#1 endless!!!

DeletedUser67242

Guest
Aan iedere wous die beweert dat Koning M niet verdient 1e endless staat wil ik effe zeggen dat jullie behoorlijk dom zijn. Zowel Harde L als lygophobia waren 2 accs van math die banned en hacked werden dus sssst en koestieee
 

DeletedUser

Guest
gelukkig hebben we de foto's nog :)
foto's :eek:?
kom dan gewoon terug speeden :(
wie weet. ooit op een dag ;).

BUT TODAY, IT IS NOT THAT DAY!
Aan iedere wous die beweert dat Koning M niet verdient 1e endless staat wil ik effe zeggen dat jullie behoorlijk dom zijn. Zowel Harde L als lygophobia waren 2 accs van math die banned en hacked werden dus sssst en koestieee

persoonlijk vind ik dat Lack of a Better Name bijvoorbeeld het meer verdiend :p

Dat is mijn mening en ik ben ook van mening dat ik geen wous ben :p. ik noem het eerder ruimdenkend, iets wat ik bij jou niet terugzie gezien je post :p
 

DeletedUser

Guest
Flop dinges, je kan ook gewoon zeggen: "Onder andere MIJN acc's lygo en harde L. zijn banned.", iedereen heeft wel door dat jij t bent lol
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
BERT is the big boss:)
 

DeletedUser67242

Guest
foto's :eek:?

wie weet. ooit op een dag ;).

BUT TODAY, IT IS NOT THAT DAY!


persoonlijk vind ik dat Lack of a Better Name bijvoorbeeld het meer verdiend :p

Dat is mijn mening en ik ben ook van mening dat ik geen wous ben :p. ik noem het eerder ruimdenkend, iets wat ik bij jou niet terugzie gezien je post :p

Jah jeroen verdient het ook zeker en vast die heeft ook op meerdere accies gespeeld, maar dat het onverdiend is voor koning m vind ik gewoon een beetje larie..

Iedereen doet alsof siemen er super veel heeft voor moeten doen maar Siemen had iedereen aan zijn kant en moest nog 200 LP tot 1e endless ofzo en toen deed Koning M een comeback en ging op siemen waardoor het nog behoorlijk lang duurde vooraleer siemen die 1e plek kon bemachtigen, maar daarvoor kon siemen ook elke speed easy winnen zonder tegenstand en dat vergeet iedereen ;)
 

DeletedUser63869

Guest
goeie knul ben ik toch :) :)

jammer dat de tijden vergaan zijn waarin lack en ik op 1 en 2 stonden :( :(

zo spijtig. de gouden tijden! jazeker!

BRENG ZE TERUG:mad:

Jah jeroen verdient het ook zeker en vast die heeft ook op meerdere accies gespeeld, maar dat het onverdiend is voor koning m vind ik gewoon een beetje larie..

Iedereen doet alsof siemen er super veel heeft voor moeten doen maar Siemen had iedereen aan zijn kant en moest nog 200 LP tot 1e endless ofzo en toen deed Koning M een comeback en ging op siemen waardoor het nog behoorlijk lang duurde vooraleer siemen die 1e plek kon bemachtigen, maar daarvoor kon siemen ook elke speed easy winnen zonder tegenstand en dat vergeet iedereen ;)


haters gonna hate
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
het is zover, isitdowntopee heeft heel even op #1 endless mogen staan van bik en rode trap. Maar koning m. Dacht hier anders over! Nadat ze allang de meeste gouden bekers hadden, en op dit moment toch het beste account waren dat nog speelde, is het nu toch echt zo ver!

Koning m. Nummer 1 endless rang op speed!!!!

Gefeliciteerd jongens! Verdiend!!!


^
i
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser47948

Guest
Jah jeroen verdient het ook zeker en vast die heeft ook op meerdere accies gespeeld, maar dat het onverdiend is voor koning m vind ik gewoon een beetje larie..

Iedereen doet alsof siemen er super veel heeft voor moeten doen maar Siemen had iedereen aan zijn kant en moest nog 200 LP tot 1e endless ofzo en toen deed Koning M een comeback en ging op siemen waardoor het nog behoorlijk lang duurde vooraleer siemen die 1e plek kon bemachtigen, maar daarvoor kon siemen ook elke speed easy winnen zonder tegenstand en dat vergeet iedereen ;)

haha wat zit jij te janken jonge, doe geen uitspraken over iets wat je niet weet, tegenstand heb ik genoeg gehad vraag maar thijsjes, jeroentjes .. :)

en vergeet vooral niet dat ongeveer de hele top 20 meer dan dat account heeft op gespeel :)

en daan, ga terug op je eigen forumaccount posten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
haha wat zit jij te janken jonge, doe geen uitspraken over iets wat je niet weet, tegenstand heb ik genoeg gehad vraag maar thijsjes, jeroentjes .. :)

en vergeet vooral niet dat ongeveer de hele top 20 meer dan dat account heeft op gespeel :)

en daan, ga terug op je eigen forumaccount posten ?

En ja hoor siemen je weet me weer dronken aan te treffen ten eerste waarom zou ik eeerst een goed gesprek met je hebben en vervolgens met een ander account je gaan afblaffen en ten tweede take a pilsie and just go hard mazzol man nee grap man ik was het niet
 

DeletedUser43257

Guest
Ik ben ook weer van de partij, lekker slapn allemaal.

DouweJan gaat slapen, Hij is moe.
Sluit zijn beide oogjes toe.
de kater, houdt ook deze nacht.
wachtend op morgen getrouw de wacht.
Amen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben ook weer van de partij, lekker slapn allemaal.

DouweJan gaat slapen, Hij is moe.
Sluit zijn beide oogjes toe.
de kater, houdt ook deze nacht.
wachtend op morgen getrouw de wacht.
Amen

Nog even wat wijze woorden van douwe slaapse knul
 

DeletedUser

Guest
haha wat zit jij te janken jonge, doe geen uitspraken over iets wat je niet weet, tegenstand heb ik genoeg gehad vraag maar thijsjes, jeroentjes .. :)

en vergeet vooral niet dat ongeveer de hele top 20 meer dan dat account heeft op gespeel :)

en daan, ga terug op je eigen forumaccount posten ?

in de tijd dat de thijsjes en jeroentjes speelden was jij niet vaak de # 1 hoor siemen :p
 

DeletedUser

Guest
ik bekijk het eerder vanuit de hoek dat je dan dus blijkbaar niet goed genoeg was toen en pas opkwam toen de eerder genoemden stopten :p.
 
Bovenaan