Gezocht Aanvragen scripts

Reactiescore
20
Niet zo ongeduldig, Warre kan niet 100 scripts per dag controleren

Komt van zelf eea beschikbaar.
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
1.754
Reactiescore
127
Wat ik momenteel mis is:

Gs sturen vanuit al je dorpen naar een ander dorp van iemand anders of bolwerk met 1 handeling.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wat ik momenteel mis is:

Gs sturen vanuit al je dorpen naar een ander dorp van iemand anders of bolwerk met 1 handeling.
Helaas, en ik quote uit de scriptregels:

  • Grondstof balanceer scripts die binnen het eigen account grondstoffen rond sturen worden toegestaan, scripts die grondstoffen versturen naar derden zijn niet toegestaan.
Dus een script als dat zal er ook niet meer komen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
volgens de regels wel, dus als er een gsbalancer gekeurd word dan heb je die
 
Reactiescore
72
Is er al iets bekent omtrent het script vault?
Ik maak reeds ook gebruik van edellijnen script, deze is namelijk te groot voor in snellijst. Omdat Tamper binnenkort verdwijnt zal ik deze niet meer kunnen gebruiken, is er een manier om deze ergens toe te voegen in snellijst?
 

Deleted User - 24028

Guest
Is er al iets bekent omtrent het script vault?
Ik maak reeds ook gebruik van edellijnen script, deze is namelijk te groot voor in snellijst. Omdat Tamper binnenkort verdwijnt zal ik deze niet meer kunnen gebruiken, is er een manier om deze ergens toe te voegen in snellijst?
Vault is nog door niemand ingezonden, zou ook niet simpel zijn om te hosten dus zou best in samenspraak met de maker zijn.

Voor de edellijnen verwijs ik je even naar deze: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/tribelines.206290/
 
Reactiescore
226
Is of komt er ook een massa GS verzend script naar instelbare coords wellicht zelfs in verhouding?
 
Bovenaan