! vind het heel normaal om een volledige stam open te rijten dmv recruiten.


Ik heb hem niet op het account gezet om te gaan spioneren, Ik heb hem op Arrow gezet omdat het een account was dat toekomstig na Juvy zou komen, en anders onbemand zou zijn met de toekomstige fronten.

Ik vond de actie om zelf na Juvy te halen inderdaad vies, geef ik je helemaal gelijk in.


Over dat FeL nu Arrow na FeL eist vind ik niet echt normaal, Het account staat op de E-Mail van Yves dus is hij de eigenaar er van en niet I am legion.
 

DeletedUser54257

Guest
Man man man, ik heb je net zwart op wi tgegeven dat je vuil spel speelt...


Dit word ook nog eens bevestigd vanuit andere spelers..

Verder was het account nooit onbemand... TWK zou naar Arrow gaan , een speler van DEp. MBstam van Fel.
Je hebt gewoon een vuil spel gespeeld en de juiste man kunnen overhalen om een speler op Arrow te zetten om zo de buit binnen te halen...
Als je je nu doet alsof je dat niet beseft dan ben je ofwel ongelofelijk dom, ofwel ben je echt door en door slecht.

Arrow behoort toe aan FeL en is dat altijd geweest.
Waarom Yves het account plots naar Juvy wil laten gaan vind ik zelf heel bizar.
Het is juist feL die yves een account aangeboden had zodanig hij kon verder blijven spelen.... Niet omdat we het account zouden kwijt geraken.
Tevens was Yves zat met spelen door acties van Juvy...
Jullie vuil achterlijk spel ontmoedigd heel veel mensen en terecht.
 

DeletedUser

Guest
Silence1attack, doe je naam nu eens eer aan en ga verder met je Silence1 attack.
En vergeet niet dat er spelers de stam uit gaan door wat jij zegt en doet voordat je hier zo hoog van de toren blaast.
Voordat een speler je een mes in de rug kan steken moet jij je rug wel draaien naar die speler.

PS: jij ging toch ook stoppen?
 

DeletedUser

Guest
Man man man, ik heb je net zwart op wi tgegeven dat je vuil spel speelt...


Dit word ook nog eens bevestigd vanuit andere spelers..

Verder was het account nooit onbemand... TWK zou naar Arrow gaan , een speler van DEp. MBstam van Fel.
Je hebt gewoon een vuil spel gespeeld en de juiste man kunnen overhalen om een speler op Arrow te zetten om zo de buit binnen te halen...
Als je je nu doet alsof je dat niet beseft dan ben je ofwel ongelofelijk dom, ofwel ben je echt door en door slecht.

Arrow behoort toe aan FeL en is dat altijd geweest.
Waarom Yves het account plots naar Juvy wil laten gaan vind ik zelf heel bizar.
Het is juist feL die yves een account aangeboden had zodanig hij kon verder blijven spelen.... Niet omdat we het account zouden kwijt geraken.
Tevens was Yves zat met spelen door acties van Juvy...
Jullie vuil achterlijk spel ontmoedigd heel veel mensen en terecht.


Account zou in de toekomst onbemand raken als Yves daadwerkelijk zou stoppen
Arrow behoort helemaal niet toe aan FeL, Het account gaf zelf aan geen intentie te hebben om terug te keren in FeL, Enkel Louis.


Als hij het er mee zat was waarom kwam hij er dan zelf mee ?
 

DeletedUser54257

Guest
chichuan moei je niet in deze discussie waar je niets mee te maken hebt. Ik zal ooit stoppen ja.
 

DeletedUser54257

Guest
Account zou in de toekomst onbemand raken als Yves daadwerkelijk zou stoppen
Arrow behoort helemaal niet toe aan FeL, Het account gaf zelf aan geen intentie te hebben om terug te keren in FeL, Enkel Louis.


Als hij het er mee zat was waarom kwam hij er dan zelf mee ?

Het account zou wel terugkeren naar FeL... maarten kan dat aantonen. tevens is het account grootgebracht door maarten.
Als yves zou stoppen is het nog steeds aan TWK om het over te nemen, zijn fusie partner...

Ik zal yves dan ook aanspreken waarom hij naar het account naar juvy laat gaan, want Yves wist mij en maarten allang te vertellen hoe ontevreden hij was over de Acties van Juvy!, dan is het nog niet aan jou om accounts te gaan proberen stelen door mensen te overhalen met leugens en bedrog. En als louis de actieve speler in FeL wil blijven...
Vind je het dan normaal dat hij word bedreigt en gedwongen over te stappen naar Juvy?

Jullie zijn een stelletje gekken, die geen moreel heeft en geen schuld gevoel of emotie.

Schaamtelijk dat je nog steeds met opgegeven hoofd hier je punt probeert te verdedigen.
Kijk naar de geschiedenis van het account. Kern accoutn van FeL. Jij hebt nu door een zwak persoon te overtuigen macht gekregen over Het account. Geef het terug.

Om nog niet te spreken van de STAB die jullie gedaan hebben met Captain...
 

DeletedUser

Guest
Het account zou wel terugkeren naar FeL... maarten kan dat aantonen. tevens is het account grootgebracht door maarten.
Als yves zou stoppen is het nog steeds aan TWK om het over te nemen, zijn fusie partner...

Ik zal yves dan ook aanspreken waarom hij naar het account naar juvy laat gaan, want Yves wist mij en maarten allang te vertellen hoe ontevreden hij was over de Acties van Juvy!, dan is het nog niet aan jou om accounts te gaan proberen stelen door mensen te overhalen met leugens en bedrog. En als louis de actieve speler in FeL wil blijven...
Vind je het dan normaal dat hij word bedreigt en gedwongen over te stappen naar Juvy?

Jullie zijn een stelletje gekken, die geen moreel heeft en geen schuld gevoel of emotie.



Ja acc was grootgebracht ja, maar is er nu geen onderdeel meer van omdat hij niet over de e-mail - ww bezit.
Ik heb helemaal niet geprobeerd account te laten stelen, Ik hoorde achteraf dat Nurse Joy gesprekken had met Arrow en Captain hook voor eventuele toelating in Juvy
ik spreek geen leugens of bedrog uit , Louis wordt niet gedwongen door mensen uit Juvy.


Zijn wij een stelletje gekken?
Wij bedreigen toch niemand via Facebook ?
Dat is pas gek!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan