[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.015
Gilles had t laatste potje zijn beul actie al gebruikt na een paar uur om t potje op gang te krijgen.
Het lijkt me dus zeer sterk dat hij opeens niet meer met Posts met dergelijke inhoud kan komen.

Was niet na een paar uur, zat al meer dan een dag tussen. Wou hem iig wel al gebruiken na een paar uur maar ik hield me in tot iedereen gepost had.

Ander potje is een cruciale avond voor mij en het is netwerk. Ik ben dus eventjes heel druk bezig geweest daarmee vanavond en aangezien het hier voornamelijk spam is, lag mijn focus daar.
 

DeletedUser17472

Guest
I know... gister laatste dag school, dus vandaag is t dramatisch

Zijn er scholen open dan?

Je bent bij pagina 2. Je ziet Castiel en stemt op hem als BM. Enorm rare move gezien je geen idee hebt wat in de 10 pagina's erna is gebeurd....
Vorig potje kon ik niet op castiel stemmen. Ook niet op time. Time heeft het eerste potje mijn bm stem gehad, en nu dus castiel. Ik heb de rest niet gelezen tot blz 14. Mij was ter ore gekomen dat het hier op het vrije forum leek. Er zal dus nog niet veel bruikbaars tussen gestaan hebben.

1 van die 2 is wel wof. Maar nu nog uitzoeken wie van de twee :)
 
Reactiescore
976
Was niet na een paar uur, zat al meer dan een dag tussen. Wou hem iig wel al gebruiken na een paar uur maar ik hield me in tot iedereen gepost had.

Ander potje is een cruciale avond voor mij en het is netwerk. Ik ben dus eventjes heel druk bezig geweest daarmee vanavond en aangezien het hier voornamelijk spam is, lag mijn focus daar.
Je moet je niet zo verantwoorden. Zolang je af en toe een rake opmerking maakt, speel je zoals we van jou verwachten.

Ik heb Tigor beloofd dat ik ongeacht wat iemand anders zou beulen, zelfs als ze confirmed slecht is. Dus, ben je kandidaat nonkel?
Meen je dit oprecht? Waar is de zelfzekere BI die overtuigd en zonder spijt zijn daden stelt? Zorg dat Tigor geen misbruik van de situatie kan maken ;)

1 van die 2 is wel wof. Maar nu nog uitzoeken wie van de twee :)
Als je ‘t mij nu vraagt: TLF.

EDIT: en jij bedoelde hem dus blijkbaar niet. Nevermind, ik laat dit wel staan.
 
Reactiescore
1.015
Meen je dit oprecht? Waar is de zelfzekere BI die overtuigd en zonder spijt zijn daden stelt? Zorg dat Tigor geen misbruik van de situatie kan maken ;)

Was overtuigd en zonder spijt, maar iemand zo vroeg beulen is in principe altijd lullig voor die persoon, ongeacht de rol. Tigor nam het echter zeer goed op. En ja maar confirmed beul ik ze toch hoor, weet jij ook wel. Maar ik wil niet gewelpt worden dus ik hou mijn rol nog voor me.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Vorig potje kon ik niet op castiel stemmen. Ook niet op time. Time heeft het eerste potje mijn bm stem gehad, en nu dus castiel. Ik heb de rest niet gelezen tot blz 14. Mij was ter ore gekomen dat het hier op het vrije forum leek. Er zal dus nog niet veel bruikbaars tussen gestaan hebben.

1 van die 2 is wel wof. Maar nu nog uitzoeken wie van de twee :)

Ik moet eerlijk bekennen dat niks aan Time me nog negatief is opgevallen. Zal dus wel goed zijn en een flinke dosis aan wolfjes aan gaan wijzen komende dagen. En van mezelf weet ik 100% dat ik goed ben. Maar waarom is 1 van ons 2en wolf eigenlijk? Heb die memo even gemist.
 
Reactiescore
656
Zijn er scholen open dan?


Vorig potje kon ik niet op castiel stemmen. Ook niet op time. Time heeft het eerste potje mijn bm stem gehad, en nu dus castiel. Ik heb de rest niet gelezen tot blz 14. Mij was ter ore gekomen dat het hier op het vrije forum leek. Er zal dus nog niet veel bruikbaars tussen gestaan hebben.

1 van die 2 is wel wof. Maar nu nog uitzoeken wie van de twee :)

In Amerika is er nog online school bezig, maar weet niet hoe dat in NL / BE is?

edit: waarop baseer je dat 1 van de 2 wolf is?
 
Reactiescore
2.193
Bon, aangezien hij me negeert ga ik gewoon op hem stemmen, heeft hij nog een dag om zich te verdedigen.

tlf

Eerste dag veel antwoorden op vragen die niet eens op hem gericht zijn. Een manier om activiteit te tonen zonder dat er aandacht aan besteed word. Ook nadat ik benadruk hem aangevallen te hebben, is hij er niet op ingegaan.
 
Reactiescore
656
TLF is the light fighter?
wil even zorgen dat ik t goed volg
 
Reactiescore
1.577
Dan ken je mij nog niet goed genoeg.

Stem blijft staan, edit ik nog wel naar dik gedrukt als ik morgen weer achter mijn pc zit.

En dat doe je louter omdat ik mijn privacy afscherm al van lang voor dit potje?

nu moet de aandacht weer worden gevestigd op slechtjes zoeken.
voor mij is 1 persoon verdacht, en dat is Beast Incarnate.
De persoon die altijd het voortouw neemt, maar nu gaat hij rustig op de achtergrond meespelen, want hij heeft meerdere potjes.
Jij hebt vaker meerdere potjes gespeeld, en dus ook dit weten te combineren.

Ik volg deze redenering. Vooral omdat hij in het discussietopic wel tijd lijkt te vinden om ellenlange kinderlijke posts te maken. En dan doodleuk zegt 'ik speel wel mee als het hier serieus wordt', maar voorts geen enkele poging onderneemt om het potje op gang te brengen (iets waar hij in vorige potjes altijd een lans voor brak???). Nadien aan komt draven met het excuus dat hij in nog drie andere potjes speelt (get a life???). Er klopt daar iets niet.

Ik ga morgen weer verder kijken. Het viel mij ook op dat Nonkel Jos iets anders speelde dan normaal, want had niet verwacht dat hij zo trollde, echter begrijp ik dat wel als de anderen dat ook doen. Dus daar kan ik niet echt gelijk een conclusie aan vast hangen. Ook mij viel het op dat BI wat meer op de achtergrond speelt. Ik hoop morgen meer te kunnen vinden.

Ik kan het niet beter stellen dan mijn waarde Westkip hieronder. Ik hou wel van wat grappen en grollen, is dat wolfs?? So be it. Maar cruisers hebben ook respect voor medecruisers, en dit is het potje van mijn matie CI. Dus je zal me voortaan weer heel plechtstatig en bekakt weten posten, zoals je dat van mij gewend bent. Weet wel dat dat meer een façade is dan het andere gedrag dat je zogenaamd zag, dat terzijde.

@CrazySobek @Tigor93

Nonkel is een ouwe man die zijn ouwe maatjes terugzag. Het VF herleefde gewoon even. Hij is altijd een cruiser geweest. Zou dus niet teveel waarde aan zijn (vermeend) veranderd gedrag hechten.
 
Reactiescore
1.049
Bon, aangezien hij me negeert ga ik gewoon op hem stemmen, heeft hij nog een dag om zich te verdedigen.

tlf

Eerste dag veel antwoorden op vragen die niet eens op hem gericht zijn. Een manier om activiteit te tonen zonder dat er aandacht aan besteed word. Ook nadat ik benadruk hem aangevallen te hebben, is hij er niet op ingegaan.
Jij valt mensen altijd aan op argumenten waarop ik me niet kan verdedigen. Doordat ik gister non-stop actief kon zijn kon ik ook spelgerelateerde en zelfs 1 spellingsfout 'vraag' beantwoorden.

Daarnaast is vragen beantwoorden nou niet echt een vorm van wolf zijn. Alhoewel ik er 0 verstand van heb.
 
Reactiescore
1.014
Goedemorgen allen!
hoe staan we er vandaag in? Na de twee “Nutteloze” doden van gisteren. En het ontbreken van heel wat mensen in dit topic.
 
Reactiescore
1.014
Mooi! Ik ook @nonkel jos !
straks thuis mn notities even overnemen uit mn tel. Dan heb ik gelijk goed overzicht over soms raar gedrag.
Maar ben vooral benieuwd wat vandaag gaat brengen. En wat de nog afwezige mensen hebben in te brengen.
 
Reactiescore
293
Eerlijk gezegd kan ik tot nu toe nog niks nuttigs zeggen. Al heb ik soms vraagtekens bij spelers, maar dat is misschien ook hun manier van spelen. Door het onnodig gespam kon ik me er ook nog niet echt op richten. Zal misschien ook mijn onervarenheid zijn dat ik momenteel nog niks zie.
 
Bovenaan