[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
723
Je kan die 10 pagina,s beter overslaan
Minder frustrerend !
Dit kon je niet eerder laten weten zeker?

Goedenavond Dames en Heren, veel plezier.

.TimeforplanB
Ik vond zowel Simeco, Castiel en Time goed dit potje starten, maar Time kan ik van deze 3 gewoon het best inschatten vrees ik.
 
Reactiescore
1.577
Met dat vetgedrukte bedoelde ik dat je anders speelt dan wanneer je goed bent. Of voor je geïnfecteerd werd. Je manier van aanpak naar andere is anders. Is Sc Beast de enige die je verdenkt. Wat als je dat bedoelt met verdachte, is dat er maar eentje en net zoveel als ik er heb opgenoemd.

Moet je eens nagaan hoeveel van de voorbije potjes ik goedje ben geweest én het langer dan twee dagen heb uitgezongen. Lijkt me sterk dat je daaruit kan afleiden hoe ik speel als goedje? Of ik zal de vraag anders stellen: speel ik nu als slechtje volgens jou?

Moet wel bekennen dat ik door het bos de bomen niet meer zie. Er is volgens mij ook nog maar weinigs zinnigs gezegd. Morgen is een nieuwe dag en dan zal je mij opnieuw zoals gebruikelijk zien.
 
Reactiescore
1.733
Was je nog van plan om hier iets mee te doen?


Daarnaast zijn dit je laatste 5 posts:







Je zegt dat je moet werken en studeren voor een examen, maar je hebt wel de tijd om je postcount hoog te houden met vrij weinig zeggende posts, vind ik gek.

Ik hoefde vandaag niet te werken. En tussen het leren door kijk ik hier. En morgen tussen het werken door kijk ik ook hier.

Vind je het nog gek ?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Moet je eens nagaan hoeveel van de voorbije potjes ik goedje ben geweest én het langer dan twee dagen heb uitgezongen. Lijkt me sterk dat je daaruit kan afleiden hoe ik speel als goedje? Of ik zal de vraag anders stellen: speel ik nu als slechtje volgens jou?

Moet wel bekennen dat ik door het bos de bomen niet meer zie. Er is volgens mij ook nog maar weinigs zinnigs gezegd. Morgen is een nieuwe dag en dan zal je mij opnieuw zoals gebruikelijk zien.

Nee kan je hierom nog niet als slecht zien, daar is het inderdaad te vroeg voor. Dit is puur mijn gevoel op deze dag. Jij vraagt en ik antwoord ;)
Dus ik ben benieuwd naar morgen.

Dank voor deze nutteloze bijdrage, ik doe mijn uiterste best!!!

Ik neem je gewoon op je eigen woorden terug ;)
 
Reactiescore
182
Ik hoefde vandaag niet te werken. En tussen het leren door kijk ik hier. En morgen tussen het werken door kijk ik ook hier.

Vind je het nog gek ?

Nja eigenlijk wel :tongue: Had van jou meer kwaliteitspost verwacht, laat ik het dan zo formuleren.

Maar wat doe je nou met je stem op Nonkel Jos aangezien ie nog niet dichtgedrukt staan? Vergeten, niet meer verdacht of wat anders?
 
Reactiescore
264
Wtf is dit waarom ga je letterlijk netwerken om vervolgens beide dood te vallen. Stumpers beetje het potje meteen verpesten en de verhoudingen meteen schreef te zetten
 
Reactiescore
1.733
Nja eigenlijk wel :tongue: Had van jou meer kwaliteitspost verwacht, laat ik het dan zo formuleren.

Maar wat doe je nou met je stem op Nonkel Jos aangezien ie nog niet dichtgedrukt staan? Vergeten, niet meer verdacht of wat anders?

Dan ken je mij nog niet goed genoeg.

Stem blijft staan, edit ik nog wel naar dik gedrukt als ik morgen weer achter mijn pc zit.
 
Reactiescore
656
nu moet de aandacht weer worden gevestigd op slechtjes zoeken.
voor mij is 1 persoon verdacht, en dat is Beast Incarnate.
De persoon die altijd het voortouw neemt, maar nu gaat hij rustig op de achtergrond meespelen, want hij heeft meerdere potjes.
Jij hebt vaker meerdere potjes gespeeld, en dus ook dit weten te combineren.
 
Reactiescore
723
Ik vind even de manier van mensen hun zoeken naar clues stom.
Ik heb al een aantal keer mensen zien zeggen van anderen dat ze op de achtergrond spelen.
Iedereen heeft hier steeds een andere reden voor (school, werk, huishouden, buiten genieten, geen zin, scriptie...)

Wat ik mijn ogen mensen vergeten is dat:
- Het de eerste dag is
- Mensen eens een keer minder actief zijn dan andere dagen.
- en de eerste dag is nog niet eens half voorbij.
(32u tot eerste deadline, we zijn 9u verder)
 
Reactiescore
338
Ik ga morgen weer verder kijken. Het viel mij ook op dat Nonkel Jos iets anders speelde dan normaal, want had niet verwacht dat hij zo trollde, echter begrijp ik dat wel als de anderen dat ook doen. Dus daar kan ik niet echt gelijk een conclusie aan vast hangen. Ook mij viel het op dat BI wat meer op de achtergrond speelt. Ik hoop morgen meer te kunnen vinden.
 
Reactiescore
656
Ik vind even de manier van mensen hun zoeken naar clues stom.
Ik heb al een aantal keer mensen zien zeggen van anderen dat ze op de achtergrond spelen.
Iedereen heeft hier steeds een andere reden voor (school, werk, huishouden, buiten genieten, geen zin, scriptie...)

Wat ik mijn ogen mensen vergeten is dat:
- Het de eerste dag is
- Mensen eens een keer minder actief zijn dan andere dagen.
- en de eerste dag is nog niet eens half voorbij.
(32u tot eerste deadline, we zijn 9u verder)
Gilles had t laatste potje zijn beul actie al gebruikt na een paar uur om t potje op gang te krijgen.
Het lijkt me dus zeer sterk dat hij opeens niet meer met Posts met dergelijke inhoud kan komen.
 
Reactiescore
723
Gilles had t laatste potje zijn beul actie al gebruikt na een paar uur om t potje op gang te krijgen.
Het lijkt me dus zeer sterk dat hij opeens niet meer met Posts met dergelijke inhoud kan komen.
Ik denk dat het potje wel al stilaan op gang komt (tussen de trollposts door)
Tussen die 18 pagina's zijn er 7 ofzo minstens met vragen waarom persoon x als BM + al dan niet argumentatie en dergerlijke
 
Bovenaan