[Speeltopic] #175 Weerberen van Wakkerdam

Deleted User - 2265087

Guest
Record van kortste uitgespeelde potje? Maar 3 en een halve dag:)

En gewonnen! Wel een beetje jammer dat er eentje een familie moord beging, ik vond het juist zo leuk om welp te zijn!

Maar het is te makkelijk, 8 van de 10 potjes is Flex jager. ALs het een non claim potje is, gewoon de beste gok! Het maakte bovendien ruim de gemiste lunch goed.

Waarom gingen overigens de lunchen niet door? 2 van de 3 lunchen waren er niet.
 

DeletedUser32020

Guest
Record van kortste uitgespeelde potje? Maar 3 en een halve dag:)

En gewonnen! Wel een beetje jammer dat er eentje een familie moord beging, ik vond het juist zo leuk om welp te zijn!

Maar het is te makkelijk, 8 van de 10 potjes is Flex jager. ALs het een non claim potje is, gewoon de beste gok! Het maakte bovendien ruim de gemiste lunch goed.

Waarom gingen overigens de lunchen niet door? 2 van de 3 lunchen waren er niet.

dag 1 geen lunch gekregen, dag 3 heks
 

DeletedUser1435

Guest
dit is fout dit is fout.

de sjamaan is geen officieel erkend slechtje zegmaar. hij is wel slecht maar weet officieel niet wie de wolven zijn tenzij hij erachter komt, maar aangezien die niet mag netwerken en claimen kan hij zich niet bij de wolven openbaren. zodoende was er een 4 3 1 situatie.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik Quechua beschermd van de lunch op dag 1, want dan ben ik toch wel een beetje trots haha?

En met --> heeft wel 1x beschermd, was je niet sarcastisch toch want ik mocht niet verder beschermen omdat quechua dood was gegaan als dorpsoudste en dus vervielen mijn krachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18987

Guest
dit is fout dit is fout.

de sjamaan is geen officieel erkend slechtje zegmaar. hij is wel slecht maar weet officieel niet wie de wolven zijn tenzij hij erachter komt, maar aangezien die niet mag netwerken en claimen kan hij zich niet bij de wolven openbaren. zodoende was er een 4 3 1 situatie.

Ik mocht als enige wel netwerken en ik had op dag 1 Jodude al gezienerd.
Was daardoor vrij zeker dat Khaduffi slechtje was ;)
 

DeletedUser

Guest
Jodude was net zo hard gaan drammen op Khaduffi als dat hij deed.. Met of zonder Tompeter's claim. Tompeter had gewoon z'n schot al paraat moeten hebben... hadden we nog een kans!

Hij kon ook op een goedje geschoten hebben.
 

DeletedUser1435

Guest
goh ja. daar hebben de overige spelers wat aan. ik ga er standaard vanuit dat de sjamaan de wolven niet kent en in een niet netwerkronde ze ook niet buiten de schermen kan bereiken.

de goedjes zijn hier erg benadeeld
 

DeletedUser55797

Guest
Ik vond het trouwens wel weer een leuk spannend potje... Jammer dat het zo snel gedaan was.
 
Bovenaan