»EM« vs major enemies

DeletedUser

Guest
EM heeft niet meer de zelfde cluster meer als voorheen, maar vergeet niet dat de spelers er nog steeds bestaan. ;)

Dus voor de tegenstanders van de stam EM die denken "gewonnen" hebben. In your dreams. Jullie moeten nog steeds hard gaan werken om ze weg te spelen.

Wel een voordeel: GAN staat binnenkort zonder een leider/oprichter want erwin2209 gaat fuseren met een FearUS lid en stapt waarschijnlijk over naar deze stam.
 

DeletedUser

Guest
EM heeft niet meer de zelfde cluster meer als voorheen, maar vergeet niet dat de spelers er nog steeds bestaan. ;)

Dus voor de tegenstanders van de stam EM die denken "gewonnen" hebben. In your dreams. Jullie moeten nog steeds hard gaan werken om ze weg te spelen.

Wel een voordeel: GAN staat binnenkort zonder een leider/oprichter want erwin2209 gaat fuseren met een FearUS lid en stapt waarschijnlijk over naar deze stam.

omg ik had het voornamelijk over het IF gedeelte , Eternal was zoiezo al niks , wat kom jij met deze troep aanzetten omfg xd:eek:
 

DeletedUser17372

Guest
/Me vindt EM eigenlijk een stel bij elkaar geraapte noobs met mss een paar spelers met uitzonderlijke kwaliteiten , de rest zijn gewoon een stel zuigende noobs die niet kunnen timen en dergelijken :D , echt onwaardig voor wat EM over zichzelf denkt te vinden hehe , boys jullie kunnen deze mannetjes makkelijk ownen enigste wat je nodig hebt is dat je in jezelf geloofd , vooral Nenya en Wolven , zet hem op en laat zien dat EM vrijwel enkel noobs zijn

Deze noobs hebben enkel praatjes en noob mass attacks , meer kunnen ze niet op enkele spelers na , deze hoeven zich niet aangesproken te voelen :D

Dus zet hem op
[TWR], OCMW, GAN, Wolven en _BOA_

lol
en deze ervaring heb jij eerste hand opgedaan door aangevallen te zijn of door aangevallen te hebben...?
 

DeletedUser

Guest
EM heeft niet meer de zelfde cluster meer als voorheen, maar vergeet niet dat de spelers er nog steeds bestaan. ;)

Dus voor de tegenstanders van de stam EM die denken "gewonnen" hebben. In your dreams. Jullie moeten nog steeds hard gaan werken om ze weg te spelen.

Wel een voordeel: GAN staat binnenkort zonder een leider/oprichter want erwin2209 gaat fuseren met een FearUS lid en stapt waarschijnlijk over naar deze stam.

GAN heeft sowieso goed contact met erwin2209 en hoewel GAN er uiteraard op achteruit zou gaan met zijn vertrek, zal GAN bij lange na niet een grote terugval ondergaan. Ook qua grondgebied zal het niet heel veel veranderen, aangezien erwin2209 grotendeels buiten GAN's territorium en vooral in FearUs-gebied ligt.
 

DeletedUser9465

Guest
/Me vindt EM eigenlijk een stel bij elkaar geraapte noobs met mss een paar spelers met uitzonderlijke kwaliteiten , de rest zijn gewoon een stel zuigende noobs die niet kunnen timen en dergelijken :D , echt onwaardig voor wat EM over zichzelf denkt te vinden hehe , boys jullie kunnen deze mannetjes makkelijk ownen enigste wat je nodig hebt is dat je in jezelf geloofd , vooral Nenya en Wolven , zet hem op en laat zien dat EM vrijwel enkel noobs zijn

Deze noobs hebben enkel praatjes en noob mass attacks , meer kunnen ze niet op enkele spelers na , deze hoeven zich niet aangesproken te voelen :D

Dus zet hem op
[TWR], OCMW, GAN, Wolven en _BOA_

Hehe Sommigen van EM hebben zich al tegenover mij bewezen, net zoals ik tegenover hen heb bewezen dat een paar aanvallen met niet zullen doen stoppen met dit spel. Maar op deze moment gaat EM een moeilijke periode door. Maar hoop dat ze ooit nog eens samenkomen om dezelfde strijd zij aan zij verder te zetten in plaats van verschillende stammen. Want daar vaart niemand wel bij.
 

DeletedUser

Guest
/Me vindt EM eigenlijk een stel bij elkaar geraapte noobs met mss een paar spelers met uitzonderlijke kwaliteiten , de rest zijn gewoon een stel zuigende noobs die niet kunnen timen en dergelijken :D , echt onwaardig voor wat EM over zichzelf denkt te vinden hehe , boys jullie kunnen deze mannetjes makkelijk ownen enigste wat je nodig hebt is dat je in jezelf geloofd , vooral Nenya en Wolven , zet hem op en laat zien dat EM vrijwel enkel noobs zijn

Deze noobs hebben enkel praatjes en noob mass attacks , meer kunnen ze niet op enkele spelers na , deze hoeven zich niet aangesproken te voelen :D

Dus zet hem op
[TWR], OCMW, GAN, Wolven en _BOA_


Bij mijn weten heeft TWR geen enkel probleem met EM.
Dus ik zou niet weten waar jet het idee van haalt.
 

DeletedUser

Guest
lol
en deze ervaring heb jij eerste hand opgedaan door aangevallen te zijn of door aangevallen te hebben...?


Hij had door RL problemen geen tijd meer voor TW, toen hebben jullie toegeslagen, Ja dan kan je moeilijk wat doen heh als je niemand de VV had gegeven.


Trouwens het huidige EM is ook lekker nu. Helemaal uit elkaar gevallen, enig idee wat er is gebeurd? Zeker teveel grote ego's bij elkaar die om het hoogste rangetje wouden zonder elkaar wat te gunnen. Dit topic is dus ook verleden tijd.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo moet het topic weg? Vooral Wolven wordt weggeveegd door EM

Side 1:
Tribes: »EM«
Players:

Side 2:
Tribes: Wolven
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 139
Kant 2: 8
Verschil: 131
 

DeletedUser

Guest
Hij had door RL problemen geen tijd meer voor TW, toen hebben jullie toegeslagen, Ja dan kan je moeilijk wat doen heh als je niemand de VV had gegeven.


Trouwens het huidige EM is ook lekker nu. Helemaal uit elkaar gevallen, enig idee wat er is gebeurd? Zeker teveel grote ego's bij elkaar die om het hoogste rangetje wouden zonder elkaar wat te gunnen. Dit topic is dus ook verleden tijd.

ik zou eens wat dingen lezen moest ik jou zijn
en helemaal uit elkaar gevallen? kijk nog eens naar de kaarten,
en wie zegt dat we nu plots niet nog steeds vereen zouden komen met elkaar?

te grote ego's? niets gunnen? volgens mij heb jij zelf wat last van je ego, wij gunnen elkaar hier namelijk alles
 

DeletedUser

Guest
Waarom denk je dat »EM« gevallen is, omdat er een paar spelers weg zijn om hun eigen banen te vinden?

Als je dit uit elkaar vallen vind dan zullen er heel veel stammen uit elkaar gevallen zijn en nog meer volgen.

De stam bestaat nog gewoon en de banden van de spelers zelf in »EM« zijn sterk. Het is een stam die niet zomaar verdwijnt en zal blijven vechten voor zijn plek.

We staan niet voor niets nog steeds in de top 10 en we laten niet voor niets zien naar onze vijanden toe waarvoor we staan.

Daarbij is het ook niet zo dat de leden die vertrokken zijn vijandig tegenover »EM« zijn of andersom. We steunen elkaar nog steeds als speler zijnde.
 

DeletedUser

Guest
duidelijk mag zijn dat degene met de grootste bek de grootste loser is
Furian wat je zaait zul je oogsten
wat ik al zei maanden geleden je word door iedereen uitgescheten en nu is daar eindelijk de daad bij toegevoegd
 

DeletedUser

Guest
duidelijk mag zijn dat degene met de grootste bek de grootste loser is
Furian wat je zaait zul je oogsten
wat ik al zei maanden geleden je word door iedereen uitgescheten en nu is daar eindelijk de daad bij toegevoegd


Euhm, mss staat dit berichtje beter bij "modder...?"
 

DeletedUser

Guest
duidelijk mag zijn dat degene met de grootste bek de grootste loser is
Furian wat je zaait zul je oogsten
wat ik al zei maanden geleden je word door iedereen uitgescheten en nu is daar eindelijk de daad bij toegevoegd


Dus hij(furiannl) zal veel dorpen kunnen innemen:d
 

DeletedUser

Guest
Weetje de enige die hier "uitgescheten" word ben jij zelf aangezien je blijkbaar nog steeds niet geleerd hebt hoe je op een normale en fatsoenlijke manier moet posten.

Verder betreffende het vertrek van FurianNL is 2 maal uit zichzelf geweest eerst uit EM en toen uit Dream. Degene die hem goed hebben gekent zullen weten waarom en dan is derest bijzaak.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: »EM«
Players:

Side 2:
Tribes: GAN Alone
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 408
Kant 2: 139
Verschil: 269

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 1
Verschil: 24

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,870,706
Kant 2: 1,321,019
Verschil: 2,549,687

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 243,934
Kant 2: 9,810
Verschil: 234,124

image.php
 

DeletedUser19467

Guest
=) Hey, Ik ben even terug sinds een tijdje, en tot mijn verbazing zie ik dat Furiannl is gestopt.
De persoon die altijd zei: Je gaat er aan kimber.
Achja... Wie het laatst lacht, lacht het best.
In dit geval: Kimber, de persoon die nog over eind staat.
(Zoals ik altijd zei: Furiannl en zijn valse beloftes)

GG. (En scheld me nu maar uit omdat ik off-topic ging)
 
Bovenaan