Boosting door Clean?

Reactiescore
60
Hi allemaal,

Ik ben benieuwd naar hoe de community dit ziet:
Op dit moment op W87 is BUBBLEGUM (Clean) de speler Baeckie (Toxic) aan het internen. Deze 2 stammen werken al langere tijd samen.

Clean is de nr. 1 stam op W87, Toxic. is een top 5 stam (of nou ja, dat was het). De dorpen worden gratis weggegeven aan Clean. Als dit 2 kleine stammen waren die zouden mergen om een kans te maken op de wereld zou ik het begrijpen en wordt er niet direct een enorm voordeel uitgehaald, maar we hebben het hier over de nr. 1 stam die gratis tientallen dorpen krijgt, wat resulteert in een enorm voordeel ten opzichte van hun tegenstander (de nr. 2 stam ZO).

Support zal het hoogstwaarschijnlijk wel toegelaten hebben, maar hoe denkt de rest van de community over dit soort interns?
 
Reactiescore
903
Dat je niet zo moet janken zoals gewoonlijk
 
Reactiescore
449
:yawning_face:
 
Reactiescore
579
Hi allemaal,

Ik ben benieuwd naar hoe de community dit ziet:
Op dit moment op W87 is BUBBLEGUM (Clean) de speler Baeckie (Toxic) aan het internen. Deze 2 stammen werken al langere tijd samen.

Clean is de nr. 1 stam op W87, Toxic. is een top 5 stam (of nou ja, dat was het). De dorpen worden gratis weggegeven aan Clean. Als dit 2 kleine stammen waren die zouden mergen om een kans te maken op de wereld zou ik het begrijpen en wordt er niet direct een enorm voordeel uitgehaald, maar we hebben het hier over de nr. 1 stam die gratis tientallen dorpen krijgt, wat resulteert in een enorm voordeel ten opzichte van hun tegenstander (de nr. 2 stam ZO).

Support zal het hoogstwaarschijnlijk wel toegelaten hebben, maar hoe denkt de rest van de community over dit soort interns?
Je gaat ook hier voorbij aan het feit, dat Zo bijna even groot is als Clean en dat ZO het nodig heeft om samen te werken met verschillende stammen, bang als ze zijn... om het alleen tegen Clean op te nemen.

Het is dus ZO, Calma en (jouw stammetje) Haas... en wie weet welke stammen nog meer tegen Clean. Bubblegum. en Daffy Duck komen uit Toxic. dus het is wel logisch dat ze een band hebben met spelers uit die stam.

En verder, heb je dezelfde discussie opgestart op Discord en toen konden we je talloze voorbeelden geven van smerig spel van ZO net als zeggen, dat het geen intern is. Dat hoef je niet te geloven, maar zeur gerust nog een poosje door... past goed bij je... zo'n Calimero complex.

Boehoe... wij doen heel veel en erge dingen verkeerd, maar dat mag... maar oh wee als we een (onterecht) vermoeden hebben, dat iemand mogelijk buiten de lijntjes kleurt. Zelfs als het nergens op gebaseerd is... gaan we drammen en janken.

Succes verder ^^
 
Reactiescore
60
Noize de volgende intern?
;p
 
Reactiescore
579
Noize gaat gewoon solo verder.
Wil niet onder een dictatuur verder spelen
Die dictatuur valt wel mee... het is meer, dat als iets niet gaat zoals Noize dat wil, dan verlaat hij de stam, de chats en wordt iedereen uit zijn vriendenlijst geflikkerd. Noize is geen teamspeler, maar een einzelgänger... veel plezier in je eentje, dan is vanaf nu ook alles, niet meer de schuld van een ander (want daar ben je goed in, met je vingertje wijzen), maar de schuld van Noize. Ik geef je een week, als Haas volle bak op je dorpen gaat en dan is het een delete.
 
Reactiescore
60
Nooit gedacht dat we het over iets eens zouden worden, maar dat Clean er alles aan doet om maar niet te hoeven vechten voor dorpjes is wel opgevallen ja. TW is een teamspel en er is een functie in het spel om BG's te sluiten met een reden. Maar in plaats van samen te werken met anderen gaat Clean liever alles internen om maar "de grotere stam" te worden. ben benieuwd wat er in de endgame gebeurd als er een massa op Clean gegooid wordt.
 
Reactiescore
271
Nooit gedacht dat we het over iets eens zouden worden, maar dat Clean er alles aan doet om maar niet te hoeven vechten voor dorpjes is wel opgevallen ja. TW is een teamspel en er is een functie in het spel om BG's te sluiten met een reden. Maar in plaats van samen te werken met anderen gaat Clean liever alles internen om maar "de grotere stam" te worden. ben benieuwd wat er in de endgame gebeurd als er een massa op Clean gegooid wordt.
Die word waarschijnlijk gewoon zonder verliezen afgeslagen als ik het niveau van ZO een beetje zie
 
Reactiescore
579
Omdat alles door jou en Daffy bepaalt wordt.
Hele stam intern om 2x een 1M account te creëren voor Clean. Wat een prestatie.
Dat wordt niet door ons bepaald... je zit er compleet naast en dat weet je best.

Clean en Toxic. waren gaan vechten om de edelruimte (de NAP was opgezegd) en men (in Toxic.) koos er toen voor, om liever Clean te willen joinen, dan om dat gevecht aan te gaan. Daarop hebben we gezegd, wat er moest gebeuren, zodat men een serieuze kans maakte om Clean te joinen.

Men had ook kunnen vechten, men had ook kunnen zeggen, we gaan niet in Clean... dus we leggen jullie helemaal niets op. Jullie maken de keuze... en jouw keuze is het om kwaad te zijn, omdat je een account niet langer kon gebruiken als boostaccount. GS-en naar je dorpen voor edels en de def bij jou... en ondertussen de grote jongen uithangen, omdat je stand houdt... nou, dat deed je niet op eigen kracht.

En ja, door de interns die men onderling uitvoert, valt er def weg... krijg je geen GS meer. Maar dat is jouw probleem... je stamgenoten hadden daar echt wel iets aan kunnen doen, maar niet als je uit de stam bent. En je hebt echt alle schepen verbrand achter je verbrand. Succes verder.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
579
Nooit gedacht dat we het over iets eens zouden worden, maar dat Clean er alles aan doet om maar niet te hoeven vechten voor dorpjes is wel opgevallen ja. TW is een teamspel en er is een functie in het spel om BG's te sluiten met een reden. Maar in plaats van samen te werken met anderen gaat Clean liever alles internen om maar "de grotere stam" te worden. ben benieuwd wat er in de endgame gebeurd als er een massa op Clean gegooid wordt.
Deze woorden graag binnenkort herhalen, als ZO de leden van Calma deels in de stam pakt en deels (al of niet tegen hun zin) internt... ik voorspel je dat nu al... kan je vast een speech schrijven.
 
Reactiescore
60
Nee, dan is het jullie beurt om te klagen, zo gaat dat toch op het tw forum?

Kijk er naar uit. Als ik de eerste interns voorbij zie komen bij ZO ga ik popcorn inslaan :p
 
Reactiescore
579
Nee, dan is het jullie beurt om te klagen, zo gaat dat toch op het tw forum?

Kijk er naar uit. Als ik de eerste interns voorbij zie komen bij ZO ga ik popcorn inslaan :p
Nee, want ZO gaat het altijd... overigens houdt dat ook in, dat er... in de toekomstplannen van ZO, ook geen plek is voor jou en je stamgenoten. Alleen als je als co-speler op een andere account verder wilt wss wel... maar verder zul je moeten wijken. Tegen die tijd, zal ik de popcorn klaar zetten...
 
Reactiescore
8
Dat wordt niet door ons bepaald... je zit er compleet naast en dat weet je best.

Clean en Toxic. waren gaan vechten om de edelruimte (de NAP was opgezegd) en men (in Toxic.) koos er toen voor, om liever Clean te willen joinen, dan om dat gevecht aan te gaan. Daarop hebben we gezegd, wat er moest gebeuren, zodat men een serieuze kans maakte om Clean te joinen.

Men had ook kunnen vechten, men had ook kunnen zeggen, we gaan niet in Clean... dus we leggen jullie helemaal niets op. Jullie maken de keuze... en jouw keuze is het om kwaad te zijn, omdat je een account niet langer kon gebruiken als boostaccount. GS-en naar je dorpen voor edels en de def bij jou... en ondertussen de grote jongen uithangen, omdat je stand houdt... nou, dat deed je niet op eigen kracht.

En ja, door de interns die men onderling uitvoert, valt er def weg... krijg je geen GS meer. Maar dat is jouw probleem... je stamgenoten hadden daar echt wel iets aan kunnen doen, maar niet als je uit de stam bent. En je hebt echt alle schepen verbrand achter je verbrand. Succes verder.
Je hebt ons weinig keuzes gegeven vind ik. Als we niet met het aanbod waren gekomen voor de fusie van Baeckie en Bubble Gum, dan waren jij en Daffy Duck volledig op Toxic. gegaan. En dat terwijl wij bezig waren met Haas. En verder neem ik je wel kwalijk dat door jouw eisen er meerdere spelers gestopt zijn vanwege het verlies van motivatie. Al die spelers zijn intern geworden. Baeckie, Red, Ghoul. En toekomstig Mauss en daarna ik,. Alleen voor je eigen gewin. Als je in Toxic was gebleven was er nu een nummer 3 stam geweest die mee deed voor de eindwinst. Heb je al eerder vertelt dat dat veel leuker is. Is moeilijker, maar leuker.

Leuk dat jij zegt dat wij een keuze hadden. Je wilt dat Noize de intern van Budshot wordt, legt ons jouw edellijnen op, wat betrekking heeft op alle dorpen van Budshot.

Met de intern van Ghoul heb ik proberen mee te profiteren door er nog goed gebruik van te maken. Maar de troepen werden al weggegooid toen Budshot zich ermee begon te bemoeien. We hebben het hier dus over een stamgenoot die zijn eigen plan trok. Niet zo gek dat ik dan zeg, Jo bekijk het maar met alles.
 
Reactiescore
8
Jouw enige succes hier, @Triador ,is die van van Agent Bough. De andere 212 (226-14) overnames zijn intern, fusie of BB's. 14 dorpen overgenomen met een stammassa wel.

Hilarisch is wel dat Jaimy; DeathZ, El Diplomatico, haaspaard, Goddess of Revenge, Floating Through Space & Prope Periculosius nodig heeft voor een solo speler van 600k :tongue: Alsof je zelf helemaal niks kan :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
Tsjaa, als we eerder wisten dat je zo afhankelijk van stamdef was en maar 8 of 9 def dorpen hebt...

X-jes
 
Reactiescore
271
Tsjaa, als we eerder wisten dat je zo afhankelijk van stamdef was en maar 8 of 9 def dorpen hebt...

X-jes
Zolang alles naar zijn eigen acc fuseerde vond die alles goed totdat dat niet meer het geval zou zijn.

We hebben te maken met een blaaskaak die puur deff van andere nodig had en alleen maar liep te janken......

Jammer dat ik er nie mee front, dan was da bolletje ellende toch al wel van de kaart geweest denk.
 
Reactiescore
8
Zolang alles naar zijn eigen acc fuseerde vond die alles goed totdat dat niet meer het geval zou zijn.

We hebben te maken met een blaaskaak die puur deff van andere nodig had en alleen maar liep te janken......

Jammer dat ik er nie mee front, dan was da bolletje ellende toch al wel van de kaart geweest denk.
Lekker overdreven aangedikt, Toxic nam een risico door mij de stam te nemen omdat ik geen aansluiting had. Die aansluiting is er nooit van gekomen.
 
Bovenaan