Aanvalsstop rond kersmis en nieuwjaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3507

Guest
Inderdaad, er was een foutje bij de instellingen. Maar sinds we hadden gewaarschuwd dat de tijden konden afwijken zie ik echter het nut niet van al het gezeur.

Maar goed, lesje geleerd voor de volgende keer.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl

"De klant is koning" wordt veel gebruikt, maar is ook zo lijkt mij.
Aangezien ik betaal wens ik dan ook met respect behandelt te worden En heb ik het recht te zeuren !
Wat vandaag anders gebleken is op de IRC chat. (maargoed ik hier ff niet over jullie zogezegde neutrale mods beginnen).


ik heb natuurlijk alle respect voor wat jullie doen, dit heb ik hier ook al verteld, (daarom dat ikzelf ook solliciteer)
Jullie hadden idd laten weten dat er vertraging kon oplopen dit van 30sec, Bij mijn weten is 3min = 180sec. Ik ging hier niet over zagen mocht dit het enigste zijn wat mij stoorde, maar de laatste 5dagen zijn er ophopingen van ergernissen geweest.

Als je betaald voor het spel en je wilt je top 10 plaats zo goed als mogelijk behouden dan loopt de emmer eventjes over al er vanwege fouten roet in het eten gegooit wordt.
 

DeletedUser24647

Guest
Inderdaad, er was een foutje bij de instellingen. Maar sinds we hadden gewaarschuwd dat de tijden konden afwijken zie ik echter het nut niet van al het gezeur.

Maar goed, lesje geleerd voor de volgende keer.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl

Ja en dat was 30 seconden, vele hebben dit vertweevoudigd of zelfd meer nog was dat niet genoeg, en je kan wel zeggen dat er gezeurd word...maar mag dat als je euro's dokt voor een service/dienst die niet werkt zoals het zou moeten ???
 

DeletedUser

Guest
niet tevreden!

en dan ook nog die forumbug in je stammenforum,
In 5 dagen tijd is er inderdaad wel eel gebeurd.

- Aanvalstop werd 36 uur te vroeg ingesteld --> minder gs
> Daarna wel weer opgelost, na support.

- Forumbug
> Nog steeds niet opgelost

- Aanvalstop wijkt MEER dan 3 minuten af.
Spelers kon je dan eerst niet aanvallen, nu wel, ...

Wa gaat er nog allemaal gebeuren?
 

DeletedUser

Guest
- Aanvalstop werd 36 uur te vroeg ingesteld --> minder gs
> Daarna wel weer opgelost, na support.
InnoGames vond dat de beginnersbescherming tot na Kerst moest blijven bestaan, waarvoor het systeem niet gemaakt is. De work-arounds waren nooit uitgetest, vandaar dat dit gebeurde.

- Forumbug
> Nog steeds niet opgelost
Ten eerste is dit echt geen serieuze bug, ten tweede werken de ontwikkelaars van InnoGames tijdens Kerst alleen in noodgevallen.

- Aanvalstop wijkt MEER dan 3 minuten af.
Spelers kon je dan eerst niet aanvallen, nu wel, ...
Ja, 4 minuten.

Wa gaat er nog allemaal gebeuren?
Zeker nog een hele hoop. Mijn taak is om het gezeur hieromtrent te kanaliseren, sinds de werkelijke fouten niet door het Nederlandse team worden opgelost.

Groetjes, klovadis
 

Deleted User - 9131

Guest
Waarom moeten spelers altijd zo zagen als er een klein foutje wordt gemaakt? Je betaald een PA om goed te spelen, maar bugs en/of fouten horen nou eenmaal ook bij een spel. Accepteer dit gewoon.
Er werd gewaarschuwt dat de tijd kon afwijken. Er stond dat het misschien 30 seconden kon afwijken, maar week 3 min meer af. Nou en? Als je rekening had genomen met het feit dat de tijd kon verschillen waren veel aanvallen als aanvallen aangekomen en niet als bezoekjes.
Gewoon domme pech, maar wel je eigen fout.
Deze discussie is nu wel gesloten denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
klovadis zei:
Ten eerste is dit echt geen serieuze bug, ten tweede werken de ontwikkelaars van InnoGames tijdens Kerst alleen in noodgevallen.

Een bug blijft een bug tot zolang ze niet is opgelost.
 

Deleted User - 9131

Guest
Hoe oud ben jij? Net als elke werknemer zijn de onwikkelaars van Innogames vrij. Deze mensen hebben net als ons een leven. Zij willen ook tijdens kerst bij hun kinderen zijn, en gewoon kerst vieren. Kerst in Duitsland begon Woensdag al met grote feesten, dus is iedereen van Woensdag tot en met Vrijdag vrij.
 

DeletedUser

Guest
Waarom moeten spelers altijd zo zagen als er een klein foutje wordt gemaakt? Je betaald een PA om goed te spelen, maar bugs en/of fouten horen nou eenmaal ook bij een spel. Accepteer dit gewoon.
Er werd gewaarschuwt dat de tijd kon afwijken. Er stond dat het misschien 30 seconden kon afwijken, maar week 3 min meer af. Nou en? Als je rekening had genomen met het feit dat de tijd kon verschillen waren veel aanvallen als aanvallen aangekomen en niet als bezoekjes.
Gewoon domme pech, maar wel je eigen fout.
Deze discussie is nu wel gesloten denk ik ;)

klein foutje?
In 3/4 dagen heb ik er al meer dan 3 gevondn, dat de aanvalstop 36 uur vroeger gestart word, noem jij dat een klein foutje?
 

DeletedUser

Guest
Hoe oud ben jij? Net als elke werknemer zijn de onwikkelaars van Innogames vrij. Deze mensen hebben net als ons een leven. Zij willen ook tijdens kerst bij hun kinderen zijn, en gewoon kerst vieren. Kerst in Duitsland begon Woensdag al met grote feesten, dus is iedereen van Woensdag tot en met Vrijdag vrij.

dan stel je het je toch een beetje TE ruim voor, ik ben al vaker naar duistland geweest voor kerst.
 

Deleted User - 9131

Guest
Dat noem ik een bug. Kan gebeuren. Als jij Tribalwars zou onderhouden zou het al helemaal niet goed komen, dit omdat jij al kwaad wordt omdat de aanvalsstop 4 minuutjes afwijkt.
Bugs horen nou eenmaal bij een spel. Hier kan je niks tegen doen.
 

DeletedUser

Guest
ach, wrm voeren we een discussie?
De mods hbben toch hun gelijk (zeggen ze)
Dus @ mods, discusie topics openen = zinloos?
Als je het hebt over een bug, word je direct afgesnauwd.
 

Deleted User - 9131

Guest
Als je op een normale manier een bug aangeeft, word deze normaal behandeld. Als je boos bent omdat je zelf niet goed hebt gelezen, dan zou ik ook pissig zijn als je helemaal woest wordt. De tijd kon uitlopen en dat deed hij. Dit is gebeurt en kan je niet meer terugdraaien. Dus hier kan een slotje op.
 

DeletedUser

Guest
vindt het ook wel raar dat kerst zo lang is en nieuwjaar (veel zwaarder voor mij en heb meer recup nodig)zo kort
hoe komt dit eigelijk?
 

DeletedUser3507

Guest
begrijp het nut van discussie topic ook niet, heb hier al 2x in gepost en niemand die met me wilt discussieren ?

is dit dan omdat ik met te harde feiten aankom dat ze het ontzien om eraan te beginnen?

Volgens mod's noemt men het dan zeuren, als de spelers de fouten niet komen melden dan kunnen jullie ze niet fixen dus noem het hoe je het wilt.

wat betreft het feit dat mod's gelijk moeten hebben is hopsie een leuk voorbeeld van,
dit op de IRC chat er worden regels gegeven bij het binnentreden (staat niet bij dat je niet mocht zeuren) ik wil discussie aangaan en blijkt dat ik zeur, zo toepasselijk als de naam hopsie gekozen is, kreeg ik een kick en hoppa de chatroom uit. Ik moest het maar via support doen...

Oja support heeft een supper feedback moet ik zeggen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vindt het ook wel raar dat kerst zo lang is en nieuwjaar (veel zwaarder voor mij en heb meer recup nodig)zo kort
hoe komt dit eigelijk?

Wij houden dezelfde tijden als .de en (als ik het goed heb) ook .net aan.
En is precies het zelfde als vorig jaar (dacht ik )

En @ laurrenss.. offtopic geblaat hoort hier niet thuis. Kritiek op mods kan via het support systeem :)
 

Deleted User - 9131

Guest
§3.3) Schorsingen
Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Gebruik hiervoor het support-systeem.

Nu overtreed je dus wel de regels ;)
Als je klachten hebt kun je die via PM'en naar Duckje.
 

DeletedUser

Guest
doen wij nu nog alles verkeerd ook?
We geven bugs aan, en dan is het precies ons fout omdat we er niet tevreden mee zijn, ja amai.
 

DeletedUser

Guest
Tegen

Hey,

Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn om een aanvals-stop te hebben.
Dan gaat het allemaal veel te langzaam, die gs enzo :rolleyes:
OF:

Je kan Spelers niet aanvallen, maar Barbarendorepn wel aanvallen voor grondstoffen te roven :)
Ik vind dat echt absoluut niet fijn, omdat ik heel veel roof en dan verveel ik me op tw.

Grtz J-p-j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan