Gezocht Aanvragen scripts

Reactiescore
1.752
Is of komt er ook een massa GS verzend script naar instelbare coords wellicht zelfs in verhouding?
Mag niet conform de nieuwe script regels
 
Reactiescore
120
Is dat script waar je met een balkje de ms als het ware visualiseert waardoor je gemakkelijk je snipes/times kan hitten ook goedgekeurd? Kan hem niet vinden op het forum zo 1,2,3..
 
Reactiescore
260
Die is in principe niet toegestaan met de nieuwe regels, maar externe alternatieven zijn binnenkort wel beschikbaar voor iedereen heb ik gehoord ;)
 
Reactiescore
226
Mag wel maar mag niet meer op een manier dat je gewoon enter ingedrukt kunt houden.
maar als je telkens een menselijke actie moet doen mag het gewoon.

dat vindt ik geen probleem wil best door mijn dorpen heen togglen en het versturen als ik met een sneltoets waarden en coords kan invullen wil ik best op verzenden klikken.
 
Reactiescore
77
dat vindt ik geen probleem wil best door mijn dorpen heen togglen en het versturen als ik met een sneltoets waarden en coords kan invullen wil ik best op verzenden klikken.
Same, is me ook wel worth, gewoon een scriptje dat de gs'en in muntverhouding invoert naargelang aanwezige gs en handelaren

De coords wil ik zelfs nog telkens ctrl+v'en :p

Zou machtig zijn moest iemand dit kunnen voorzien :)
 
Reactiescore
99
Vault is nog door niemand ingezonden, zou ook niet simpel zijn om te hosten dus zou best in samenspraak met de maker zijn.

Ik heb hem volgens nog ergens op mijn server draaien alleen nooit het script ingestuurd of gebruikt.
 
Reactiescore
571
Is er ook een script dat berichten spam kan beperken? In mijn geval heb ik veel last van de handelsberichten, zou ze graag zonder in berichten te hoeven gaan enzovoort kunnen verwijderen of wellicht zelfs automatisch verwijderen.

Je kan dit uitzetten. Berichten -> filter en dan aanvinken wat je niet meer wilt.
 

DeletedUser69389

Guest
Is er ook een script dat berichten spam kan beperken? In mijn geval heb ik veel last van de handelsberichten, zou ze graag zonder in berichten te hoeven gaan enzovoort kunnen verwijderen of wellicht zelfs automatisch verwijderen.

Dit bedoelen zij:
Screenshot_20210630-191215_Chrome.jpg
 
Reactiescore
6
Vraagje, ik ben op zoek naar een script wat de milliseconden toont op het aanvalsscherm. Ik heb hem nergens tussen de goedgekeurde scripts kunnen vinden.
In het verleden gebruikte ik;
Code:
javascript: function setMS() {
 var element = document.getElementsByClassName("relative_time")[0];
 var time = element.innerHTML.match(/\w+\ \w+\ \d+\:\d+\:\d+/);
 var date = new Date();
 var ms = (date.getMilliseconds()).toString();
 while (ms.length < 3) {
  ms = "0" + ms;
 };
 element.innerHTML = time + ":" + ms;
}(function main() {
 window.setInterval(setMS, 1);
})();

Is dit script ooit goed of afgekeurd?
 
Reactiescore
99
Vraagje, ik ben op zoek naar een script wat de milliseconden toont op het aanvalsscherm. Ik heb hem nergens tussen de goedgekeurde scripts kunnen vinden.
In het verleden gebruikte ik;
Code:
javascript: function setMS() {
var element = document.getElementsByClassName("relative_time")[0];
var time = element.innerHTML.match(/\w+\ \w+\ \d+\:\d+\:\d+/);
var date = new Date();
var ms = (date.getMilliseconds()).toString();
while (ms.length < 3) {
  ms = "0" + ms;
};
element.innerHTML = time + ":" + ms;
}(function main() {
window.setInterval(setMS, 1);
})();

Is dit script ooit goed of afgekeurd?

Ik zou de scripts niet zo op het forum gooien. Als die toevallig niet legaal is en iemand kopieert hem dan zit hij in de problemen.

Om te checken of die legaal is kun je hem hier op sturen. Script indienen
 

DeletedUser84257

Guest
Vraagje, ik ben op zoek naar een script wat de milliseconden toont op het aanvalsscherm. Ik heb hem nergens tussen de goedgekeurde scripts kunnen vinden.
In het verleden gebruikte ik;
Code:
javascript: function setMS() {
var element = document.getElementsByClassName("relative_time")[0];
var time = element.innerHTML.match(/\w+\ \w+\ \d+\:\d+\:\d+/);
var date = new Date();
var ms = (date.getMilliseconds()).toString();
while (ms.length < 3) {
  ms = "0" + ms;
};
element.innerHTML = time + ":" + ms;
}(function main() {
window.setInterval(setMS, 1);
})();

Is dit script ooit goed of afgekeurd?

Deze misschien?
 
Bovenaan