Aanpassing spelregels discussietopic!

DeletedUser

Guest
Tw mag ook beter gaan straffen in verhouding van de feiten.

Ik was na 5 dagen wachten 5 uur te vroeg ingelogt. Is 6% op de gehele tijd dat ik te vroeg inlog. Krijg ik -30% zei de mod: Je mag geluk hebben dat je geen -50% hebt.

Ronduit belachelijk gewoon.

Ze maken er soms een zooitje van.
Terecht. Regels zijn regels, en er moet ergens een grens getrokken worden ;)
 

DeletedUser53908

Guest
Ik vind dat TE VEEL awards ook gelden als je die op BB-dorpen doet.

Zo ook bijv. de nieuwe award MUURBREKER.
Dat is veel te simpel... zoek alle BB-dorpen om je heen, ram de muren kapot en klaar... je hebt de 1e en 2e levels meteen binnen.
Als het ALLEEN OP SPELERS zou gelden, werd het al een stukje lastiger... (lees leuker)!

Hetzelfde zou moeten gelden voor ADELSLACHTER, VANDAAL en SUCCESVOLLE CLAIMS.
Weet trouwens niet of HEERSER OVER HET SLACHTVELD en VERSTERKING ook voor BB-dorpen gelden...

Awards moeten mijns inziens nl. aantonen dat je actief bent tegen tegenstanders... niet dat je alleen of veel BB-dorpen aanvalt! :rolleyes:
 

DeletedUser60827

Guest
Ik ben nu bezig aan een fusie en morgen zijn de 5 dagen wissen voorbij.
Maar volgens de originele bespeler van het andere account moeten we volgens deze regels 5 dagen uit de ranglijst staan. Ik denk van niet.
Wat is het nu?
 

DeletedUser60138

Guest
Ik ben nu bezig aan een fusie en morgen zijn de 5 dagen wissen voorbij.
Maar volgens de originele bespeler van het andere account moeten we volgens deze regels 5 dagen uit de ranglijst staan. Ik denk van niet.
Wat is het nu?

Zodra je naam niet meer in de ranglijsten voorkomt, je account op die wereld dus gewist is, mag je bij de ander inloggen.
 

DeletedUser17472

Guest
Toch duurt dat af en toe langer dan die 120 uur...hoe kan dat dan?
 

DeletedUser60138

Guest
De servers werken enkele keren per dag de database bij, dan worden de accounts gewist die 5 dagen op delete staan. Hoe vaak die exact per dag bijgewerkt worden weet ik niet, maar dat is de reden dat het enkele uren langer kan duren dan 5 dagen exact.

Toch moet je echt wachten tot je account weg is uit de ranglijst, ook als dat dus enkele uren langer duurt dan 5 dagen exact.
 

DeletedUser17472

Guest
Dat vind ik dus idd muggezifterij...iemand die dus 6 uur eerder inlogt dan zijn tijd wordt gestraft...maar het kan dus wel zijn dat iemand nog 6 uur langer moet wachten. Ik adviseer de mensen altijd de tijd te noteren dat ze uitloggen en die mij door te geven. Ze krijgen van mij het ww na 120 uur en niet eerder.....maar ze lopen dan dus toch nog kans een ban te krijgen omdat TW traag reageert. Dit terwijl jullie ook wel kunnen zien wanneer iemand in en uitlogt en dus ook die 120 uur in de gaten kunnen houden. 120 uur is 120 uur...ik vind dat toch al veel te lang. Op de US server is het maar 1 dag.
 

DeletedUser60138

Guest
Het is geen muggenzifterij, het is gewoon een duidelijke regel, je account moet weg zijn. Dat je het niet met de regel eens bent, achja, dat is een andere zaak. Het enige wat ik hier doe is proberen uit te leggen hoe de regel door ons wordt toegepast, niks meer en niks minder.
 

DeletedUser17472

Guest
Dan moeten ze dat letterlijk in de tekst zetten en niet er in zetten dat het 120 uur is. Bovendien vind ik het geen duidelijkheid want bij de 1 kan het dus al met 115 uur gedaan zijn terwijl de ander 125 uur moet wachten. Jullie zien best dat die persoon wel of niet inlogt op zijn oude account. Of het dan daadwerkelijk van de kaart is, is een tweede. Maar als hij niet inlogt, kan hij daar niks meer doen. Blijft dus dat die 5 dagen al onin zijn. 24 uur is lang zat.

En hoe meten jullie dan als het account over gaat naar een andere speler...omdat de hoofdspeler overstapt naar een ander account? Dan is het account niet weg, maar wordt het bespeeld door iemand anders.... alom dus weer onduidelijkheid. Pesterij mag je het ook noemen. Mensen spelen voor hun plezier. Wat maakt het voor jullie uit of iemand met 120 uur inlogt of met 121 uur omdat toevallig de server dan reset...dan zou ik graag de resettijden van de server ergens vermeld zien staan, zodat we kunnen berekenen wanneer we het beste kunnen overschakelen.

Sorry, maar het is een zooitje...heel die regelgeving.
 

DeletedUser

Guest
Nou, geldkwestie niet helemaal... meestal blijft de account toch pa-loos. Al is het te beargumenteren om accounts te verwijderen na 120 dagen vv... Ik heb begrepen dat ze dit op .net wel hebben... een discussie waard dus, maar niet in dit topic.



Lees even onderstaande pagina:
clicky

Damn, maar gebruikelijk is het niet.
 

DeletedUser

Guest
Een vraagje over Co-spelers.

Persoon B wilt op het account van persoon A, zonder account B te edelen.

Is het dan toegestaan dat persoon B vv afgeeft aan persoon C, persoon B 5 dagen wacht, en dan op het account van persoon A komt?
 
Bovenaan