Zoekresultaten

  1. Fijne kerstdagen!

    Beste vrienden, stamgenoten, BG's, vijanden en andere spelers van W87, Namens Haas wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen. We hopen dat iedereen een fijne tijd heeft met familie, vrienden, het gezin of lekker alleen (is maar net wat ieder persoon leuk vindt). Tot na de kerst allemaal...
  2. [Profiel] Solar Eclipse (W90)

    Voor het account Solar Eclipse ben ik op zoek naar een leuk plaatje voor ons profiel. het liefst een bewegend plaatje wat met een zonsverduistering te maken heeft. Ik ben zelf totaal niet creatief, vandaar deze vraag om hulp. Prijs: 500pp voor het plaatje dat gekozen wordt.
  3. Wereld-NAP 1e en 2e kerstdag

    Beste allemaal, Het is al weer bijna het einde van het jaar, en dat betekent dat het al weer bijna kerst is. We weten allemaal dat Tribalwars een spelletje is dat veel tijd kost. Is het een idee om met de W87 community een NAP af te spreken tijdens de kerstdagen? Kerst is een periode die...
  4. Boosting door Clean?

    Hi allemaal, Ik ben benieuwd naar hoe de community dit ziet: Op dit moment op W87 is BUBBLEGUM (Clean) de speler Baeckie (Toxic) aan het internen. Deze 2 stammen werken al langere tijd samen. Clean is de nr. 1 stam op W87, Toxic. is een top 5 stam (of nou ja, dat was het). De dorpen worden...
  5. Katanoob heer pietje

    Heer Pietje gooit kata's op hoofdbebouw... wat een zielepoot.
  6. Kata noob Noize Secret Doctrine

    Noob gooit kata op Adelshoeve en toren.
  7. Boosting????

    Vraagje. Als ik zo naar de stats kijk, lijkt dit wel heel erg op boosten. Kratje Grolsch is afgelopen weken "ineens" bijna in punten verdubbeld. Hij heeft heel veel overnames tegen Woodcrake uit de stam Nazgul, die al bekend staan als moraalbreker van Kratje. Als je verder naar de stats kijkt...
Bovenaan