Aanvalspauze op 11 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7172

Guest
Ongelofelijk hoeveel er toch op het internet gezeurd kan worden.

Is het nu echt zo moeilijk om 18 uur lang geen dorpjes te kunnen pakken?

Plan toch gewoon even vooruit.
 

DeletedUser15806

Guest
Iedereen die tegen is.. Komende keer dat de meeste mods wegzijn er en geen aanvalsstop is hack ik jullie wel ok? Kijken hoe jullie dan piepen als er geen mods zijn om de problemen op te lossen;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou er een slotje moeten op in een discissie-topic?
Klovadis schrijft zelf dat we hier erover kunnen discuzeuren toch?

Ik zelf vind het prima deze aanvalspauze. Ik heb er geen enkele moeite mee, wat niet wil zeggen dat ik geen begrip heb voor de spelers die zich nu gedupeerd voelen.

Als je TW speelt -gebruik maakt van de TW-site- heb je je aan regels te houden. Als je betaald TW speelt heb je je aan diezelfde regels te houden. Er is een overeenkomst tussen ons, de gebruikers van deze site en de eigenaar/eigenaren van deze site en daar dus inkomsten uit werft. Een bedrijf dus.
Niets mis mee, ware het niet dat er nu iets niet echt klopt: eenzijdig wordt er een maatregel genomen die het wezelijke van het spel ontwricht; je kunt domweg niet meer aanvallen.

Nogmaals, ik heb er geen moeite mee en ik gun alle mods en die enkele spelers een fantastische dag... maar iets klopt hier niet.. toch?


;)
 

DeletedUser17113

Guest
Wanneer?

Hallo,

Eh het is maar een vraag maar kunnen we zaterdag weer gewoon aanvallen?

Ricardoaa W.7
 

DeletedUser16138

Guest
Wat zie ik toch veel klachten .. benut deze aanvalsstop positief, heb je er zelf ook nog voordeel bij ;)
 

DeletedUser

Guest
een discussie waar niemand uit komt.
Het geeft de kleinschaligheid van het TW twam aan dat er tijdens een meeting een aanvalsstop wordt ingelast.
Dit zou je eens bij WoW of LoTRo moeten proberen dan onstaan er grote problemen.
Het blijft natuurlijk vreemd dat een spel wordt "aangepast" omdat er geen personeel is om eventueel te helpen. Zeker niet profi en dat mag je als je hiervoor betaald toch zeker wel verwachten.
In de algemene gebruikervoorwaarden is hiervan ook niets terug te lezen.
Je druk maken over wel of niet aanvallen heeft nu geen nut meer maar je afvragen of dit zonder vermelding in de voorwaarden zomaar kan is vraag 2.
 

DeletedUser

Guest
[sarcasm tags:ON] ben volgende week ga ik op vakantie zou er dan ook een aanvals stop kunnen heersen?
en volgende maand heb ik een bij eenkomst met mijn stam dan gelieve ook [sarcasm tags: OFF]

ja is dus echt gay vooral zo op de vrijdag avond

volgende keer gewoon vervangend personeel graag
en we mogen van af 01:00 weer aanvallen
dus ik mag ervan uitgaan dat de mods geen slaap nodig hebben
en de rest van het jaar 24/7 online zijn

of mochten we snachts niet aanvallen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
en we mogen van af 01:00 weer aanvallen
dus ik mag ervan uitgaan dat de mods geen slaap nodig hebben
en de rest van het jaar 24/7 online zijn

of mochten we snachts niet aanvallen?

In de nacht heb je nachtbonus en slapen de meeste spelers waardoor er veel minder snel misbruik wordt gemaakt van een speler aanvallen met je VV of cracken en dergelijken;)
 

DeletedUser

Guest
das dan ochot 10 cent..

En als het om ruim 50000 spelers per dag gaat.. toch wel even. 5000 euro :D
Maar goed,mij maakt het niks uit.
Maar voor de mensen die een dorp aan het edelen was,en die stuitte op die aanvalsstop heb ik medelijden mee :D
 

DeletedUser

Guest
Wat zie ik toch veel klachten .. benut deze aanvalsstop positief, heb je er zelf ook nog voordeel bij ;)

laat me raden, jij bent een kleine speler die slaag krijgt in zijn buurt, ja, dan kan je het idd benutten
 

DeletedUser12970

Guest
Zijn jullie babys al gestopt met wenen ?
Kijk we zyn er byna en iedereen leeft nog zoals ik zie?
Waaren de voorbije uuren zo erg ?:O
Of hebben jullie iets ontdekt?(Mss een leven?)
Ps:de noobs die zyn gegaan moogen hier lekker hun pics postten:D
 

DeletedUser11726

Guest
wat ik niet versta is dat iedereen klaagt, ik kan niet aanvallen.
niemand die zegt: joepie, ik lag zwaar onder vuur, ik kan een dag bekomen, me wat terug opbouwen en de nodige ondersteuning binnenkrijgen.
blijkbaar zitten er op tw alleen maar spelers die aanvallen, niemand die aangevallen word? :D
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat iedereen die de aanvalsstop zwaar kut vond, hetzelfde gedaan heeft als mij: lekker wat wiskey colas zitten drinken, en dan nu dubbel kijken op je time-tijden :)

De strijd tegen de alcoholvermoeidheid is begonnen, zal er tegen moeten vechten tot rond 6u30 deze morgen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind die aanvalsstop een goed idee,
ik heb eindelijk wat dingen kunnen bespreken met leiders van bondgenoten, etc.

Dat ene dagje premium account dat ik kwijt ben?
Het kost toch maar 10 cent, bijna niets dus.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat iedereen die de aanvalsstop zwaar kut vond, hetzelfde gedaan heeft als mij: lekker wat wiskey colas zitten drinken, en dan nu dubbel kijken op je time-tijden :)

De strijd tegen de alcoholvermoeidheid is begonnen, zal er tegen moeten vechten tot rond 6u30 deze morgen :)

damn :p ik ga zo naar bed hoor :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan