Aanpassingen forum

DeletedUser17653

Guest
WTF? Dit is totaal onnodig.

En nu zullen er weer extra Belgen-uitlatingen zijn, weet maar zeker. :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
ben der wel mee eens dat het 'bedanken' nu een beetje te opzichtig is..
het is een kleine functie en hoeft daarom ook lang niet zo opvallend te zijn.

daarom lijkt me deze manier van weergeven een betere oplossing;
1tr5hf.png
 

DeletedUser17653

Guest
ben der wel mee eens dat het 'bedanken' nu een beetje te opzichtig is..
het is een kleine functie en hoeft daarom ook lang niet zo opvallend te zijn.

daarom lijkt me deze manier van weergeven een betere oplossing;
1tr5hf.png

Ze willen dat niet doen bij ons ö

Spammen wij te veel ofs? :cool::cool:
 

DeletedUser36806

Guest
T'is wel een leuk initiatief, maar je moet het wel kunnen verbergen met een spoiler o.i.d
 

DeletedUser

Guest
ben der wel mee eens dat het 'bedanken' nu een beetje te opzichtig is..
het is een kleine functie en hoeft daarom ook lang niet zo opvallend te zijn.

daarom lijkt me deze manier van weergeven een betere oplossing;
1tr5hf.png

Eerlijk gezegd vind ik dit inderdaad de oplossing.
Ook prettig.
 

DeletedUser

Guest
Overzichtelijk, lol, voor ik een volgende post kan lezen moet ik me eerst door drie pagina's bedankjes heen werken.
Als er gewoon net zoals bij facebook een duimpje staat, met hoeveel mensen dat liken, en als je er op klikt zie je hoeveel dat heeft een meerwaarde. Dit is gewoon ronduit irritant.
Tsja tsja tsja.
Klopt, vind het zelf ook nog niet ideaal, maar ik hoop stiekem dat dit een stap is naar dat facebook-idee. Al is dit natuurlijk geen facebook / youtube he :eek:
 

DeletedUser

Guest
ben der wel mee eens dat het 'bedanken' nu een beetje te opzichtig is..
het is een kleine functie en hoeft daarom ook lang niet zo opvallend te zijn.

daarom lijkt me deze manier van weergeven een betere oplossing;
1tr5hf.png

Dit is een goed idee!
 

DeletedUser

Guest
Klopt, vind het zelf ook nog niet ideaal, maar ik hoop stiekem dat dit een stap is naar dat facebook-idee. Al is dit natuurlijk geen facebook / youtube he :eek:

Klopt maar betekent niet inderdaad dat je niet van andere ondernemers kan leren haha.
Maar goed ik wacht af.
 

DeletedUser23694

Guest
Best leuk zo'n button, vind alleen het woord 'bedankt' wat triestig gekozen. Had er dan 'leuk' 'like' of tekentje met duim omhoog gekozen ofzo. Waarom zou ik nu ineens iemand gaan bedanken voor een post waar ik het mee eens ben, krijg er toch geen cadeau van degene of zo.
Ook vind ik dat je dan ook een 'niet mee eens' button moet introduceren. Dus eigenlijk gewoon een thumbs up, down tekentje.
Verder vind ik het wel heel grappig dat je iemand gaat bedanken met een bijltje ervoor. Zo heb ik nog meerdere ingame te bedanken^^
 

DeletedUser

Guest
Waarom blijf jij iedereen altijd nazeggen? :p

Omdat ik posts van duckje negeer en niet zag dat hij het al zei :cool:


Het is trouwens niet de bedoeling dat we nu allemaal posts gaan beantwoorden met
icon13.gif
, want dat is lame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Is er een bedankingslimit ofzo? Ik dacht, nieuw manier om te spammen... Achter 25 bedankingen kan ik er geen meer sturen :(.
 
Reactiescore
2.496
Het is specifiek bedoelt voor de discussiefora / P&P fora / TWW forum bijvoorbeeld...

Het is momenteel gedeactiveerd op de volgende fora
*Aankondigingen
* Bugs & Fouten
* Grafisch forum
* Vrije forum

Bedenk dat het enkel een plugin is, die niet door ons geschreven is maar gewoon tot de mogelijke plugins behoort. Mits iemand een werkende vbulletin plugin heeft waarin het ook verbergbaar is en dus enkel een bedankje + cijfer kan geven dan zou ik geneigd zijn deze te installeren. Verder kunnen we aan de huidige plugin geen wijzigingen toebrengen.
 

DeletedUser

Guest
Het is specifiek bedoelt voor de discussiefora / P&P fora / TWW forum bijvoorbeeld...

Het is momenteel gedeactiveerd op de volgende fora
*Aankondigingen
* Bugs & Fouten
* Grafisch forum
* Vrije forum

Bedenk dat het enkel een plugin is, die niet door ons geschreven is maar gewoon tot de mogelijke plugins behoort. Mits iemand een werkende vbulletin plugin heeft waarin het ook verbergbaar is en dus enkel een bedankje + cijfer kan geven dan zou ik geneigd zijn deze te installeren. Verder kunnen we aan de huidige plugin geen wijzigingen toebrengen.

Kan het er ook uit op het spellen forum?

"Bedankt" ;).
 
Bovenaan