aanvalsstop 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9420

Guest
jullie zijn altijd zo snel met sluiten dat er geen ruimte meer is voor discussie :confused:
Is natuurlijk de makkelijkste manier om er van af te komen, gooi t topic maar dicht.

duckje zei:
Een aanvalsstop tijdens de wk-finale is nutteloos. De aanvalsstop zou dan enkel gelden tijdens de wedstrijd. Dit houdt in dat er in 105 minuten geen aanvallen aan kunnen komen maar dat betekent niet dat er geen aanvallen verstuurd kunnen worden. Dus ondanks dat je de wedstrijd aan het kijken bent kan je alsnog aangevallen worden en heeft de aanvalsstop geen nut.

tijdens de aanvalsstop kan je wel aanvallen versturen ? Ondanks dat ik de wedstrijd aan het kijken ben kan ik toch nog aangevallen worden, ook al zou er een aanvalsstop zijn ? Ben ik nu zo dom of schrijf jij het een beetje krom.

Verder is mijn vraag nog steeds, waarom toch die aanvalsstop ? Waarom blijven jullie zo eigenwijs volharden in iets wat toch zeker een issue is hier op tw onder de spelers die NIET gaan.
ja ik weet dat het door de mods komt, maar gaan die dus allemaal ? Of zijn de thuisblijvers zo slecht dat ze tw niet draaiende kunnen houden ?

Hoe zit het met mijn massa-aanval op mijn buurman? Die kan weer lekker 3 dagen os verslepen en opbouwen ? Wat krijg ik, niet meeting ganger daarvoor terug ?
 

DeletedUser

Guest
Ben je achterlijk ofzo ?


Er kunnen geen aanvallen binnen komen tijdens de aanvalsstop. maar je kan wel aanvallen versturen.Dit betekent dan dat een aanval kan binnen 1sec achter de aanvalsstop :)
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk die aanvalsstops... zo kan ik twee - drie keer per jaar, mijn account en vooral de OS reorganiseren zonder aangevallen te kunnen worden. Mijn slogan is dan ook:

De Aanvalsstop... doe er je voordeel mee!!!
 

DeletedUser47551

Guest
heerlijk die aanvalsstops... Zo kan ik twee - drie keer per jaar, mijn account en vooral de os reorganiseren zonder aangevallen te kunnen worden. Mijn slogan is dan ook:

De aanvalsstop... Doe er je voordeel mee!!!

+1
 

DeletedUser30507

Guest
jullie zijn altijd zo snel met sluiten dat er geen ruimte meer is voor discussie :confused:
Is natuurlijk de makkelijkste manier om er van af te komen, gooi t topic maar dicht.



tijdens de aanvalsstop kan je wel aanvallen versturen ? Ondanks dat ik de wedstrijd aan het kijken ben kan ik toch nog aangevallen worden, ook al zou er een aanvalsstop zijn ? Ben ik nu zo dom of schrijf jij het een beetje krom.

Verder is mijn vraag nog steeds, waarom toch die aanvalsstop ? Waarom blijven jullie zo eigenwijs volharden in iets wat toch zeker een issue is hier op tw onder de spelers die NIET gaan.
ja ik weet dat het door de mods komt, maar gaan die dus allemaal ? Of zijn de thuisblijvers zo slecht dat ze tw niet draaiende kunnen houden ?

Hoe zit het met mijn massa-aanval op mijn buurman? Die kan weer lekker 3 dagen os verslepen en opbouwen ? Wat krijg ik, niet meeting ganger daarvoor terug ?

Jij bent niet helemaal snugger denk ik.

Stel, je krijgt 100 incommings. Van die 100 komen er 80 aan in de finale. Als er dan een aanvalsstop is, worden die 80 aanvallen bezoekjes. Echter, tijdens de aanvalsstop kun je wel aanvallen versturen, als deze binnen de aanvalsstop aankomen zijn het bezoekjes. Als deze aanvallen erna aankomen zijn het gewoon aanvallen.

Hoop dat je het nu begrijpt :D

mvg,
Jorn
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn altijd zo snel met sluiten dat er geen ruimte meer is voor discussie :confused:
Is natuurlijk de makkelijkste manier om er van af te komen, gooi t topic maar dicht.



tijdens de aanvalsstop kan je wel aanvallen versturen ? Ondanks dat ik de wedstrijd aan het kijken ben kan ik toch nog aangevallen worden, ook al zou er een aanvalsstop zijn ? Ben ik nu zo dom of schrijf jij het een beetje krom.

Verder is mijn vraag nog steeds, waarom toch die aanvalsstop ? Waarom blijven jullie zo eigenwijs volharden in iets wat toch zeker een issue is hier op tw onder de spelers die NIET gaan.
ja ik weet dat het door de mods komt, maar gaan die dus allemaal ? Of zijn de thuisblijvers zo slecht dat ze tw niet draaiende kunnen houden ?

Hoe zit het met mijn massa-aanval op mijn buurman? Die kan weer lekker 3 dagen os verslepen en opbouwen ? Wat krijg ik, niet meeting ganger daarvoor terug ?


je kan 's nachts toch ook worden aangevallen


ga huilen of zo
die 105 minuten ohn ee dadelijk word ik aangevallen



ff serieus :confused:
 

DeletedUser21510

Guest
Stop maar met je pogingen, dat is beter denk ik.

Toen er laatst een wereld 5 meeting werd georganiseerd door Wereld 5 leden zelf en er van alle top stammen wel iemand kwam werd er ook geen aanvalstop voor alleen wereld 5 ingelast. Voor het WK gaan ze het dan al helemaal niet doen.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat die aanvalsstop voor zondag echt blijft want ik kijk zeker
 

DeletedUser30507

Guest
leuke community toch wel hier.. eens kijken of ik toch niet naar de meeting ga. Ben wel benieuwd wat voor stoere gasten zo reageren.... :D

je vraagt zelf of je nu dom bent, of dat duckje het verkeerd zegt. Ik geef gewoon normaal antwoord :D.

Als je er zelf niet naar vraagt (niet om vraagt, maar naar vraagt) dan had ik het nooit zo gezegd :)
 

DeletedUser

Guest
je vraagt zelf of je nu dom bent, of dat duckje het verkeerd zegt. Ik geef gewoon normaal antwoord :D.

Als je er zelf niet naar vraagt (niet om vraagt, maar naar vraagt) dan had ik het nooit zo gezegd :)

Respect voor ieders mening ...

Dit lijkt me in jouw reactie zoek te zijn! Maar zo zijn er nog hoor ...

Gewoon het feit dat voor de meeting een aanvalsstop wordt ingesteld is het discutiepunt.

Trouwens vind ik de uitleg van duckje niet echt geweldig ...

Omdat dit in het verleden zo was moet het nu ook ....


Dan zal Nederland ook nooit het WK winnen ...
 

DeletedUser1095

Guest
Respect voor ieders mening ...

Dit lijkt me in jouw reactie zoek te zijn! Maar zo zijn er nog hoor ...

Gewoon het feit dat voor de meeting een aanvalsstop wordt ingesteld is het discutiepunt.

Trouwens vind ik de uitleg van duckje niet echt geweldig ...

Omdat dit in het verleden zo was moet het nu ook ....


Dan zal Nederland ook nooit het WK winnen ...

Respect is subjectief.

Btw. er is een reden dat het andere topic gesloten werd.
 

DeletedUser

Guest
Kijk hoe je ut went of keert....
Beslissing tot een aanvalsstop is gedaan. Voor meerdere redenen
(groot aantal mods, aantal spelers aanwezig)
Dat is al jaren sjo, plus ut feit dat er Altijd een discussie over bestaat...
er is dus een tijd, dat topics gesloten gaan worden! Niet meer dan logisch

Ga nou gewoon eens GEBRUIK maken van een aanvalsstop!
Is en blijft een onderdeel van ut spel. Als je met alle onderdelen van ut spel kan/wil omgaan, kan je ALLE onderdelen in je voordeel gebruiken! Maak daar gewoon gebruik van!

Meeting is MEERDERE dagen,
WK is 2x45 min, dat heeft geen enkele zin...
Als je geen voetbal liefhebber bent, maak je daar ook gebruik van tov voetballiefhebbers! (al is ut maar 100minuten)
Meeting is meerdere dagen, dat weet je ruim van te voren... Dus maak daar gebruik van ipv als nadeel te zien!!
als je dan een massa plant, dan ben je neit slim bezig toch? Dan plan je ut ervoor of erna... Je hebt 3 dagen de tijd om in alle rust je account oporde te brengen, edels te verpaatsen, legers op te bouwen, massa aanvallen te plannen, GS te verdelen. En sterker nog, je hebt 3 dagen RUST! Je MOET niets. 1 keer inloggen is meer dan genoeg.

NOGMAALS: aanvalsstop is een feit:
Maak dat gebruik van
 

DeletedUser9420

Guest
i Je MOET niets. 1 keer inloggen is meer dan genoeg.

klopt,ik moet niets. Maar ik moet dus wel instemmen met een -in mijn ogen- belachelijke aanvalsstop ?
Hoeveel argumenten je ook aanhaalt, hoe groot je verhaal ook is, het is o zo krom en belachelijk. Of het nu van tevoren aangekondigd wordt of niet....

En wat die massa betreft... Ik weet niet wat jij voor een account hebt, ik neem aan een dorp of 4, dus jouw massa op je buurman is binnen een weekje voorbij.
Die van ons duurt al weken en zal nog weken doorgaan. Die belachelijke drie dagen zijn voor de verdediger een groot voordeel ja. Maar dat zal jij vast anders zien... daar ben ik heilig van overtuigd :D



een belg met een pic van David Villa :S... moet ik echt serieus reageren op je ? :p
 

DeletedUser

Guest
klopt,ik moet niets. Maar ik moet dus wel instemmen met een -in mijn ogen- belachelijke aanvalsstop ?
Hoeveel argumenten je ook aanhaalt, hoe groot je verhaal ook is, het is o zo krom en belachelijk. Of het nu van tevoren aangekondigd wordt of niet....

En wat die massa betreft... Ik weet niet wat jij voor een account hebt, ik neem aan een dorp of 4, dus jouw massa op je buurman is binnen een weekje voorbij.
Die van ons duurt al weken en zal nog weken doorgaan. Die belachelijke drie dagen zijn voor de verdediger een groot voordeel ja. Maar dat zal jij vast anders zien... daar ben ik heilig van overtuigd :D


Kerel,
JE hoeft je nergens mee in te stemmen.
Als jij die stop "vervelend" vind, is dat jouw goed recht! Kan me dat voorstellen, is alleen helaas weinig aan te veranderen... Daar zal de gehele community genoegen mee moeten nemen.. Sorry, is niet anders!

k.c zei:
En wat die massa betreft... Ik weet niet wat jij voor een account hebt, ik neem aan een dorp of 4, dus jouw massa op je buurman is binnen een weekje voorbij.
Die van ons duurt al weken en zal nog weken doorgaan. Die belachelijke drie dagen zijn voor de verdediger een groot voordeel ja. Maar dat zal jij vast anders zien... daar ben ik heilig van overtuigd :D

HEb zelf op W14 een account, dus voor je begint te schreeuwen, kijk eerst fftjes....
Wat ik al zei in eerdere posts: Maak GEBRUIK van een aanvalsstop
Die van jouw duurt weken?? Top, helemaal geweldig :D uitstekend voor stats, voor je zelfvertrouwen, voor je stam, voor samenwerking van je stam! SUPER
Alleen zal je die rond/OM de stop heen moeten fabriseren..
Dus ligt aan Jouw/jullie skills dat goed te regelen!
 

DeletedUser

Guest
Kerel,
JE hoeft je nergens mee in te stemmen.
Als jij die stop "vervelend" vind, is dat jouw goed recht! Kan me dat voorstellen, is alleen helaas weinig aan te veranderen... Daar zal de gehele community genoegen mee moeten nemen.. Sorry, is niet anders!



HEb zelf op W14 een account, dus voor je begint te schreeuwen, kijk eerst fftjes....
Wat ik al zei in eerdere posts: Maak GEBRUIK van een aanvalsstop
Die van jouw duurt weken?? Top, helemaal geweldig :D uitstekend voor stats, voor je zelfvertrouwen, voor je stam, voor samenwerking van je stam! SUPER
Alleen zal je die rond/OM de stop heen moeten fabriseren..
Dus ligt aan Jouw/jullie skills dat goed te regelen!

als lid van het TW-team weet je ook wel wat HOOFDLETTERS willen zeggen ... niet netjes lijkt me!

Punt is gewoon, dat door 0,015% van de spelers die het spel spelen, de andere 99,985% het spel 3 dagen niet of nauwelijks kunnen spelen. Dat is bijzonder jammer! Zeker gezien het feit dat je dan kostbare tijd verliest ... Niet iedereen moet herschikken ... Aanvallen moeten gewoon kunnen doorgaan simpel. Spel kan echt wel enkele dagen door minder mods geleid worden, is in het verleden meermaals gebeurt!

En nogmaals het argument dat het andere jaren ook zo was is niet echt verdragend ... Je moet af en toe eens in de spiegel durven kijken en zien wat je gedaan hebt, wel correct is, en of dit niet beter kan! Dit noemt (zelf)reflectie en is het begin van evolutie!
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me werkelijk af wanneer de mod's die tunnelvisie nou eens afzetten. Normaliter duurt het toch al 48 uur voordat supportaanvragen worden beantwoord, mij maakt het niet uit of het een paar uurtjes later wordt, hoor.
 

DeletedUser9420

Guest
als lid van het TW-team weet je ook wel wat HOOFDLETTERS willen zeggen ... niet netjes lijkt me!

Punt is gewoon, dat door 0,015% van de spelers die het spel spelen, de andere 99,985% het spel 3 dagen niet of nauwelijks kunnen spelen. Dat is bijzonder jammer! Zeker gezien het feit dat je dan kostbare tijd verliest ... Niet iedereen moet herschikken ... Aanvallen moeten gewoon kunnen doorgaan simpel. Spel kan echt wel enkele dagen door minder mods geleid worden, is in het verleden meermaals gebeurt!

En nogmaals het argument dat het andere jaren ook zo was is niet echt verdragend ... Je moet af en toe eens in de spiegel durven kijken en zien wat je gedaan hebt, wel correct is, en of dit niet beter kan! Dit noemt (zelf)reflectie en is het begin van evolutie!

en zo is het maar net ;) Dat die aanvalsstop er komt is me wel duidelijk, daar gaat t me ook niet om. T gaat om de manier waarop en de waardeloze redenen die worden aangedragen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan