2 Dorpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dan ben je niet de enigste ;)

Cold case heeft het gevoel dat hij een grote jongen is en denkt overal het laatste woord op te moeten hebben met kinderachtige en provocerende comments. Jammer dat sommige mensen niet gewoon normaal kunnen doen.
Misschien komt het door hun real live en reageren ze zich hier af, Wie weet?

Naja ik zal maar stoppen anders word hij nog boos :eek:

Ik heb erge sociale problemen en probeer hier vriendjes te maken, lukt niet he? :(
 

DeletedUser

Guest
Dan ben je niet de enigste ;)

Cold case heeft het gevoel dat hij een grote jongen is en denkt overal het laatste woord op te moeten hebben met kinderachtige en provocerende comments. Jammer dat sommige mensen niet gewoon normaal kunnen doen.
Misschien komt het door hun real live en reageren ze zich hier af, Wie weet?

Naja ik zal maar stoppen anders word hij nog boos :eek:

Ik lees bijna nooit het forum. Maar daarnet had ik wat tijd over en mijn conclusie is dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik nog iets zal lezen.
Al dat gezever en gespam : niet te doen.

En ik wou nog effe reageren op eave drop's opmerking : je hebt gelijk !
Maar door te reageren op Cold Case zijn reacties speel je volledig in zijn kaart : hij heeft niets liever dan dat je reageert.

En dan doe ik het zelf nog ...

Succes allen met het forum,
en tot ... nooit meer.

:mad: :eek: :cool: :(
 

DeletedUser

Guest
On topic maar terug, tgaat wel ni meer over 2 dorpen , maar over 4 dorpen :D:D

De eerste speler is er met 4 dorpen, bonaparte, niet echt grote dorpen, maar ook geen kleintjes :)
 

DeletedUser

Guest
Omdat jij gewoon een spammer bent!:),

Ontopic:

Het zijn toch nette dorpjes en nu al 4. Ik wou dat ik het had. Ik heb vanmiddag pas me 2e dorp. Toch ben ik er blij mee!:)
 

DeletedUser

Guest
gratz alvast scamander :)

Jouw werkwijze is daarom niet slechter hoor, ik deed het vroeger ook trager en heeft me ook steeds genoeg plezier gebracht...
 

DeletedUser

Guest
gratz alvast scamander :)

Jouw werkwijze is daarom niet slechter hoor, ik deed het vroeger ook trager en heeft me ook steeds genoeg plezier gebracht...
Uiteindelijk boeit de start weinig, omdat later de persoon die het meest internt vooraan staat.
 

DeletedUser

Guest
gratz alvast scamander :)

Jouw werkwijze is daarom niet slechter hoor, ik deed het vroeger ook trager en heeft me ook steeds genoeg plezier gebracht...

Dankje wel.

Ja dat is zo. Ik ben namelijk ook 2 weken later begonnen op wereld 8 en ga binnenkort toch al de top 100 in stromen dat vind ik zelf een vrij netjes.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees bijna nooit het forum. Maar daarnet had ik wat tijd over en mijn conclusie is dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik nog iets zal lezen.
Al dat gezever en gespam : niet te doen.

En ik wou nog effe reageren op eave drop's opmerking : je hebt gelijk !
Maar door te reageren op Cold Case zijn reacties speel je volledig in zijn kaart : hij heeft niets liever dan dat je reageert.

En dan doe ik het zelf nog ...

Succes allen met het forum,
en tot ... nooit meer.

:mad: :eek: :cool: :(

Ik zal hier ook maar op reageren, daarna ben ik wel genoeg in verdediging geweest.

Net als de meeste van ons. ;)

Dit was mijn reactie. Die was bedoelt omdat STAR* vaak in een verkeerd daglicht worden gezet: "Het zijn puntengeilende noobs", "Happyniss heeft een noobleger en daarom is STAR* noob" (Hier ga ik maar niet verder op in anders krijgen we een eindeloze discussie) D.m.v. mijn post probeerde ik duidelijk te maken dat (Het grootste deel) STAR* geen puntengeilers hebben en door het gebruik te maken van farmen veel GS binnenkrijgen om zo goed te groeien in zowel punten als legers. Verder is het gewoon propaganda om je stam in een beter daglicht te stellen en om wat voorn manier dan ook reclame te maken. ;)

Als jullie andere post van mij niet aanstaan kun je me via een Forumbericht of Ingame te contacteren. Als jullie door wat voorn rede niet mogen, geef ik je een tip: Negeer me gewoon of spreek me er eens via een forumbericht op aan. :)

En nu weer verder on-topic. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga nu voor m'n 2e dorp =D

De edel loopt.

Ik hoop dit weekend m'n 3e te pakken.

Ik heb nog lang geen Adelshoeve. :eek: Ik heb eerst mijn andere dingen afgemaakt die wat belangrijker waren dan mijn Adelshoeve (Kazerne, stal, werkplaats, mijnen upgradet)
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk boeit de start weinig, omdat later de persoon die het meest internt vooraan staat.

klopt, de start zegt niets, ik speel altijd zoals een diesel vind het vreemd feitelijk:)

vroeger kon ik niet geloven hoe dat die mannen het deden.

En NEE kem mijn tactiek niet veranderd, dus dat belooft^^

Maar Miko ge weet, hoe meer dorpen hoe meer troepen:D
(allezja toch bij de meeste:p)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ze jou te lief vinden Machiel!
Ik loop al dagen op het stamforum te roepen dat ze niet op jou moeten reageren..maar jaaah, dat werkt helemaaaaaal averechts ;)

Misschien dat ze jouw advies wel zullen opvolgen, die Cobra-mattie's van me.
Want as we all know, negeren is het beste in 'dit' soort gevallen.

En om verder ontopic te gaan, wij zijn inmiddels ook bezig aan het tweede dorp.
 

DeletedUser

Guest
sommige spelers zijn al op weg naar de 4e dorp :p
denk deze topic kan weg?:p
 

DeletedUser

Guest
dit kan volgens mij idd wel dicht :)

volgens mij is er nu wel genoeg gediscussieerd over de eerste met 2 dorpjes en de andere die dat nu ook hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan