Mooi doorgewerkt Warre, dankjewelMomenteel zijn alle ingezonden scripts (behalve die van mijzelf) gekeurd, dus nu is misschien wel de moment om te kijken welke scripts jullie nog missen en deze in te zenden / te vragen aan een scripter om deze na te kijken en in te zenden...
Deze link brengt jullie naar het oude forum waar je dan nog rond kan kijken: https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/scripts-tools-projecten.370/
een scriptje dat telkens automatisch een handtekening toevoegt aangezien de chrome extensie ervoor niet meer zal mogen xxGraag zou ik een bepaald script willen zien. Namelijk:
Welke Chrome extensie?een scriptje dat telkens automatisch een handtekening toevoegt aangezien de chrome extensie ervoor niet meer zal mogen xx
ik persoonlijk gebruik deze extensieWelke Chrome extensie?
BB-code ++ doet dat, ik zal je daar even taggenik persoonlijk gebruik deze extensie
Helaas, en ik quote uit de scriptregels:Wat ik momenteel mis is:
Gs sturen vanuit al je dorpen naar een ander dorp van iemand anders of bolwerk met 1 handeling.
Dus een script als dat zal er ook niet meer komen.
- Grondstof balanceer scripts die binnen het eigen account grondstoffen rond sturen worden toegestaan, scripts die grondstoffen versturen naar derden zijn niet toegestaan.
Helaas...Helaas, en ik quote uit de scriptregels:
Nog niet (anders zou hij in de lijst staan), maar komt er wel aan...@Warre is jouw quickfarm script al gekeurd?
Top thx!Nog niet (anders zou hij in de lijst staan), maar komt er wel aan...
Helaas, en ik quote uit de scriptregels:
Vault is nog door niemand ingezonden, zou ook niet simpel zijn om te hosten dus zou best in samenspraak met de maker zijn.Is er al iets bekent omtrent het script vault?
Ik maak reeds ook gebruik van edellijnen script, deze is namelijk te groot voor in snellijst. Omdat Tamper binnenkort verdwijnt zal ik deze niet meer kunnen gebruiken, is er een manier om deze ergens toe te voegen in snellijst?