Aanpassingen forum

Reactiescore
2.490
Aanpassingen forum

Beste spelers,

Naar aanleiding van de eerder gemaakte wijzigingen kwam de vraag om van toekomstige wijzigingen kort even melding te maken. Dit zullen we vanaf heden in dit topic doen.

Na de wijzigingen tot het profiel hebben we vandaag de post bedankingen toegevoegd. Het is nu mogelijk om posts te bedanken. Onder de post zal dan een lijstje van gebruikers komen die een specifieke post bedankt hebben.

We hebben deze wijziging doorgevoerd om zo alle spelers de mogelijkheid te geven te participeren zonder hiervoor noodzakelijk een post te maken.

We hebben de mogelijkheid het de deactiveren op specifieke subfora echter zullen we dat naar de toekomst toe bekijken.

Je kan gebruik maken van de volgende knoppen:

Oude lay-out:
post_thanks.gif

Nieuwe Lay-out:
post_thanks.gif


Hopelijk valt deze wijziging in de smaak!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 

DeletedUser

Guest
Gaat het in de toekomst ook mogelijk zijn iemand juist niet te bedanken?

Krijg het idee dat t beetje zon thumbs up/down idee is als bij bijv. YouTube. (is positief bedoelt :))
 
Reactiescore
2.490
Gaat het in de toekomst ook mogelijk zijn iemand juist niet te bedanken?

Krijg het idee dat t beetje zon thumbs up/down idee is als bij bijv. YouTube. (is positief bedoelt :))

Neen ;) enkel bedanken is de mogelijkheid... Het idee is in principe hetzelfde als thumbs up van youtube of het liken van facebook.
 

Deleted User - 9131

Guest
Neen ;) enkel bedanken is de mogelijkheid... Het idee is in principe hetzelfde als thumbs up van youtube of het liken van facebook.

Niet bang voor massa-bedankjes, en dat het forum onoverzichtelijk wordt?
 
Reactiescore
2.490
Niet bang voor massa-bedankjes, en dat het forum onoverzichtelijk wordt?

Daarom de mogelijkheid tot deactiveren op bepaalde fora (Momenteel: Aankondigingen / grafisch).

We kijken wat de toekomst brengt en als het echt onoverzichtelijk wordt deactiveren we het. De algemene +1 posts worden hiermee wel vermeden.
 

DeletedUser

Guest
Neen ;) enkel bedanken is de mogelijkheid... Het idee is in principe hetzelfde als thumbs up van youtube of het liken van facebook.

Mja waarom dan geen thumbs down? Want je gaat geheid nu van die posts krijgen enkel en alleen om de bedankjes..die zou je juist moeten kunnen "afstraffen" dmv thumbs down :D
 
Reactiescore
2.490
Mja waarom dan geen thumbs down? Want je gaat geheid nu van die posts krijgen enkel en alleen om de bedankjes..die zou je juist moeten kunnen "afstraffen" dmv thumbs down :D


Omdat de plugin die mogelijkheid niet geeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja Rex we weten nu wel dat jij het heel leuk vind om mensen een - waardering te geven.....


Cornelis Rex..
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif



Toch ben ik bang voor massa-bedankjes....
 
Reactiescore
2.490
Je ziet tevens in je profiel statistieken.
 

DeletedUser

Guest
Aha ik zie het. Dat vind ik eigenlijk wel leuk. Als je leuke teksten ziet.

Ik zie dat killer gast al is begonnen met massa-bedanken.:D
 

Deleted User - 9131

Guest
Aha ik zie het. Dat vind ik eigenlijk wel leuk. Als je leuke teksten ziet.

Ik zie dat killer gast al is begonnen met massa-bedanken.:D

Ik demonstreer mijn zorgen :) Tevens ben ik erg tevreden met iedere post op dit forum :)
 

DeletedUser

Guest
Ik demonstreer mijn zorgen :) Tevens ben ik erg tevreden met iedere post op dit forum :)

Haha. Niet veel animo nog... Alleen CR, jij, duckje en ik hebben nog wat gepost.

Als er 1000 posts bij komen ga je ze dan ook allemaal bedanken in dit topic?:)


@Duckje : Je bent al 10x bedankt in 4 posts! :D

Wat is de meervoud van post? :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wel een beetje jammer dat je niet kan bedanken in het grafische forum. aangezien daar toch ook discussies worden gevoerd :(
 

DeletedUser

Guest
Haha. Niet veel animo nog... Alleen CR, jij, duckje en ik hebben nog wat gepost.

Als er 1000 posts bij komen ga je ze dan ook allemaal bedanken in dit topic?:)


@Duckje : Je bent al 10x bedankt in 4 posts! :D

Wat is de meervoud van post? :$

Posts n00b.

Oh je hebt 't al :D Nja je blijft n00b :D

En @ Duckje, jammer :(
 

DeletedUser

Guest
Posts n00b.

Oh je hebt 't al :D Nja je blijft n00b :D
Waardering van de post van CR:
icon13.gif

---------------------------------------------------------------

Ik had het al! Maar wist het niet zeker!:p

Vond het zo lelijk staan....

wel een beetje jammer dat je niet kan bedanken in het grafische forum. aangezien daar toch ook discussies worden gevoerd :(

Mee eens, eigenlijk is dat het topic waar die aanpassing het beste tot zijn recht komt....
 

Deleted User - 9131

Guest
Jongens, er zit een max. op van 50 berichten :/

icon13.gif
Maximum
 
Bovenaan