- Reactiescore
- 1.754
Mag niet conform de nieuwe script regelsIs of komt er ook een massa GS verzend script naar instelbare coords wellicht zelfs in verhouding?
Mag niet conform de nieuwe script regelsIs of komt er ook een massa GS verzend script naar instelbare coords wellicht zelfs in verhouding?
Mag wel maar mag niet meer op een manier dat je gewoon enter ingedrukt kunt houden.
maar als je telkens een menselijke actie moet doen mag het gewoon.
Same, is me ook wel worth, gewoon een scriptje dat de gs'en in muntverhouding invoert naargelang aanwezige gs en handelarendat vindt ik geen probleem wil best door mijn dorpen heen togglen en het versturen als ik met een sneltoets waarden en coords kan invullen wil ik best op verzenden klikken.
@quintie koekdat vindt ik geen probleem wil best door mijn dorpen heen togglen en het versturen als ik met een sneltoets waarden en coords kan invullen wil ik best op verzenden klikken.
Jij denkt dat ik tijd heb met men examens? (Ben wss ook niet capabel genoeg daarvoor maar shht, ander excuus is beter)
ik doelde op 'dat vindt ik'Jij denkt dat ik tijd heb met men examens? (Ben wss ook niet capabel genoeg daarvoor maar shht, ander excuus is beter)
Vault is nog door niemand ingezonden, zou ook niet simpel zijn om te hosten dus zou best in samenspraak met de maker zijn.
Is er ook een script dat berichten spam kan beperken? In mijn geval heb ik veel last van de handelsberichten, zou ze graag zonder in berichten te hoeven gaan enzovoort kunnen verwijderen of wellicht zelfs automatisch verwijderen.
javascript: function setMS() {
var element = document.getElementsByClassName("relative_time")[0];
var time = element.innerHTML.match(/\w+\ \w+\ \d+\:\d+\:\d+/);
var date = new Date();
var ms = (date.getMilliseconds()).toString();
while (ms.length < 3) {
ms = "0" + ms;
};
element.innerHTML = time + ":" + ms;
}(function main() {
window.setInterval(setMS, 1);
})();
Vraagje, ik ben op zoek naar een script wat de milliseconden toont op het aanvalsscherm. Ik heb hem nergens tussen de goedgekeurde scripts kunnen vinden.
In het verleden gebruikte ik;
Code:javascript: function setMS() { var element = document.getElementsByClassName("relative_time")[0]; var time = element.innerHTML.match(/\w+\ \w+\ \d+\:\d+\:\d+/); var date = new Date(); var ms = (date.getMilliseconds()).toString(); while (ms.length < 3) { ms = "0" + ms; }; element.innerHTML = time + ":" + ms; }(function main() { window.setInterval(setMS, 1); })();
Is dit script ooit goed of afgekeurd?
Vraagje, ik ben op zoek naar een script wat de milliseconden toont op het aanvalsscherm. Ik heb hem nergens tussen de goedgekeurde scripts kunnen vinden.
In het verleden gebruikte ik;
Code:javascript: function setMS() { var element = document.getElementsByClassName("relative_time")[0]; var time = element.innerHTML.match(/\w+\ \w+\ \d+\:\d+\:\d+/); var date = new Date(); var ms = (date.getMilliseconds()).toString(); while (ms.length < 3) { ms = "0" + ms; }; element.innerHTML = time + ":" + ms; }(function main() { window.setInterval(setMS, 1); })();
Is dit script ooit goed of afgekeurd?