Aangifte van Diefstal

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hmm wacht eens ff, k zag zo'n verdacht geval in het dorp van zembla, misschien kun je het daar eens proberen;)
 

DeletedUser343

Guest
sorry , in mijn dorp is er geen tv , ik heb alleen een hele zooi radio's, mp 3's, mp 4's ,walkmans, autos, ... maar geen tv , sorry ;)

miss moet je tog maar eens iedereen scouten ?:p

denk dat je ff aan bovengenoemde moet vragen wie er de afgelopen tijd een auto heeft gekocht, dan kan je al 99% van alle verdachten weggooien :p
 

DeletedUser

Guest
volgens mij zag ik hier gister een rode toyota voorbij komen, later op de avond heel veel visite bij de buren.
ze gingen met ze allen voetbal kijken. Vorige week hadden ze daar nog geen tv.
Ben zelf ook even wezen kijken alleen de tweede helft hoor (had tegen de vrouw gezegd dat ik de hond ging uitlaten) was een tv met prima beeld kwaliteit.
 

DeletedUser343

Guest
ikerano is zijn enigste buur (als hij tenminste dezelfde naam gebruikt als hier :p)
 

DeletedUser

Guest
Ja zal best kunnen je kan zien dat hij er net woont, dus veel kans dat hij nog bezig is met de inrichting.
 

DeletedUser

Guest
De dief heeft weeral toegeslagen !

deze keeer heeft hij mijn vliegtuigje gestolen !
eerst klom hij mijn dorp binnen via een ladder ( wat natuurlijk dom is, want de poort staat gewoon open ! ) en toen ging ie benzine uit de auto's halen om de benzine in de vlieger te steken en weg was ie !

http://img443.imageshack.us/img443/6765/lolzb4.jpg

Wie is deze dief ? :confused: :mad:
 

DeletedUser

Guest
*overhandigt de TV* sorry, ik dacht dat het een PKS dorpje was:( ik zal mijn honda snel een ander kleurtje geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan