Aanvalspauze op 11 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7826

Guest
Ja het is maar één dag! nou, wat erg zeg! en als je 1 dag premium kwijt bent baal je mieschien wel, maar zoveel is het nou ook weer niet.
Ik vind het niet leuk, maar een goeie kans om eindelijk eens een massa aanval te plannen. (mensen denken dat ze toch alleen maar op bezoek kunnen komen, en dan moet je ze morgen net heel iets na 7 uur aan laten komen. de meeste mensen weten niet eens wanneer de aanvalspauze ophoud ;)

Hij houdt om 1 uur op :rolleyes: Maar de nachtbonus duurt tot 7 uur ja ;)
 

DeletedUser

Guest
de meeste mensen weten niet eens wanneer de aanvalspauze ophoud ;)

veel weten zelfs niet dat er een aanvalspauze is:D

ontopic
Ik denk dat het niet eens zo slecht is, zo'n aanvalspauze
Je kan nu eens rustig je def op orde brengen, aanvalsplannen maken, ...
En dit zonder gevaar aangevallen te worden.

Voor mij mag dit wel meer (wel niet teveel en lang op voorhand aangekondigd)
 

DeletedUser11726

Guest
en als je troepen genoeg hebt trek je u geen bal aan van die nachtbonus en begint je uit te leven om 1u ;)
 

DeletedUser

Guest
man, er was net een speler gaband met heelveel (goede) dorpen, ik stuur 10 aanvallen en opeens: ************** bezoek barbarendorp en dan 10X!!!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik zie hier allemaal mensen de aanvalsstop verdedigen met "kom het is maar voor 1 dag.

wel zie het eens omgekeerd, waarom aanvalsstop^, die meeting is toch maar voor 1 dag!!

ik vind het echt bull****. dus iemand beslist effe een meeting in te leggen voor max 150 man, en dan wordt beslist een aanvalsstop te houden.

dus 150 man (met mods incl) gaat voor op honderden/duizenden spelers, van egoisme gesproken...

Ooit al gehoord van vv?

Moeten wij dit zomaar over ons laten komen, en kunnen wij dit ni aanvechten? of moeten we wachten tot we geband worden, want valt me op dat er al spelers geband zijn die in dit topic hun mening gaven?
 

DeletedUser

Guest
opzich niet erg dat dit gebeurt maar is het voor de volgende keer dat er zo'n meeting plaats vindt niet beter dat alleen de spelers die daarheen gaan niet aangevallen kunnen worden en aanvallen kunnen, zo dupeer je de rest van tw er niet mee en kan de rest gewoon doorgaan.
 

DeletedUser

Guest
En de mensen die zeggen dat je er rekening moet mee houden:

als je bezig bent met een speler van een paar honderdduizend punten weg te edelen op je eentje, denk je dat dat gebeurt op een dag?

nee, daar doe je wat langer over, en dus zou je al minstens een paar dagen rekening gaan houden met je edelplanning omdat een een paar honderd man een meeting houdt?
 

DeletedUser7826

Guest
ik zie hier allemaal mensen de aanvalsstop verdedigen met "kom het is maar voor 1 dag.

wel zie het eens omgekeerd, waarom aanvalsstop^, die meeting is toch maar voor 1 dag!!

ik vind het echt bull****. dus iemand beslist effe een meeting in te leggen voor max 150 man, en dan wordt beslist een aanvalsstop te houden.

dus 150 man (met mods incl) gaat voor op honderden/duizenden spelers, van egoisme gesproken...

Ooit al gehoord van vv?

Moeten wij dit zomaar over ons laten komen, en kunnen wij dit ni aanvechten? of moeten we wachten tot we geband worden, want valt me op dat er al spelers geband zijn die in dit topic hun mening gaven?

Jij snapt het nog altijd niet hè :mad: Het is geen egoïsme het is gewoon noodzakelijk. Als jij zo ontevreden bent over TW en de mods, donder dan gewoon op en ga ergens anders onzin verkopen. Waarom zou je een spel spelen waarvan je de mensen die het leiden ego's vind :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij snapt het nog altijd niet hè :mad: Het is geen egoïsme het is gewoon noodzakelijk. Als jij zo ontevreden bent over TW en de mods, donder dan gewoon op en ga ergens anders onzin verkopen. Waarom zou je een spel spelen waarvan je de mensen die het leiden ego's vind :rolleyes:

ik heb hier al een paar antwoorden gelezen van jou, en ga niet beginnen met quoten. Maar jij zou die beter eerst eens gaan herlezen voor je komt antwoorden op mij.

ik ben betalend member hier, net zoals veel mensen die tegen de aanvalsstop zijn, dus hebben wij recht op een mening hierover.


Als de aanvalsstop was ingeruild voor een totale tw-stop was het eerlijk. nu is het gewoon eerlijk voor mensen die onderweg waren naar de rim. zij kunnen hun muur opbouwen en dorpen volsteken.

En wat kunnen de aanvallers? nu gaan slapen zodat ze vannacht fit zijn om te gaan timen... ( wat ik trouwens ga doen)
 

DeletedUser15806

Guest
Als de aanvalsstop was ingeruild voor een totale tw-stop was het eerlijk. nu is het gewoon eerlijk voor mensen die onderweg waren naar de rim. zij kunnen hun muur opbouwen en dorpen volsteken.

Omdat ik onderweg ben naar de rim heb ik juist last van de aanvalsstop maar mij hoor je ook niet zeuren. Ik begrijp de keuze en accepteer deze niets aan te doen..

Is er nog een mod die hier een slotje op wil gooien??
 

DeletedUser

Guest
en met "onderweg naar de rim" bedoel ik de spelers die op dit moment compleet geveegd zijn in elk dorp, en muurtjes lvl 0...

ik hoop dat jij niet in deze fase zit :)
 

DeletedUser

Guest
ik ben betalend member hier, net zoals veel mensen die tegen de aanvalsstop zijn, dus hebben wij recht op een mening hierover.


Een maand premium is maar €2.90 dat is bijna niks.:p

Maar ik vind de aanvalsstop wel zo eerlijk voor de mensen die naar Zeeland afrijzen.
 

DeletedUser15806

Guest
en met "onderweg naar de rim" bedoel ik de spelers die op dit moment compleet geveegd zijn in elk dorp, en muurtjes lvl 0...

ik hoop dat jij niet in deze fase zit :)

Nee ik ben aan het edelen naar de rim verstuur je eergister een edel die 40 uur onderweg is.. blijkt die in de aanvalsstop aan te komen:mad:
 

DeletedUser

Guest
bij mij is het erger, had het dus niet door dat het vandaag was, en heb deze nacht en deze morgen zitten vesturen, ook al moest ik werken.

dus mijn tegenstander heeft vandaag een hoop vegen + een aantal edeltreinen op bezoek gekregen :)

Qua waarschuwing voor vannacht kan dat wel tellen :)
 

DeletedUser

Guest
Jij snapt het nog altijd niet hè :mad: Het is geen egoïsme het is gewoon noodzakelijk. Als jij zo ontevreden bent over TW en de mods, donder dan gewoon op en ga ergens anders onzin verkopen. Waarom zou je een spel spelen waarvan je de mensen die het leiden ego's vind :rolleyes:

En gij weet niet wat ge zegt.. Noodzakelijk, mijn klote ook ja.. Niks noodzakelijk.. Ze zijn gewoon bang dorpen te verliezen door de meeting.. Onnozelaars..
 

DeletedUser15806

Guest
En gij weet niet wat ge zegt.. Noodzakelijk, mijn klote ook ja.. Niks noodzakelijk.. Ze zijn gewoon bang dorpen te verliezen door de meeting.. Onnozelaars..

Hij weet wel wat die zegt jij snapt het gewoon nog niet en moet maar is goed lezen;)
 

DeletedUser

Guest
wat jammer is dat er totaal geen melding staat op de startpagina

verder heb ik m'n legers al verstuurd voor erna
 

DeletedUser

Guest
ik vind het nergens opslaan dit.
ik zal even de dagen doorgeven straks welke ik er niet ben dan kan het weer stop gezet worden.
of hebben de 150 personen die er niet zijn meer rechten dan mij.
ik ben PA dus betaal er voor.
ik betaal er voor om aantevallen, niks tedoen, in mijn stam te geinen.
voor alles dus.
hier is echt geen goede reden voor te verzinnen door de leiding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan