2 Dorpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
JAAAA, spam topic als je het noemen wilt,

Wie haalt er als eerst 2 dorpen??
 

DeletedUser

Guest
Wie het eerste de toestemming op of onder 0 weet te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Diegene die als eerste een edel heeft en weet hoe hij/zij ermee om moet gaan.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De mensen die als 1ste een dorp hebben zijn 90% van de keren n00b.
Het betekent namelijk dat je 1ste dorp niet goed is uitgebouwt en dat je troepen ook nog eens mager zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het probleem niet..
Ik denk dat er al wel gasten zijn die bijna een adelshoeve hebben, nou dan mag er wel zo een Wie-heeft-het-eerst-een-2e-dorp-topic zijn.

Ik erger me alleen dood aan die mensen die op willen vallen door het topic maar even te verzieken met hun spam :s
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het probleem niet..
Ik denk dat er al wel gasten zijn die bijna een adelshoeve hebben, nou dan mag er wel zo een Wie-heeft-het-eerst-een-2e-dorp-topic zijn.

Ik erger me alleen dood aan die mensen die op willen vallen door het topic maar even te verzieken met hun spam :s

De mensen die nu al een adelshoeve hebben hebben een economie van niets.
 

DeletedUser

Guest
SPAM,
omfg,
Weer zon n00b actie, hou nou eens je klep.
wie je ook bent.
Woo, dik ego'tje hier. Ten eerste is dit een belachelijk spamtopic. Ten tweede gaf ik geen spam reactie of wat dan ook. Ten derde ik heb meer ervaring in mijn pink dan jij in je heel lichaam.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Woo, dik ego'tje hier. Ten eerste is dit een belachelijk spamtopic. Ten tweede gaf ik geen spam reactie of wat dan ook. Ten derde ik heb meer ervaring in mijn pink dan jij in je heel lichaam.:rolleyes:

Lawl ego nog wel,
Spam topic is hetniet zolang jij je er buiten houd.
Want sommige mensen hebben al bijna een adelshoeve, ik kan niet in andermans dorp kijken maar ik denk dat Satj als eerst een 2e dorp heeft.
 

DeletedUser

Guest
Wie als eerste een 2e dorp heeft?
Dat zou ik nu nog niet kunnen zeggen.

Maar ik hoop wel dat diegene hem ook als eerste weer kwijt is :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
voor diegene die het nog niet opgevallen is: in het topic "mijlpalen wereld 9" kan je binnenkort ook zien wie als eerst een 2de dorpje heeft.
mocht er voor elk van die mijlpalen( eerste 10000 punten,... etc) een topic geopend worden, dan had je hier nog wat gezien.
 

DeletedUser

Guest
ja maar....

als je net zoals ik een week later bent begonnen vind ik dat nogal vertekend :p

ik stel eerder voor om het aantal dagen te tellen ^^
 

DeletedUser

Guest
Lavalampos en Burning-M kunnen jullie niet ergens anders jullie persoonlijke problemen met elkaar uitvechten? In pm, of misschien op tribalwars zelf? Zou fijn zijn als niemand anders er verder last van heeft :)
 

DeletedUser

Guest
Heb ook gezegd dat ie zn mond moet houden,
En wie zegt dat jij je der mee moet gaan bemoeien?
NIET arrogant bedoeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan