1040 lesuren.

DeletedUser

Guest
ik geloof dat daarna denemarken komt en nederland staat op een mooie 3e plaats. Naar mijn weten.

Maar in België staat daar tegenover. Heel goed onderwijs. In Nederland helaass niet.
 

DeletedUser

Guest
ik geloof dat daarna denemarken komt en nederland staat op een mooie 3e plaats. Naar mijn weten.

Maar in België staat daar tegenover. Heel goed onderwijs. In Nederland helaass niet.

daarom, jullie leren wat, we krijgen bulshit uren...:eek:
 

DeletedUser243

Guest
daarom, jullie leren wat, we krijgen bulshit uren...:eek:

Klopt, hoewel wij Belgen het meeste lesuren echt les krijgen, zitten jullie door jullie vreemd systeem toch langer op de banken.

Tja, hopen dat die staking iets oplevert ;)
 

DeletedUser

Guest
ach tot nu toen alleen maar onzin. echt waar, er is zoveel vernielt, en trouwens de uren die gestaakt zijn moeten meestal worden ingehaald.
na schooltijd of in de vakanties:eek:
 

DeletedUser

Guest
ach tot nu toen alleen maar onzin. echt waar, er is zoveel vernielt, en trouwens de uren die gestaakt zijn moeten meestal worden ingehaald.
na schooltijd of in de vakanties:eek:

vernielingen verpesten de staking. Bij ons opschool hoeft er trouwens níets in gehaald te worden :)
 

DeletedUser1875

Guest
bij ons ook niet, wij zijn gaan staken om het staken, we zitten allang aan onze 1040 uur ... :eek:
 

DeletedUser

Guest
ach tot nu toen alleen maar onzin. echt waar, er is zoveel vernielt, en trouwens de uren die gestaakt zijn moeten meestal worden ingehaald.
na schooltijd of in de vakanties:eek:
bij ons niet. niets gemold. geen uren inhalen. we hebben tenslotte verlof
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat de vierde leerjaar heel erg moeilijk zou zijn, maar het is mijn makkelijste yaar in heel mijn school leven. In doe letterlijk niks :D
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat de vierde leerjaar heel erg moeilijk zou zijn, maar het is mijn makkelijste yaar in heel mijn school leven. In doe letterlijk niks :D

Welcome to my life. Zo gaat het bij mij al mijn hele schoolcarriere
 

DeletedUser

Guest
Het Nederlandse voortgezet onderwijs staat met de 1067 uur (de cijfers dateren van 2005; de urennorm van 1040 uur is van 2006) op ongeveer gelijke hoogte met Italië (1082), Frankrijk (1053) en Wallonië (1020). In Vlaanderen staan 958 uren op het rooster, in Oostenrijk 958 uur, in Engeland 933 uur en in Duitsland 872 uur. De Scandinavische landen zitten op of onder dat niveau: Denemarken 880 uur, Noorwegen 827 uur, Finland 815 uur, en Zweden 741 uur. ;)

Astu:p
 

DeletedUser

Guest
Haha,die bron moet dan wel niet al te goed zijn aangezien de walen dan meer les zouden krijgen dan de vlamingen en dat is nog nooit gebeurd xD.
 

DeletedUser

Guest
lool, wij hebben heel de school vol gegooid met Wc papier eieren nyraten verfbommen.


mochten we weg :) maar de regeling is nog niet weg. maandag gaan we door!



QUOTE]

dat is dus ook het probleem van de jeugd ze willen iets bereiken door alles stuk te maken . hierdoor worden jullie niet meer serieues genomen en daardoor trekken ze zich niks aan van de stakingen . het komt bij de hoge heren nu over als of julliehet gewoon een leuke sensatie vinden en graag de hooligan wilen uithangen . de jonge kindertjes die niet weten hoe ze moeten staken moeten thuis blijven.

dit neemt niet weg dat ik de nieuwe regeling ook stom vindt , maar dat komt doordat het tegenwoordig zo is dat de 8 uurtjes dat je dan op school bent er misschien maar 5 van les wordt gegeven en de rest van de urenmoet je jezelf alles proberen aan te leren . dus nog meer veloren uurtjes komen er aan
 

DeletedUser

Guest
lool, wij hebben heel de school vol gegooid met Wc papier eieren nyraten verfbommen.


mochten we weg :) maar de regeling is nog niet weg. maandag gaan we door!



QUOTE]

dat is dus ook het probleem van de jeugd ze willen iets bereiken door alles stuk te maken . hierdoor worden jullie niet meer serieues genomen en daardoor trekken ze zich niks aan van de stakingen . het komt bij de hoge heren nu over als of julliehet gewoon een leuke sensatie vinden en graag de hooligan wilen uithangen . de jonge kindertjes die niet weten hoe ze moeten staken moeten thuis blijven.

dit neemt niet weg dat ik de nieuwe regeling ook stom vindt , maar dat komt doordat het tegenwoordig zo is dat de 8 uurtjes dat je dan op school bent er misschien maar 5 van les wordt gegeven en de rest van de urenmoet je jezelf alles proberen aan te leren . dus nog meer veloren uurtjes komen er aan

ben ik mee eens,
maar op het nieuws zij mverouwtje dat de vreedige stakingen niets uithalen, dan vragen ze er toch om om dingen te gaan bezetten he?:rolleyes:
 

DeletedUser659

Guest
Ik dacht dat de vierde leerjaar heel erg moeilijk zou zijn, maar het is mijn makkelijste yaar in heel mijn school leven. In doe letterlijk niks :D

hmm zorg maar dat je die examens haalt agiej^^
 
Bovenaan