aanvalsstop 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Punt is gewoon, dat door 0,015% van de spelers die het spel spelen, de andere 99,985% het spel 3 dagen niet of nauwelijks kunnen spelen. Dat is bijzonder jammer! Zeker gezien het feit dat je dan kostbare tijd verliest ... Niet iedereen moet herschikken ... Aanvallen moeten gewoon kunnen doorgaan simpel. Spel kan echt wel enkele dagen door minder mods geleid worden, is in het verleden meermaals gebeurt!

En nogmaals het argument dat het andere jaren ook zo was is niet echt verdragend ... Je moet af en toe eens in de spiegel durven kijken en zien wat je gedaan hebt, wel correct is, en of dit niet beter kan! Dit noemt (zelf)reflectie en is het begin van evolutie!
zelf reflectie hebben we dagelijks. Don't worry. Net als iedere mens, of vergis ik me in deze??(vraag aan jouw dus)
kostbare tijd>?? Ga eens omgaan met regels/beperkingen
Heb zoveel lol/kostbare tijd goedgemaakt met een aanvalsstop... Doe eens zelfde??


Ik vraag me werkelijk af wanneer de mod's die tunnelvisie nou eens afzetten. Normaliter duurt het toch al 48 uur voordat supportaanvragen worden beantwoord, mij maakt het niet uit of het een paar uurtjes later wordt, hoor.

Tunnelvisie... hmmmzzz
Hou een spiegeltje voor?
Maak je niets uit dus of support aanvragen 24 of 48 of 72 uur behandeld worden??
Kom op. Alle mods doen meer als 100% hun best, en das best veel voor vrijwilligers!??


Nogmaals mannen/dames.
Goeie gezonde discussie NIETS mis mee (ja hoofletters ja) Houd wel gezond en (zeker) opbouwend.
kritiek mag, wel opbouwd graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30507

Guest
ik vind de aanvalsstop een goed iets. Iedereen krijgt een keer rust, en ik denk, zonder aanvalsstop dat een aantal mensen niet naar de meeting zouden zijn gekomen.

De aanvalsstop is ook gewoon een stuk rust, ff alleen opbouwen, ff tijdje niet no-lifend farmen. Je gaat er niet door achterliggen, want je tegenstander kan het allemaal ook niet.

Gewoon ff een tijdje Tribal Hugs. Ff met iedereen huggen, aardig doen, om vervolgens diegene helemaal kapot te maken.

Ik denk dat een aanvalsstop wel een goed iets is :).

mvg.
Jorn
 

DeletedUser9420

Guest
kostbare tijd>?? Ga eens omgaan met regels/beperkingen
Heb zoveel lol/kostbare tijd goedgemaakt met een aanvalsstop... Doe eens zelfde??

het gaat niet om kostbare tijd of tijd die we nu niet nuttig kunnen besteden :mad: Jullie doen net of we 24/7 achter tw zitten.. geloof me, nog niet misschien.. t feit dat die aanvalsstop komt en de reden ervan is gewoon belachelijk.. hoe ik mijn tijd indeel regel ik zelf wel. T gaat niet om die drie dagen, t gaat om de manier waarop !!

i Iedereen krijgt een keer rust, en ik denk, zonder aanvalsstop dat een aantal mensen niet naar de meeting zouden zijn gekomen.

De aanvalsstop is ook gewoon een stuk rust, ff alleen opbouwen, ff tijdje niet no-lifend farmen. Je gaat er niet door achterliggen, want je tegenstander kan het allemaal ook niet.
Als jij alleen tijdens een aanvalsstop rust krijgt zou ik toch eens gaan nadenken over je tw-carriere. Die is niet echt gezond dan.... Verder, zie bovenstaand antwoord...
 

DeletedUser

Guest
in dit spel is er niet gekozen voor standaard pauzes

ik speel andere spelen en daar wordt wekelijks / maandelijks onderhoud gedaan
waar vanaf 's nachts tot vaak 's middags je er niet op kan

pauze voor feestdagen of andere bijzondere aangelegenheden hoeft niet of moet juist aangegrepen worden voor extra activiteiten
 

DeletedUser

Guest
het gaat niet om kostbare tijd of tijd die we nu niet nuttig kunnen besteden :mad: Jullie doen net of we 24/7 achter tw zitten.. geloof me, nog niet misschien.. t feit dat die aanvalsstop komt en de reden ervan is gewoon belachelijk.. hoe ik mijn tijd indeel regel ik zelf wel. T gaat niet om die drie dagen, t gaat om de manier waarop !!

Nouw (persoonlijk en eerlijk gezegd)
Je komt idd als een Noliver over....
Wat is er mis met de reden dan??
Mods afwezig (verzorgen meeting) spelrs afwezig (verzorgen gezelligheid)


k.c. zei:
Als jij alleen tijdens een aanvalsstop rust krijgt zou ik toch eens gaan nadenken over je tw-carriere. Die is niet echt gezond dan.... Verder, zie bovenstaand antwoord...

Weer bekende spiegel?
Wat is dan in godesnaam mis met die stop
Gebruik ut in je VOORDEEL????

Op die skills van "gebruik"maken van de regels/aankondigingien hoor ik je neit??
 

DeletedUser9420

Guest
Nouw (persoonlijk en eerlijk gezegd)
Je komt idd als een Noliver over....
Wat is er mis met de reden dan??
Mods afwezig (verzorgen meeting) spelrs afwezig (verzorgen gezelligheid)

whaha, zegt diegene die me sinds gister hier ziet posten...





Weer bekende spiegel?
Wat is dan in godesnaam mis met die stop
Gebruik ut in je VOORDEEL????

Op die skills van "gebruik"maken van de regels/aankondigingien hoor ik je neit??

gebruik maken van ? de aanvalspauze ? Daar gaat het me helemaal niet om kerel, t gaat me om de reden en t feit dat er een aanvalsstop komt voor een lullig meetingkje waar 150-200 mensen komen.
Misschien moet jij die spiegel, waar je het al tig keer over gehad hebt, eens gebruiken om die plaat voor je kop te kunnen zien...

Verder vind ik je schrijfwijze hier behoorlijk irritant. Veel schrijffouten en dat gebruik van BOLD om iets duidelijk te maken is behoorlijk belachelijk.. Ik snap en lees het ook wel als je normaal schrijft hoor.

FIJNE AVOND NOG
 

DeletedUser

Guest
whaha, zegt diegene die me sinds gister hier ziet posten...
gebruik maken van ? de aanvalspauze ? Daar gaat het me helemaal niet om kerel, t gaat me om de reden en t feit dat er een aanvalsstop komt voor een lullig meetingkje waar 150-200 mensen komen.
Misschien moet jij die spiegel, waar je het al tig keer over gehad hebt, eens gebruiken om die plaat voor je kop te kunnen zien...

Kerel,
Ga je neerleggen bij deze beslissing
Leuk of niet? aanvalsstop is er!
Accepteren en doorgaan! Simpel toch????

Plaat voor je kop??
Hmmzzzz Ga een leren spelletje te spelen?? LEREN fun hebben in spel?? Niet constant andersmans gebreken benadrukken?
Leren nadelen ombuigen in voordelen? Leren een spelletje te spelen, plus daarbij horende regels??
Als je dr niets van begrijpt geen punt, daarom is er discussie he...
Stel dan vragen ipv mensen (die vrijwillgerswerk doen) voor hun kop te stoten? Hun avondje/middagje/weekendje te MISgunnen.....

FIJNE AVOND NOG[/QUOTE]
Sweet dreams kerel!

BTW:
Spreewoordje/gezegde:

Hoe kan je iemands splinter uit zijn ook halen als je zelf een balk erin hebt??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9420

Guest
Kerel,
Ga je neerleggen bij deze beslissing
Leuk of niet? aanvalsstop is er!
Accepteren en doorgaan! Simpel toch????

Plaat voor je kop??
Hmmzzzz Ga een leren spelletje te spelen?? LEREN fun hebben in spel?? Niet constant andersmans gebreken benadrukken?
Leren nadelen ombuigen in voordelen? Leren een spelletje te spelen, plus daarbij horende regels??
Als je dr niets van begrijpt geen punt, daarom is er discussie he...
Stel dan vragen ipv mensen (die vrijwillgerswerk doen) voor hun kop te stoten? Hun avondje/middagje/weekendje te MISgunnen.....

FIJNE AVOND NOG
Sweet dreams kerel!

Nu ga je me dingen verwijten die ik nergens gezegd heb.
Hun avondje/middagje/weekendje te MISgunnen.....

Nergens, maar dan ook nergens misgun ik mensen hun meeting. Je gaat nu dingen verzinnen.. . Kan je de discussie niet winnen ?

Kerel,
Ga je neerleggen bij deze beslissing

Als je dr niets van begrijpt geen punt, daarom is er discussie he...

eh, moet ik me er nu bij neerleggen of mag ik nog even verder discussieren ? Ik begrijp je niet helemaal meer...

Verder blijf je maar blaten dat ik dingen moet leren. Geloof me, ik heb jaren geleerd, daar heb ik jou niet bij nodig. En wat dat vrijwilligerswerk betreft op TW, been there, done that.. Dus maak je geen zorgen, ik weet wat jullie zoal doen.

Plaat voor je kop??
Hmmzzzz Ga een leren spelletje te spelen?? LEREN fun hebben in spel?? Niet constant andersmans gebreken benadrukken?

eh ja, jij dus ja. Je ziet gewoon niet in waarom ik dit ( en dat andere topic) geopend heb. Dus heb je een plaatje voor je hoofd. Leer eens lezen. Leer eens begrijpen. Leer eens plezier te hebben hier op t AF. En ja, ik ken t spelletje ondertussen wel hoor, neemt niet weg dat ik die aanvalsstop belachelijk blijf vinden. Of mag dat niet ?
 

DeletedUser8730

Guest
eh, moet ik me er nu bij neerleggen of mag ik nog even verder discussieren ? Ik begrijp je niet helemaal meer...

Noem je dat nog discuseren? Ik noem het zagen. Je krijgt je zin niet. Is dat het? Het leven zit vol tegenslagen dit is er dus 1 voor jou!


Mvg,
 

DeletedUser

Guest
Nu ga je me dingen verwijten die ik nergens gezegd heb.
Hun avondje/middagje/weekendje te MISgunnen.....

Nergens, maar dan ook nergens misgun ik mensen hun meeting. Je gaat nu dingen verzinnen.. . Kan je de discussie niet winnen ?
BEgint behoorllijk op te lijken eigenlijk
Redenen voor de stop zijn bekend, en je blijft maaar bezig dat je onterecht vind??
Dus gun je ut mensen of denk je alleen aan je eigen account??



k.c. zei:
eh, moet ik me er nu bij neerleggen of mag ik nog even verder discussieren ? Ik begrijp je niet helemaal meer... [/qoute] Verder discusieren kan nooit kwaad, mits op normale manier gaat??
alleen heeft in dit geval weinig invloed op beslissing denk... Eenmaal gemaakt, moet je er achter staan!

k.c. zei:
Verder blijf je maar blaten dat ik dingen moet leren. Geloof me, ik heb jaren geleerd, daar heb ik jou niet bij nodig. En wat dat vrijwilligerswerk betreft op TW, been there, done that.. Dus maak je geen zorgen, ik weet wat jullie zoal doen.
Blijkbaar niet dus, anders had je overduidelijk reden van aanvalsstop begrepen.
ALS je weet wat we doen had je de aanvalsstop nooit veroordeld... HAd je begrip voor opgebracht..



k.c. zei:
eh ja, jij dus ja. Je ziet gewoon niet in waarom ik dit ( en dat andere topic) geopend heb. Dus heb je een plaatje voor je hoofd. Leer eens lezen. Leer eens begrijpen. Leer eens plezier te hebben hier op t AF. En ja, ik ken t spelletje ondertussen wel hoor, neemt niet weg dat ik die aanvalsstop belachelijk blijf vinden. Of mag dat niet ?

Zie dondersgoed in waarom je (Wederom) topic hebt ge-opend...
Daar mag ik toch tegenspraak op hebben?? Je wil gehoord worden! duidelijk! geen enkel punt.
Aanvalstops horen bij dit spel? Of ben je nolifer?(sorry als ik je beldig door RL) Maar er gewoon gebruik gebruik van..
IS neit anders, blijven schoppen heeft weinig zin...
Plaats Masje op ander tijdstip??!!
 

DeletedUser8730

Guest

Haarlemmer je verdoet je tijd hier in dit Topic... Kom gaan we samen nuttig gebruik maken aan het niet tijd verspillen hieraan. Het is geen discussie meer maar een Zaag topic. Hij krijgt zijn zin niet.

Mvg,
 

DeletedUser2826

Guest
Misschien nogmaals benadrukken dat elk van ons zijn/haar mening heeft betreffende een bepaalde onderwerp. Er is geen enkele, maar dan ook geen enkele, reden om iemand op basis daarvan te veroordelen/af te kraken. (misschien even vermelden dat dit een algemene waarschuwing is en dus op niemand gericht). Als k.c. graag een aanvalsstop zou zien tijdens de WK finale dan is dat zijn goed recht ... of die aanvalsstop er komt is een andere zaak en zoals jullie allemaal al gemerkt hebben: er komt sowieso geen aanvalsstop voor de WK-finale; zie daarvoor ook Duckje's antwoord in het andere topic. Een discussie is er om gevoerd te worden en elkaar te overtuigen met argumenten, dat is echter helaas niet altijd mogelijk (de mens zit zo ingewikkeld in elkaar :eek:) ... je kan niet meer doen dan je argumenten geven en de tegenpartij alsnog proberen te overtuigen, meer kan je niet doen. Je moet op zich ook opletten dat je niet steeds dezelfde argumenten herhaalt waardoor je dus in een vicieuze cirkel belandt ...

Echter k.c. zal ik dit topic ook moeten sluiten ... zoals je weet is het sluiten van een discussie door bijvoorbeeld het community-managemt over het algemeen een 'executive decision' en wilt dat zeggen dat alles over dat onderwerp (openlijk) is gezegd geweest. Het al dan niet instellen van een aanvalsstop is een beslissing die bij het community-management ligt ... zeggen zei nee dan is het nee.

Misschien hieronder nog even kort herhalen dat er voor de [highlight]WK-finale geen aanvalsstop[/highlight] doorgaat: een WK-finale is iets buiten de community en dus buiten TW om; een community-meeting daarentegen is bedoeld voor de community van TW en heeft dus rechtstreeks te maken met TW. Bovendien mogen we principieel niet vergeten dat voetbal geen superieure sport is (ondanks zijn populariteit & een eventuele mogelijke finaleplaats van Nederland!): stel je een aanvalsstop in voor het voetbal dan moet je dat ook doen voor tennis, cricket, hockey, zwemmen, etc. (ik heb geen flauw idee hoeveel sporten er bestaan).

k.c. of eventueel andere spelers die alsnog denken dat er een aanvalsstop moet komen kunnen uiteraard zoals altijd extra uitleg vragen a.h.v. een PM.
Groetjes, BeNnOo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan