Aangifte van Diefstal

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo,

Gisteren om 12 uur 's nachts ging ik naar bed. Toen werd ik vandaag wakker om 12 uur en wilde ik televisie gaan kijken. Maar mijn TV was weg! Dus ik dacht nou dat is vast een grap van mijn buurman Lillorigga (die zit vlak naast me met een van zijn dorpen). Dus ik vragen bij hem, maar hij had hem niet. Nou toen vroeg ik bij mijn andere buurman, Shadow, of hij hem had. Ook niet, nou toen dacht ik misschien heeft Epona hem. Ik vragen maar zij had hem ook niet :eek: .

Toen vond ik het toch wel raar worden want mijn TV gaat niet zomaar ergens naartoe, maar toen keek ik naar beelden die de sateliet (die ik net een week geleden in de lucht had geplaatst) in de ochtend had gemaakt. En daar zag ik dat een dief mijn TV had gestolen. Nou had hij een geval op waardoor ik zijn gezicht niet zag en weet ik dus niet wie het is. Maar ik zou graag willen dat diegene die die informatie heeft het verteld, in ruil voor grote geldpremie.

Hier een foto van de dader. En als PKS/PKS/PriDe de grappenmaker is dan kunnen ze nog wat verwachten, troepen uitmoorden is een ding maar TV's jatten is gewoon laag.

Ik hoop genoeg informatie te hebben gegeven en dat een van jullie (of meerdere) mij informatie kunnen geven want ik kan niet zonder TV. :mad:


Groetjes,

Timo



PS, dit is voor iedereen bedoeld dus ik postte het maar hier.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wie het is, maar is die auto van jou of van de dief. Anders kan je proberen het kenteken te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Het is duidelijk hobbybob! die heeft als enigste een auto!
 

DeletedUser

Guest
De dief, maar hij heeft het kenteken eraf geschroefd dus kan ik die niet zien:(
 

DeletedUser

Guest
ik denk net zoals mikob dat het hobbybob is. Misschien dacht hij dat je hem bespioneerde met je tv. Je weet het nooit met paranoide mensen he
 

DeletedUser

Guest
Je moet eerst het motief zoeken. Wie heeft er geen tv, maar wil er wel een.
 

DeletedUser

Guest
Je zit een beetje verweg, maak gewoon een screenshot voor me. Dan heb jij bewijs dat je het niet gedaan hebt (of ik bewijs dat je het wel hebt gedaan)
 
Reactiescore
2.490
muahahahah the perfect crime ! :p
 

DeletedUser

Guest
Hey die heb ik pas nog op marktplaats gezien. Ik kan me de naam niet meer herinneren maar misschien is dat je verdachte masterfire
 

DeletedUser

Guest
??? ik zeg alleen dat ik hem op marktplaats gezien heb. wist niet wie. weet jij dat dan wel the dutch?
 

DeletedUser

Guest
sorry , in mijn dorp is er geen tv , ik heb alleen een hele zooi radio's, mp 3's, mp 4's ,walkmans, autos, ... maar geen tv , sorry ;)

miss moet je tog maar eens iedereen scouten ?:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan