Aanpassing spelregels discussietopic!

Reactiescore
2.491
Aanpassingen spelregels

Beste spelers,

Naar aanleiding van het evolueren van het spel en de community zijn er enkele spelregels die aan wijzigingen toe zijn.

We hebben de volgende teksten toegevoegd/gewijzigd/aangepast aan de spelregels met betrekking tot de volgende onderwerpen:

Illegale grondstoffenleveringen en aanvallen
We hebben de volgende regel toegevoegd:
Let op: Alhoewel het systeem de meeste overtredingen automatisch zal blokkeren dien je er altijd zeker van te zijn dat je zelf de spelregels niet overtreedt! Het ontbreken van een automatische blokkade betekent niet meteen dat je conform de regels handelt

§7) Bots, scripts en technische voordelen:
We hebben de concrete formulering aangepast naar het volgende:



Verder herbekijken we momenteel de specifieke scriptregels. We horen graag jouw mening waar de grens ligt voor scripts. Op deze manier willen we graag bepalen tot hoever scripts mogen gaan en willen we onze toekomstig beleid daarop aanpassen.

Geef je mening in het forumtopic:
Scriptregels discussie

Verder hebben we ook de fusie en wisselregelgeving herschreven om zo in 1 topic te passen.
Fuseren / Co-spelers / Wisselen van account

Beste spelers,

Aangezien er nogal veel onduidelijkheid blijft bestaan met betrekking tot de verschillende mogelijkheden omtrent fuseren, co-spelers en het wisselen van account willen we in dit topic de regels nogmaals duidelijk verhelden. Verder hebben we ook de omschrijving veranderd op de regelpagina.

De volgende regel is ten alle tijden van kracht



Te alle tijden gelden ook de volgende zaken waarop gelet moet worden:

  • Het is niet toegestaan dat een account permanent in vakantievervanging komt door 1 van bovenstaande handelingen.

  • als 2 spelers samen op 1 account spelen zijn beide spelers verantwoordelijk voor de account.

  • In gevalle betwistingen van eigenaarschap of andere problemen kunnen we enkel de persoon helpen die toegang heeft tot het geregistreerd mailadres op de account.

  • Zorg dat je je co-speler voor 100% kunt vertrouwen!

Hieronder geven we nog enkele voorbeelden van een fusie of wissel:
Voorbeeld: Een regelconforme fusie ziet er dus zo uit:
  • De spelers A en B willen fuseren en dan op account A verderspelen.

  • Speler A neemt de dorpen van speler B over.

  • Speler B kiest de functie Instellingen -> Account wissen en laat z'n account hierdoor verwijderen.

  • Speler B wacht nu 5 dagen en logt niet in op de spelwereld waarop hij wil fuseren.

  • Als speler B wil weten of z'n account al is verwijderd kan hij daarvoor de Gastingang gebruiken (Hoofdpagina -> Statistieken -> Wereld XX -> Gastingang) en kijken of hij nog in de ranglijst staat.

  • Als hij na 5 dagen niet meer in de ranglijst staat dan is de account B verwijderd. Speler A kan hem nu het wachtwoord doorgeven en ze kunnen beide op de account van A spelen.

Voorbeeld: Een regelconforme wissel ziet er dus zo uit:
  • De spelers A en B willen wisselen waar speler A op account B gaat spelen en speler B op account A gaat spelen

  • Speler A en B loggen voor 5 dagen niet in op de spelwereld

  • Na 5 dagen kunnen speler A en B inloggen op de andere account.


In het spel blijft altijd regel §1 van kracht. Als je deze regel breekt zal dit tot een blokkering leiden. Om problemen te voorkomen kan je altijd de support contacteren als je iets onduidelijk vind.

We zijn van mening dat deze kleine aanpassingen noodzakelijk zijn om alles duidelijk, helder en gestructureerd te houden.

Je kan je mening hierover kwijt in dit topic

Met vriendelijke groeten,
Het TribalWars.nl Team

Graag jullie mening!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het is toegestaan met 2 personen op 1 account te spelen. In zo'n geval is het doorgeven van wachtwoorden dus wel toegestaan. Wees in dit geval zeker dat je je medespeler 100% kan vertrouwen; Voor ons maakt bij regelschendingen geen verschil of jij of je medespeler de regel overtreden heeft.

Kun je beter weglaten Duckje, ken al meerdere gevallen waar dit door de vingers is gezien. Overigens ben ik daar heel blij mee want TW team mag wel wat menselijker worden.
 
Reactiescore
35
We hebben de concrete formulering aangepast naar het volgende:



Verder herbekijken we momenteel de specifieke scriptregels. We horen graag jouw mening waar de grens ligt voor scripts. Op deze manier willen we graag bepalen tot hoever scripts mogen gaan en willen we onze toekomstig beleid daarop aanpassen.

Daar zal iets moeten komen te staan?

Je kan je mening hierover kwijt in dit topic

Dat is dit topic veronderstel ik?
 
Reactiescore
0
Duckje, kun je de link naar "dit topic" onderaan in je tekst even corrigeren?

Bedankt, Magnar
 

DeletedUser53052

Guest
Euhm, dat zijn gewoon zinswijzigingen?
Ik dacht al van "Jah, nu krijgen we het!"

:(
 

DeletedUser17472

Guest
Mooi zo...alleen vraag ik me af, gaan jullie er nu ook echt iets aan doen??

Het is niet toegestaan dat een account permanent in vakantievervanging komt door 1 van bovenstaande handelingen.

Dit is niet nieuw, was al, maar wordt door velen overtreden en jullie doen er niks aan. Dit houdt ook in dat alle accounts, langer dan 60 dagen in vv zouden moeten verdwijnen......
 

DeletedUser60138

Guest
Mooi zo...alleen vraag ik me af, gaan jullie er nu ook echt iets aan doen??

Het is niet toegestaan dat een account permanent in vakantievervanging komt door 1 van bovenstaande handelingen.

Dit is niet nieuw, was al, maar wordt door velen overtreden en jullie doen er niks aan. Dit houdt ook in dat alle accounts, langer dan 60 dagen in vv zouden moeten verdwijnen......

Dat slaat op de handelingen erboven, fuseren, co speler en account wissels.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet in hoeverre jullie daar wat mee kunnen,
maar ik heb nu ene paar keer al gehad dat ik vele schermen open heb staan
en wat wil doen, komt die bot-bescherming ineens om de hoek.

Hele timing verpest .... zwaar irritant
 

DeletedUser19892

Guest
Mooi zo...alleen vraag ik me af, gaan jullie er nu ook echt iets aan doen??

Het is niet toegestaan dat een account permanent in vakantievervanging komt door 1 van bovenstaande handelingen.

Dit is niet nieuw, was al, maar wordt door velen overtreden en jullie doen er niks aan. Dit houdt ook in dat alle accounts, langer dan 60 dagen in vv zouden moeten verdwijnen......

Dat is niet het geval fam, op het moment dat iemand stopt met spelen dan zijn bovenstaande regels niet van toepassing.

Wat wel een grijs gebied is, is wanneer iemand stopt met spelen en na verschillende maanden het weer voelt kriebelen. Speler in kwestie wil niet op zijn oude account verder, maar wil als co samen met een vriend van hem gaan spelen. Hoe gaat dit dan in zijn werk?

Anders gezegd;
Speler A stopt en geeft account in vv.
Na enkele maanden vraagt Speler B, Speler A weer te gaan spelen
Speler A wordt co-speler bij speler B op het account

Hoe wordt hier dan mee omgegaan? Het is een situatie die mijns inziens vaak voorkomt.
 
Reactiescore
2.491
Mooi zo...alleen vraag ik me af, gaan jullie er nu ook echt iets aan doen??

Het is niet toegestaan dat een account permanent in vakantievervanging komt door 1 van bovenstaande handelingen.

Dit is niet nieuw, was al, maar wordt door velen overtreden en jullie doen er niks aan. Dit houdt ook in dat alle accounts, langer dan 60 dagen in vv zouden moeten verdwijnen......

Nou, geldkwestie niet helemaal... meestal blijft de account toch pa-loos. Al is het te beargumenteren om accounts te verwijderen na 120 dagen vv... Ik heb begrepen dat ze dit op .net wel hebben... een discussie waard dus, maar niet in dit topic.

Het account Duckje, Het account..

Lees even onderstaande pagina:
clicky
 

DeletedUser61583

Guest
Geachte Duckje
Hierbij wilde ik u melden dat het volgens mij niet de account is maar het account.
Of u zo vriendelijk zou willen zijn dit alstublieft te veranderen zodat dit ook in correct Nederlands staat.
Voor de rest vind ik het goed dat ook hier wat aandacht aan besteeds wordt.

MVG dalton96
 
Reactiescore
2.491
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.491

DeletedUser

Guest
Ik ga met mijn neef ook fuseren, en nu is er toch een beetje meer duidelijkheid.
Bedankt.


_______________________________
.Visium ( Mike.)
W22 - .Visium
W24 - .Visium
W25 - .Visium

Bekend van W4 + 6. ( mikejuhh02)
 
Reactiescore
133
Duckje zei:
Het is toegestaan met 2 personen op 1 account te spelen.
Dit wekt de indruk dat drie of meer spelers niet toegestaan is. Misschien aanpassen naar: Het is toegestaan met meerdere spelers op één account te spelen.
Of is het de bedoeling dat het aantal spelers op een account beperkt gaat worden?
 
Bovenaan