2012: Het einde van de wereld???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
DECEMBER 20 2012 zal ongetwijfeld het belangrijkste jaar worden ooit! Vele religies en wetenschappers voorspellen iets:

Relgieuze en culturele opvattingen + vooorspellingen

1. De Maya kalender eindigt op december 2012 en voorspeld het einde van de planeet

2. De hopi-indianen voorspellen in de nabije toekomst een reiniging van de Aarde

3. Chineze I-Ching voorspelt in de nabije toekomst einde van menselijke historie.

4. Christenen: opkomst van Antichrist: Bush, Poetin?? Apocalypse, gevecht tussen het leger van God en Satan.

5. De profetie van St. Malachy zegt dat dit nu de laatste paus zal zijn.

6. Nostradamus voorspelt een asteroide

7. Edgar Cayce voorspelt opkomst van Atlantis

8.Albert Einstein, waarschuwt dat er spoedig een polaire shift komt (Noord, - en zuidpool veranderen van plaats)

9.

Feiten en bevestigingen

1. NASA bevestigt meer en intensere Zon-stormen. Link met Einsteins theorie?


2. Dit is wreed: De zon zal in een exacte lijn staan met alle planeten ergens in december 2012

3. Er komt meer droogte, overstromingen en orkanen

4. grotere Wereldopwarming

5. meer Honger, vooral in Afrika

6. stijgende Waternood

7. Menselijk leed: vooral afrika

8. ziekte: afrika

9. Geen respect voor menselijk leven: terrorisme

10: Oorlogsdreigingen: de kop van de standaard luidde gisteren: Rusland niet bang van nieuwe koude oorlog

______________________________________________________________________


Ik geloof niet in deze theorie. Vooral omdat de Maya's en culturen: op wat baseren ze deze theorie?
Alhoewel deel twee toch wel een teken is dat het een hell on earth zou zijn moesten deze dingen doorgaan

Wat vinden jullie hiervan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de pole shift is natuurlijk gebeurt eens in de 10 millennia
Wel uniek dat wij dat mogen mee maken.

Verder heeft de Kerk wel meerdere dingen geroepen,
als het 2012 is en er gebeurt weer eens niks anders dan normaal komen ze weer met dat verhaal we hebben een misrekening gemaakt, zoals hun voorgaande voorspellingen :p

Tjah over die feiten die hebt gepost hebben we aan ons zelf te danken gooooo! mensheid
 

DeletedUser

Guest
de pole shift veroorzaakt wel een extreme catastrofe: alle temperaturen veranderen en Afrika zal IJSkoud worden.
 

DeletedUser

Guest
Mooi, kijk er al naar uit en begin al een 100 kg erwten in blik te kopen, het moest eens kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Mooi, kijk er al naar uit en begin al een 100 kg erwten in blik te kopen, het moest eens kloppen.

volgens mij zijn dat best veel erwten:eek: erwten wegen niet zoveel:D


na ik geloof het niet, ik geloof namelijk zoiezo niet in dat soort dingen,

maar als het gebeurt, dan kan ik mijn school niet afmaken:eek: dan ga ik onsgeschoold dood XD
 

DeletedUser9529

Guest
volgens mij zijn dat best veel erwten:eek: erwten wegen niet zoveel:D


na ik geloof het niet, ik geloof namelijk zoiezo niet in dat soort dingen,

maar als het gebeurt, dan kan ik mijn school niet afmaken:eek: dan ga ik onsgeschoold dood XD

ocharme:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens meer officiele tellingen loopt de Maya kalender pas af over duizenden jaren op een heel rare manier kan je inderdaad op 2012 uitkomen.
 

DeletedUser

Guest
de pole shift veroorzaakt wel een extreme catastrofe: alle temperaturen veranderen en Afrika zal IJSkoud worden.


De polar shift bedraagt 1° per millioen jaar. en gaat nooit plotseling
de polar shift is niet te verwaren met de omkering van de polen Dit is het veranderen van noord en zuidpool van het magnetisch veld. Als de noordpool nu de plus zijde van de magneet aarde is en het zuiden de min zijde zal dit veld omkeren maar de orientatie van de aarde blijft dezelfde. bij polar shift veranderd stilletjesaan de orientatie van de aarde

over nostredamus wordt zoveel b.s. verteld en beweerd dat hij dingen geschreven heeft die hij nooit geschreven heeft zoals de tekst over de 2 torens
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof zeker dat er iets gaat gebeuren. Alles wijst ernaartoe.
Een armegeddon is mijn voorspelling.

Het is al een beetje te merken door de volgende dingen: (er gebeurd namelijk niet iets op een bepaalde datum, we zitten er al midden in! HEt is een proces waarvan het hoogtepunt zich in 2012 bevind)
--> Oorlog georgie.
De invloed van de VS op deze oorlog is ongekend. Er liggen dan ook al diverse zware oorlogsschepen in de zwarte zee met kruisraketten aan boord.

--> Grote economische crisis. Voorloper is de vs daarin, maar alle landen gaan economisch momenteel met de dag slechter.


IK geloof zeker dat er een groot tekort zal zijn aan fossiele brandstoffen omdat iedereen van elkaar afhankelijk is. (zoals wij van rusland afhankelijk zijn)

Alles samengevat: in 2012 zal er een matterieel hoogtepunt zijn.
 

DeletedUser

Guest
Je kan in alles wel een teken zien dat dachten ze bij de tweede en koude oorlog ook het einde van de wereld of de mensheid we moeten alleen leren.
 
Reactiescore
0
Albert Einsten was een geak

Indianen waren nooit slim geweest, anders lieten ze zich niet verdrijven.

De maya's ken ik alleen uit de Donald Duck, dat zegt al genoeg

Nostradamus heeft een strakke groene broek, en die stond hem goed...


Voor de rest, lang leven de wereldopwarming, zit ik lekker met een cocktail op t strand tijdens kerst 2012.
 

DeletedUser

Guest
Ja, met her verschil is dat zowat alle landen op deze wereld de afgelopen jaren (vaak onder de oppervlakte: zonder dat de burgers het weten) bezig zijn geweest met oorlogswapens.

Ook is de energievoorziening veel groter, zijn er veel meer mensen, en is de welvaard hoger.

Er zal in 2012 een toppunt van matterialisme zijn, mensen geven meer om het bezit dan dat ze luisteren naar hun gevoel/hart/ziel. (hoe je het ook wilt noemen.)

Albert Einsten was een geak

Indianen waren nooit slim geweest, anders lieten ze zich niet verdrijven.

De maya's ken ik alleen uit de Donald Duck, dat zegt al genoeg

Nostradamus heeft een strakke groene broek, en die stond hem goed...


Voor de rest, lang leven de wereldopwarming, zit ik lekker met een cocktail op t strand tijdens kerst 2012.
Kun jij alsjeblieft in het vrij forum blijven, aan deze posts heeft niemand wat.
Je zet jezelf alleen voor gek.
 

DeletedUser

Guest
Ja, met her verschil is dat zowat alle landen op deze wereld de afgelopen jaren (vaak onder de oppervlakte: zonder dat de burgers het weten) bezig zijn geweest met oorlogswapens.

Ook is de energievoorziening veel groter, zijn er veel meer mensen, en is de welvaard hoger.

Er zal in 2012 een toppunt van matterialisme zijn, mensen geven meer om het bezit dan dat ze luisteren naar hun gevoel/hart/ziel. (hoe je het ook wilt noemen.)


Kun jij alsjebleif in het vrij forum blijven, aan deze posts heeft niemand wat.
Je zet jezelf alleen voor gek.


Dat gebeurde in de middeleeuwen ook alleen toen waren het inderdaad zwaarden en bijlen maar dachten ze evengoed dat hun wapens de wereld moesten kunnen vernietigen anders zouden de vijands wapens wel zo sterk en over energie de olie is toch op we moeten dadelijk weer over op beters.
 
Reactiescore
0
Kun jij alsjeblieft in het vrij forum blijven, aan deze posts heeft niemand wat.
Je zet jezelf alleen voor gek.

Hoezo zet ik mezelf voor de gek? Mss doe ik dat dan wel, maar het is voor MIJ de manier om te laten tonen dat dit een groot zinloos forum is met allemaal toevallige theorieën. Dit is totaal geen wetenschap maar puur toeval.

Een voorbeel hiervan is in de jaren 90 dat rond t millenium we allemaal zouden sterven, volgens een paar woorden in de bijbel werd 9/11 en al qaida voorspeld en vlak daarna de wereld.

Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan dat zielige geblablabla
 

DeletedUser

Guest
Als de wereld op warmt, is er dus geen winter, kunnen we dus heel het jaar door broccoli oogsten en dag hongersnood.
Geen verwarming meer nodig door de warmte, minder energie nodig.
Geen energie meer over dus kunnen de auto's niet meer rijden -> minder Co² uitstoot.
De problemen lossen zichzelf op en dat dankzij Schoorsteenhouder!

Dankuwel Schoorsteenhouder!

Vannaf nu noemen we dit de Schoorsteenhouderproces.

Lang Leve Koning Albert II en Schoorsteenhouder!
 

DeletedUser880

Guest
Lieve help wetnl en shoorsteenhouder..
Jullie denken dat jullie serieus posten, maar niemand heeft wat aan een mening van een 12 jarig iemand die maar wat zaken opsomt, die helemaal fout zijn, en op niets gebaseerd.

Ik kan thedutch goed begrijpen als hij dit topic opzijn manier opneemt.
 

DeletedUser

Guest
Komaan hoeveel keer is er nu al voorspelt dat de wereld tenonder gaat.:rolleyes:
Er zijn wel altijd een stelletje idioten die denken dat ze hebben ondenkt dat de wereld tenonder gaat.
Vroeger(paar 10tallen jaar geleden) dachten ze dat de wereld aan het afkoelen was nu opwarmen wat volgt de bossen worden verpulvert door een overvloed aan olifanten?
 

DeletedUser

Guest
Er is idd niks met zekerheid te zeggen. Dat wat ze in 2012 voorspellen is al zoveel keren voorspelt, maar nooit is de wereld vergaan...

Vroeger(paar 10tallen jaar geleden) dachten ze dat de wereld aan het afkoelen was nu opwarmen wat volgt de bossen worden verpulvert door een overvloed aan olifanten?

Honderden jaren geleden is de wereld ook afgekoeld (een kleine ijstijd), daarom dat ik nu mijn bedenkingen heb bij de opwarming vd aarde e.d. omdat de aarde nu net uit een koud punt in de geschiedenis komt en het normaal is dat hij terug warmer wordt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan