4de Wereldoorlog

DeletedUser48166

Guest
Eindelijk kunnen we stellen dat er een 4de wereldoorlog op gang aan het komen is. Vrijwel iedereen heeft een kant gekozen nu OdT. gefuseerd is met Order, en B.O.W. aan het fuseren is met DomTe (waaronder enkele naar =TFF= zijn gegaan).

Hierbij dan deze topic.

Stats zijn wel grappig:

Side 1:
Tribes: Order, =TFF=
Side 2:
Tribes: DomTe, B.O.W.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 1,049
Kant 2: 574
Verschil: 475

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118 !!
Kant 2: 118 !!
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,271,066
Kant 2: 5,627,208
Verschil: 4,643,858

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,099,606
Kant 2: 1,091,426
Verschil: 8,180

chart



Kaart:

showmap.php


showmap.php
 

DeletedUser26928

Guest
Geniaal topic, maar het zijn de feiten! laten we niet off topic gaan al zal het voor mij en enkele andere moeilijk zijn, maar dit zijn de feiten, heb je een mening? onderbouw die met argumenten zou ik zeggen!
 

DeletedUser

Guest
was het al niet tijden zo dat het order en tff tegen bow en domte was?:confused:

enige verschil nu nog is dat odt. een kant gekozen heeft....

de stats zijn btw wel geweldig :D
 

DeletedUser

Guest
Heel erg bedankt voor deze thread! Laten we deze verder spamvrij houden??!

Als ik als eerlijke toeschouwer zou kijken zou ik maar 1 ding te zeggen hebben : Domte = kansloos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48166

Guest
Mijn argumentatie is eigenlijk gebaseerd op feiten die je kan zien. Ik zal ook proberen objectief te zijn. DomTe is sterker dan enkele maanden terug, dat kunnen we niet achterhouden... =TFF= scoort minder in de stats en maakt wel wat verlies. De rechter beneden hoek is in handen van DomTe gekomen als ik het nu zo bekijk. =TFF= zou zich dringend moeten hergrijpen.
 
Reactiescore
30
Ik weet nog niet zo zeker of dat rommelige noord-oosten deze formatie lang zal blijven volhouden. En ja, DomTe staat inderdaad sterker. Maar als je het eerste kaartje bekijkt, zullen ze dat toch niet tegen kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
Het ziet er idd niet heel erg rooskleurig uit voor ons daar heb je zeker een punt.van odt kan ik niet begrijpen dat ze naar Order zijn gegaan beetje de weg van de minste weerstand vind ik het.Waar kunnen hun uitbreiden ik zie het niet :confused:,door het bg wat Tff heeft met Order zijn ze aardig beperkt in hun space en dat zal een keer gaan opbreken denk ik.

Kan me niet voorstellen dat ze bij Order zijn gegaan om de hele tijd aanvallen op 400 uur te sturen zonder dat ze daar een keertje van kunnen profiteren al kan ik het me van Order wel begrijpen die hebben nu helemaal de handen vrij om te doen en te laten wat ze willen.

We zullen het erg moeilijk krijgen maar geven ons niet zo maar over Domte is een hechte club met mensen die voor elkaar klaar staan ten alle tijde

Koi
 
Reactiescore
30
koiboy zei:
Het ziet er idd niet heel erg rooskleurig uit voor ons daar heb je zeker een punt.van odt kan ik niet begrijpen dat ze naar Order zijn gegaan beetje de weg van de minste weerstand vind ik het.Waar kunnen hun uitbreiden ik zie het niet ,door het bg wat Tff heeft met Order zijn ze aardig beperkt in hun space en dat zal een keer gaan opbreken denk ik.

Kan me niet voorstellen dat ze bij Order zijn gegaan om de hele tijd aanvallen op 400 uur te sturen zonder dat ze daar een keertje van kunnen profiteren al kan ik het me van Order wel begrijpen die hebben nu helemaal de handen vrij om te doen en te laten wat ze willen.

We zullen het erg moeilijk krijgen maar geven ons niet zo maar over Domte is een hechte club met mensen die voor elkaar klaar staan ten alle tijde

Koi


Zijn jou de immense gaten in het zuidwesten van de wereld wel eens opgevallen?;)
Bovendien zijn er ook Order leden die die aanvallen over 400 uur moeten versturen. Zij profiteren er zelf ook niet van mee.
 

DeletedUser48166

Guest
DomTe hoopt gewoon dat we het aan de stok krijgen met =TFF=. Zodat =TFF= langst 2 kanten aanvallen krijgt. Maar wij weten wel beter.

@ Koi: Je bent toch een van de weinige van DomTe die een serieuze post kan opbouwn (in tegenstelling tot karen :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
DomTe hoopt gewoon dat we het aan de stok krijgen met =TFF=. Zodat =TFF= langst 2 kanten aanvallen krijgt. Maar wij weten wel beter.

@ Koi: Je bent toch een van de weinige van DomTe die een serieuze post kan opbouwn (in tegenstelling tot karen :rolleyes:)

Tuurlijk hoopt Domte dat er zoiets gaat gebeuren.Daar zouden jullie in ons geval ook op hopen.
 

DeletedUser

Guest
Als ik als eerlijke toeschouwer zou kijken zou ik maar 1 ding te zeggen hebben : Domte = kansloos.

Kansloos zou ik het niet noemen.
Dus ik begrijp niet waarom jij dit als 'eerlijke toeschouwer' zou zeggen.


Uiteindelijk worden die aanvallen over die 400u wel verzonden (zoals hierboven staat vermeld).
Zo zal er vanuit de kant van Domte ook aanvallen worden verstuurd die een behoorlijke tijd onderweg zijn.

Maar het zijn toch de front spelers die het moeten gaan uitvechten. Zij zijn de spelers die elkaar moeten proberen te edelen.
En daarin is activiteit een belangrijke factor.

Je kan als stam wel heel groot zijn, bijvoorbeeld een miljard punten hebben :p, maar als van die miljard maar 20% actieve spelen.
Dan schiet het nog niet zo op.
Dan kan de kleine stam die 'maar' 500 miljoen punten heeft, maar met 80% actieve leden (waaronder de frontleden).

Dan een eenvoudige som leert mij dat die kleinere stam toch gaat winnen.
Dat zie ik dan als 'eerlijke toeschouwer'.


Ik zeg niet dat dit bij Order, Domte of TFF het geval is.
Alleen vind ik dat je je conclusies nogal snel trekt op basis van wat eigenlijk?
Punten? Het kaartje? De stats?
 

DeletedUser47988

Guest
Kansloos zou ik het niet noemen.
Dus ik begrijp niet waarom jij dit als 'eerlijke toeschouwer' zou zeggen.


Uiteindelijk worden die aanvallen over die 400u wel verzonden (zoals hierboven staat vermeld).
Zo zal er vanuit de kant van Domte ook aanvallen worden verstuurd die een behoorlijke tijd onderweg zijn.

Maar het zijn toch de front spelers die het moeten gaan uitvechten. Zij zijn de spelers die elkaar moeten proberen te edelen.
En daarin is activiteit een belangrijke factor.

Je kan als stam wel heel groot zijn, bijvoorbeeld een miljard punten hebben :p, maar als van die miljard maar 20% actieve spelen.
Dan schiet het nog niet zo op.
Dan kan de kleine stam die 'maar' 500 miljoen punten heeft, maar met 80% actieve leden (waaronder de frontleden).

Dan een eenvoudige som leert mij dat die kleinere stam toch gaat winnen.
Dat zie ik dan als 'eerlijke toeschouwer'.


Ik zeg niet dat dit bij Order, Domte of TFF het geval is.
Alleen vind ik dat je je conclusies nogal snel trekt op basis van wat eigenlijk?
Punten? Het kaartje? De stats?

Respect voor deze reactie.

we zullen zien wat de oorlog ons gaat brengen.
 

DeletedUser26646

Guest
Kansloos zou ik het niet noemen.
Dus ik begrijp niet waarom jij dit als 'eerlijke toeschouwer' zou zeggen.


Uiteindelijk worden die aanvallen over die 400u wel verzonden (zoals hierboven staat vermeld).
Zo zal er vanuit de kant van Domte ook aanvallen worden verstuurd die een behoorlijke tijd onderweg zijn.

Maar het zijn toch de front spelers die het moeten gaan uitvechten. Zij zijn de spelers die elkaar moeten proberen te edelen.
En daarin is activiteit een belangrijke factor.

Je kan als stam wel heel groot zijn, bijvoorbeeld een miljard punten hebben :p, maar als van die miljard maar 20% actieve spelen.
Dan schiet het nog niet zo op.
Dan kan de kleine stam die 'maar' 500 miljoen punten heeft, maar met 80% actieve leden (waaronder de frontleden).

Dan een eenvoudige som leert mij dat die kleinere stam toch gaat winnen.
Dat zie ik dan als 'eerlijke toeschouwer'.


Ik zeg niet dat dit bij Order, Domte of TFF het geval is.
Alleen vind ik dat je je conclusies nogal snel trekt op basis van wat eigenlijk?
Punten? Het kaartje? De stats?

Mooi gesproken.

@koningjoost voor jou kan ik geen respect meer hebben als je zo flauw gaat doen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kansloos zou ik het niet noemen.
Dus ik begrijp niet waarom jij dit als 'eerlijke toeschouwer' zou zeggen.


Uiteindelijk worden die aanvallen over die 400u wel verzonden (zoals hierboven staat vermeld).
Zo zal er vanuit de kant van Domte ook aanvallen worden verstuurd die een behoorlijke tijd onderweg zijn.

Maar het zijn toch de front spelers die het moeten gaan uitvechten. Zij zijn de spelers die elkaar moeten proberen te edelen.
En daarin is activiteit een belangrijke factor.

Je kan als stam wel heel groot zijn, bijvoorbeeld een miljard punten hebben :p, maar als van die miljard maar 20% actieve spelen.
Dan schiet het nog niet zo op.
Dan kan de kleine stam die 'maar' 500 miljoen punten heeft, maar met 80% actieve leden (waaronder de frontleden).

Dan een eenvoudige som leert mij dat die kleinere stam toch gaat winnen.
Dat zie ik dan als 'eerlijke toeschouwer'.


Ik zeg niet dat dit bij Order, Domte of TFF het geval is.
Alleen vind ik dat je je conclusies nogal snel trekt op basis van wat eigenlijk?
Punten? Het kaartje? De stats?

Keurig verwoord waar het om draait: activiteit van spelers!
 
Bovenaan