10u ochtend en al 7k+ geplunderd is dit normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
8
De titel spreekt voor zich hoe kan een speler na 10 u farms in dit stadium van de wereld al op bijna 7.5k plunderingen zitten? 1710925175129.png


terwijl ik nu 5 spelers benaderd heb uit een random hoek allemaal top 25 en zie dan zulke resultaten wanneer ze me de screenshots sturen via Discord.

1710925250664.png En dan begrijpen we wel dat niet elke account 24/7 runt en bijv. de nacht heeft mee gepakt ( maar laten we eens de speler van de 2e screenshot aanhouden ) Deze speler heeft tot 3 u vannacht gefarmt en is om kwart over 5 weer begonnen. Speelt met 3 co's en zit dan op een aantal van 502 plunderingen.


Wij snappen ook wel het verschil tussen de aantal LC die je per farm er uit gooit en het aantal qua LC dat je beheerd, maar wij vinden 't vrij frappant dat er al spelers zijn die nu al op dit aantal zitten.

Zonder enige twijfel geeft dit dus ook al aan dat er nu al spelers ZWAAR voor lopen op 90% van de Huidige top 25.

En voor die desbetreffende spelers.. chappoo uiteraard, maar wilde toch graag even de meningen weten van mede spelers
 

Bijlagen

  • 1710925228354.png
    1710925228354.png
    5 KB · Weergaven: 17

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik snap je vraag niet zo goed?
Je zegt dat je zelf snapt dat het er om gaat hoeveel spelers een acc heeft, hoeveel lc en hoeveel ze sturen...

Nouja op die manier dus? Je geeft zelf het antwoord.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Wij snappen ook wel het verschil tussen de aantal LC die je per farm er uit gooit en het aantal qua LC dat je beheerd, maar wij vinden 't vrij frappant dat er al spelers zijn die nu al op dit aantal zitten.

Hier zit je antwoord. :) Vanaf de start dit al doen is de essentie, en daarmee loop je ook het meeste uit. Het is hard werken, maar uiteindelijk levert het wel de beste resultaten op.
Uiteraard is het buiten dat ook een combinatie van andere zaken, ik zie ook vaak mensen GS uitgeven aan gebouwen die helemaal niet nodig zijn, vooral als de wereld net een paar dagen bezig is. Dit heeft een gigantisch groot sneeuwbal effect op hoe een account de rest van de wereld presteert.
 
Reactiescore
461
En je moet maar geluk hebben dat je edeltargets amper troepen hebben of geen backtimes doen
 
Reactiescore
1.534
T is een vrij simpel te boosten awardje. Die niet zoveel voorstelt. Daarnaast, ja er zijn wel 2 echte voorlopers op deze wereld. Dus zal me niks verbazen als ze er dicht op zitten en nog met 1 lcke farmen. Vrij riskant met een farmgod en de opkomende muurtjes.
 
Reactiescore
436
Zelf heb ik ooit een farmbot gemaakt en aan de start van de wereld ben ik benaderd door CbC en de sukke om deze illegale bot te bemachtigen. Dit heb ik dan ook gegeven
Wederom de sukke betrokken bij illegale praktijken het verbaast met niets
 
Reactiescore
1.167
Zelf heb ik ooit een farmbot gemaakt en aan de start van de wereld ben ik benaderd door CbC en de sukke om deze illegale bot te bemachtigen. Dit heb ik dan ook gegeven

Nogmaals dank hiervoor. Het automatisch shapen van de bb dorpen scheelt ook enorm veel werk. Erg bliede mit!
 
Reactiescore
158
Om antwoord te geven op je vraag: nee, dit is niet normaal.
 
Reactiescore
2.508
Ik weet nog de goede oude tijd dat ik op w22 mijn eerste dagaward aan het boosten was, ik heb van die barbaren nooit meer last gehad :)
 
Reactiescore
1.145
Ik weet nog de goede oude tijd dat ik op w22 mijn eerste dagaward aan het boosten was, ik heb van die barbaren nooit meer last gehad :)
Was jij niet die gene die toen iets van 140k plunderaar gepakt had met 3 dagen voorbereiding en support zei das onmogelijk hier heb je een ban :biggrin:
 
Reactiescore
2.508
Was jij niet die gene die toen iets van 140k plunderaar gepakt had met 3 dagen voorbereiding en support zei das onmogelijk hier heb je een ban :biggrin:

Nee, ik zat gewoon normaal rond de 20k denk ik. Echt geen idee
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Hier zit je antwoord. :) Vanaf de start dit al doen is de essentie, en daarmee loop je ook het meeste uit. Het is hard werken, maar uiteindelijk levert het wel de beste resultaten op.
Uiteraard is het buiten dat ook een combinatie van andere zaken, ik zie ook vaak mensen GS uitgeven aan gebouwen die helemaal niet nodig zijn, vooral als de wereld net een paar dagen bezig is. Dit heeft een gigantisch groot sneeuwbal effect op hoe een account de rest van de wereld presteert.

''Hard werken''

Het is gewoon ontzettend achterlijk, dag en nacht, eindeloos op 'A' rammen in shifts - dat heet geen werken maar bezigheidstherapie.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
''Hard werken''

Het is gewoon ontzettend achterlijk, dag en nacht, eindeloos op 'A' rammen in shifts - dat heet geen werken maar bezigheidstherapie.

Wat voor mij hard werken is, is natuurlijk voor de Master Commander & Forum Personality 2019 gewoon piece of cake??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan