4de Wereldoorlog

DeletedUser

Guest
Een oorlog moet altijd gestreden worden. Order vs. DomTE zien veel mensen als de ultieme strijd van W4, dus we maken er een mooie oorlog van :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, denk dat dit de beslissende strijd wordt op Wereld 4. Ben benieuwd!
 

DeletedUser26928

Guest
Een oorlog moet altijd gestreden worden. Order vs. DomTE zien veel mensen als de ultieme strijd van W4, dus we maken er een mooie oorlog van :)

Doet TFF al op eens niet meer mee? zijn we al uitgeschakeld?:eek: heb nergens iets van mee gekregen...

Volgens mij is het order en tff vs domte....

en daarna verwacht ik strijd van TFF vs order zodra domte weg is dat is mijn toekomst beeld van w4!
 

DeletedUser

Guest
Als Order er niet was waren jullie Waarschijnlijk al lang weggeweest.;)
 
Reactiescore
30
Ik ben nog niet zo zeker of het deze drie stammen zijn die het uiteindelijke slotoffensief moeten gaan spelen. Er kan nog een boel veranderen.
 
Reactiescore
30
merijntjeeh zei:
Wat denk je dat er nog kan veranderen dan?

ALLES kan in principe veranderen. Dat ligt niet voor de hand op korte termijn. Maar hoe vaak zijn er wel niet stammen uit elkaar gevallen. Dat kan altijd gebeuren. En aangezien de weg van W4 nog lang is, denk ik dat dat soort dingen ook nog gaan gebeuren. Oorzaken? Onenigheden in stammen, vrienden in andere stammen, verkeerde keuzes van leidingen. Ik bedoel alleen te zeggen dat de samenstelling van W4 nu, niet voor altijd zo hoeft te blijven.
 
Reactiescore
91
ALLES kan in principe veranderen. Dat ligt niet voor de hand op korte termijn. Maar hoe vaak zijn er wel niet stammen uit elkaar gevallen. Dat kan altijd gebeuren. En aangezien de weg van W4 nog lang is, denk ik dat dat soort dingen ook nog gaan gebeuren. Oorzaken? Onenigheden in stammen, vrienden in andere stammen, verkeerde keuzes van leidingen. Ik bedoel alleen te zeggen dat de samenstelling van W4 nu, niet voor altijd zo hoeft te blijven.

ja mss komt =NW= wel terug :rolleyes:
maar ik hoop dat het een leuke oorlog zal worden
 
Reactiescore
30
spyronamic zei:
ja mss komt =NW= wel terug
maar ik hoop dat het een leuke oorlog zal worden


Het zou zo maar kunnen :rolleyes:
 

DeletedUser17246

Guest
Doet TFF al op eens niet meer mee? zijn we al uitgeschakeld?:eek: heb nergens iets van mee gekregen...

Volgens mij is het order en tff vs domte....

en daarna verwacht ik strijd van TFF vs order zodra domte weg is dat is mijn toekomst beeld van w4!

Ha ha ha dat is voor zowel Order als DomTe een grappige opmerking!
 
Bovenaan