[Speeltopic] #175 Weerberen van Wakkerdam

DeletedUser13801

Guest
Goede zet van de wolven om mij te lunchen, ik had voordat ik dood ging de leiding al gepm'd dat ik Sven de sjamaan wilde zien voor dag drie.

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die grap van Lollie ons een beetje de nek om heeft gedaan.

En de dood van Quechua ook wel een beetje, hij had mij zo gevolgd op Khaduffii. Jammer dat mijn medegoedjes geen ballen hadden.
 

DeletedUser55797

Guest
Goede zet van de wolven om mij te lunchen, ik had voordat ik dood ging de leiding al gepm'd dat ik Sven de sjamaan wilde zien voor dag drie.

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat die grap van Lollie ons een beetje de nek om heeft gedaan.

En de dood van Quechua ook wel een beetje, hij had mij zo gevolgd op Khaduffii. Jammer dat mijn medegoedjes geen ballen hadden.

Volgens mij werd je ook gewoon gevolgd eehh ;)
 

DeletedUser13801

Guest
Ja, door de Sjamaan uiteindelijk. Nadat ik dood was? :/
 

DeletedUser13801

Guest
Oké, nee dan waren Anthraxxis en Tompeter volkomen logische keuzes om op te stemmen. :rolleyes:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik dacht echt dan Stefan wolf was! Hij speelde zo trollerig!!

Wanneer word eigenlijk het nieuwe inschrijftopic geopend? Ice?
 

DeletedUser13565

Guest
Maar die wisten niet dat jij ziener was.

Ik stuurde het direct na die theorie in PM naar hem, 'je bent zeker ziener en khaduffii gezien als wolf?"

Je kunt het zo goed zien aan iemand als hij er honderd procent zeker van is. Toen met Bappos op Ice sCream ook. Nu dus met Jodude.
 

DeletedUser73692

Guest
Ik heb me echt geamuseerd. Kijk uit naar de volgende. Merci ;)
 

DeletedUser13801

Guest
Quechua was al dood voor het netwerken, hij heeft verder gezegd. ;)
 
Bovenaan