#1 endless!!!

DeletedUser

Guest
Gelukkig ben ik niet de enige die het toch redelijk eens is met Siemen, ook al gun ik het koning idd meer dan siemen :D
Ahja, gefeli Daan, Mathias, Geppie en Mitchel en vast nog al die andere shizzle boooysss.

eerste die het begrijpt
 

DeletedUser

Guest
thijs, dat van DAMN! mathi was er zelf uitgegaan om meer concurentie te krijgen ofzow... maar wat je zegt iedereen te vriend houden? Dat is gewoon pure onzin. Mathias heeft amper vrienden buiten de stam Jochie, daan heeft meer vrienden maar reageert het zelfde als ik, namenlijk: zit je niet in de stam geen bg dus GEEN vriend. ook die 10 tallen laatste bekertjes? kerel ik geef toe de concurrentie is minder dan vroeger maar je moet ophouden met denken dat we er niets voor doen want wij krijgen bijna nu de hele top 20 altijd op ons in de start, daarna krijgen we zat treintjes die we moeten snipen .. dus dat vind ik dus echt echt onzin.

althans! I HOPE I SEE U AT THE WINTERGAMES<3

Precies zoals het hoorde te gaan ja. Maar zo ging dat bij hem niet omdat hij te veel vriendjes buiten Damn! had en zo overwinningen ging behalen en de rest in de steek liet. En dan heb ik het nog niet gehad over de vele interns die hij kreeg. Maargoed, ook toen heeft hij het nodige laten zien dat hij wel een topspeler is en hij verdient het zeker. ;) Maargoed, jullie staan nu 1e en als jullie dat willen uitbouwen... zal dat wel lastiger gaan, mag ik hopen. En anders... tja, dan hebben jullie mazzel en saaie speeds. :p
 

DeletedUser47948

Guest
ik zeg ook maar wat ik er van vind hoor en ben dan ook blijkbaar niet de enige die er zo over denkt ;) enje mitchel kruid je das lang geleden, dat is trouwens ook voor jij iedereen begon te kontelikken en mijn moder uit lachte ;)
 

DeletedUser48693

Guest
ik zeg ook maar wat ik er van vind hoor en ben dan ook blijkbaar niet de enige die er zo over denkt ;) enje mitchel kruid je das lang geleden, dat is trouwens ook voor jij iedereen begon te kontelikken en mijn moder uit lachte ;)

het was ook voordat jij dom ging doen, kontelikken juist dat is echt het juiste woord!:) maar volgens mij heb ik maar 1 account en ga niet anoniem ehh;)
 

DeletedUser47948

Guest
het was ook voordat jij dom ging doen, kontelikken juist dat is echt het juiste woord!:) maar volgens mij heb ik maar 1 account en ga niet anoniem ehh;)

das idd het juiste woord ;) wow ben je daar weer met zo zogezegt anoniem gaan ? noem mijn anonieme accounts dan es ?
 

DeletedUser

Guest
Fuck yeah koning m eerste yeah :D

Feli Daan,Mitchel en Mathias! :DDDDDD
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik kan wel zeggen dat het verdiend is. Nummer 1 is nou eenmaal nummer 1, en dat betekent dat je de beste speeder bent. En daar is geen ding tegenin te brengen. Hij mag dan misschien wel die laatste bekers wat makkelijker gewonnen hebben dan die daarvoor, maar hij heeft ze wel! Hij was dus de beste en is het verdient. Maar dit is mijn mening.

xmax
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik kan wel zeggen dat het verdiend is. Nummer 1 is nou eenmaal nummer 1, en dat betekent dat je de beste speeder bent. En daar is geen ding tegenin te brengen. Hij mag dan misschien wel die laatste bekers wat makkelijker gewonnen hebben dan die daarvoor, maar hij heeft ze wel! Hij was dus de beste en is het verdient. Maar dit is mijn mening.

xmax

Dat is dan weer niet waar want misschien is er iemand anders die beter is, maar minder tijd heeft om te speeden en daarom minder speeds speelt en dus ook minder LP haalt.

@Isit. Ik feliciteer iemand, omdat ze 1e zijn geworden op de ranglijst. Nee w8. Ik zit fout dat mag tegenwoordig niet meer.
 

DeletedUser46778

Guest
Bwa speed was gwn niet meer leuk maar ben doorgegaan voor de rang 1 heb net met daan gesprokn en denk dat we elkaar wel begrijpen en heb hem dan ook gefeliciteert! Kryg alleen het sgyt van noobs zoals melle die dan een grote mond komen opzetn


noobs zoals melle lol...
ik ben mss niet kaliber thijs maar ik ben zeker geen noob en dat weet je zelf ook wel ;)
en tsja dat jij nou iedereen gaat afzeiken om NIKS dat is gewoon idioot dom van je en dan moet je niet raar staan kijken als niemand je meer lief vindt...
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik heb daar misschien het verkeerde woord gebruikt. Ik snap wat je bedoelt, en ik wil het wel uitleggen maar kan het zo 1 2 3 niet verwoorden.

Edit; Hij is misschien niet qua qualiteit de beste speeder (Misschien ook wel), maar wel in verhouding omdat hij zoveel speeds meespeelde.
 

DeletedUser66220

Guest
Hmm, ik heb daar misschien het verkeerde woord gebruikt. Ik snap wat je bedoelt, en ik wil het wel uitleggen maar kan het zo 1 2 3 niet verwoorden.

Edit; Hij is misschien niet qua qualiteit de beste speeder (Misschien ook wel), maar wel in verhouding omdat hij zoveel speeds meespeelde.

Ff serieus wie de fk ben jij?
 

DeletedUser

Guest
Iemand die het durft om zichzelf een wijze oude man te noemen. :D Alleen nog een beetje aan z'n interpunctie werken en dan ga ik het misschien nog geloven ook.
 

DeletedUser47948

Guest
Dat is dan weer niet waar want misschien is er iemand anders die beter is, maar minder tijd heeft om te speeden en daarom minder speeds speelt en dus ook minder LP haalt.

@Isit. Ik feliciteer iemand, omdat ze 1e zijn geworden op de ranglijst. Nee w8. Ik zit fout dat mag tegenwoordig niet meer.

wat jij doet is gewoon pure kontelikkerij :D andere mensen zeggen gewoon eens gefeliciteert, maar jij gaat er weer gwn los over :) maar dat ben ik wel gewend van jou
 

DeletedUser

Guest
Idd iSit, laat hem gewoon kontjes likken, who cares en stop met janken. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kan zeer correct interpunctie gebruiken, maar op vrijdagmorgen heb ik daar vrij weinig zin in.
 

DeletedUser

Guest
Het is zover, IsitDowntoPee heeft heel even op #1 endless mogen staan van Bik En Rode Trap.

goeie knul ben ik toch :) :)

jammer dat de tijden vergaan zijn waarin lack en ik op 1 en 2 stonden :( :(

zo spijtig. de gouden tijden! jazeker!
 
Bovenaan