Katanoob heer pietje

Reactiescore
60
Heer Pietje gooit kata's op hoofdbebouw... wat een zielepoot.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221120-112308_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20221120-112308_Tribal wars.jpg
    763,6 KB · Weergaven: 40

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Interessante recruit voor Good en Bad die ook wereldafspraken opzeggen voor mogelijk katagebruik. Rattemvanger schiet graag adelshoeves weg!
 
Reactiescore
9
waarom afspraken om iets in te perken xD als het je niet aanstaat, doe het lekker terug maar harder?
Ik heb dat altijd raar gevonden die kata haat. Ik gebruik het zelf maar in weinig situaties, maar ik ben zeker geen tegenstander.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
waarom afspraken om iets in te perken xD als het je niet aanstaat, doe het lekker terug maar harder?
Ik heb dat altijd raar gevonden die kata haat. Ik gebruik het zelf maar in weinig situaties, maar ik ben zeker geen tegenstander.
Noob
 
Reactiescore
1.089
waarom afspraken om iets in te perken xD als het je niet aanstaat, doe het lekker terug maar harder?
Ik heb dat altijd raar gevonden die kata haat. Ik gebruik het zelf maar in weinig situaties, maar ik ben zeker geen tegenstander.

Katapulten zijn een manier van spelen met eigenlijk geen weg terug. Het antwoord is altijd 'doe het harder terug' maar daarmee kom je in een loop, want als jij gekatapulteerd wordt door stam A, maar je ook oorlog hebt met stam C, zal je naast het terugkatapulteren van stam A, ook stam C moeten katapulteren om je goed genoeg te kunnen verdedigen. Want verdedig je maar eens met 120 punten dorpjes (recruitment tijd + 20000% en bouwtijd voor muren ook) tegen een stam die wel een volle kazerne/gsinkomsten/edelbouwtijd of whatever heeft. Veel succes
Je veroordeeld dus eigenlijk iedereen tot het gebruik ervan.

Daarnaast weet 98% van huidige tw spelers, in ieder geval op .nl./be niet eens hoe je effectief katapulten gebruikt, dus het nut van een paar katapulten op een random gebouw knallen is ook gewoon ver te zoeken, wat in de meeste van dit soort gevallen is.
En daarin zit de volgende crux, het is zo'n hersenloze manier van spelen, dat het geen blijk van skill heeft. Iedereen kan hersenloos een paar katapulten ergens op gooien totdat alles gesloopt is, alleen op de manier van hoe deze gast het doet kost het wss eeuwen voordat het dorp stopt met nuttig zijn.
 
Reactiescore
9
Katapulten zijn een manier van spelen met eigenlijk geen weg terug. Het antwoord is altijd 'doe het harder terug' maar daarmee kom je in een loop, want als jij gekatapulteerd wordt door stam A, maar je ook oorlog hebt met stam C, zal je naast het terugkatapulteren van stam A, ook stam C moeten katapulteren om je goed genoeg te kunnen verdedigen. Want verdedig je maar eens met 120 punten dorpjes (recruitment tijd + 20000% en bouwtijd voor muren ook) tegen een stam die wel een volle kazerne/gsinkomsten/edelbouwtijd of whatever heeft. Veel succes
Je veroordeeld dus eigenlijk iedereen tot het gebruik ervan.

Daarnaast weet 98% van huidige tw spelers, in ieder geval op .nl./be niet eens hoe je effectief katapulten gebruikt, dus het nut van een paar katapulten op een random gebouw knallen is ook gewoon ver te zoeken, wat in de meeste van dit soort gevallen is.
En daarin zit de volgende crux, het is zo'n hersenloze manier van spelen, dat het geen blijk van skill heeft. Iedereen kan hersenloos een paar katapulten ergens op gooien totdat alles gesloopt is, alleen op de manier van hoe deze gast het doet kost het wss eeuwen voordat het dorp stopt met nuttig zijn.
interessante kijk hierop en zeker niet verkeerd, ook de reden dat ik het zelf niet gebruik :p
Ik weet dat als ik het doe het terug zal krijgen en ik weet wel betere manieren om mijn dorpen te gebruiken dan heropbouwen.
Maar een goed voorbeeld wanneer ik het zeker zou doen is bijvoorbeeld in de volgende situatie.

Player a heeft mooi rond cluster met nog paar bb dorpjes erin, player b die edelt een bb dorpje om zijn cluster te verpesten met een noblespam dorpje.
Player a heeft niet de mogelijkheid om dat dorp te edelen, kunnen meerdere redenen zijn. Dus om zeker te zijn dat player b niet doet wat hij wil doen katapulteert player a de boederij naar 0 zodat hij geen troepen kan bouwen daar of toch niet genoeg om relevant te zijn. Zelfde met smederij, deze heeft player b nodig om edels te maken en de bouwtijd is ongeloofelijk lang dus een mooie manier van tijdrekken.
 
Reactiescore
323
Nja, dit is ook bullshit. Als je in een dorp een boer en smederij van 30/20 naar 1/0 kan kata'en, kan je ook wel wat ECs gooien.

En CF bb's worden ook nauwelijks gepakt, want hier zijn ook gewoon afspraken over omdat het smerig spel is. En als ik ze al zou pakken zou ik 200k def erachteraan timen en dan heeft kata'en dus ook geen zin.
 
Reactiescore
470
Nee.
Good/bad/ugly wou geen cf afspraken.
Enkel kata afspraken die ze ondertussen al hebben opgezegd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
gvd wat een noobs?
 
Reactiescore
1
als je A zegt moet je B ook zeggen. Nu lijken wij de slechte omdat wij de kata afspraken hebben opgezegd maar toch raar dat jullie (BCN spelers) nooit het gehele verhaal vertellen he
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Jullie zijn ook degene die het nu opzeggen na er al meermaal mee te hebben gedreigd lmao. En nu je hier toch bent: zeg dan B? :redface:
 
Reactiescore
1
reden waarom we het opgezegd hebben is simpel. Wij willen niets meer met jullie te maken hebben op deze wereld. Door hoe jullie doen in de discord chat van TW en prive tegen sommigen van ons. En ja wij dreigden er veel mee dat klopt maar deden het nooit tot de emmer vol was.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ga op delete zeurpiet, denk om je hartslag :redface:
 

Deleted User - 487983877

Guest
Zullen zien wie er effectief de trekker zal overhalen en kata's gaat gebruiken. Ik zou dat sterretje toch niet langs mijn naam willen hebben voor een casual wereld die eigenlijk al gespeeld is ...
 
Reactiescore
470
reden waarom we het opgezegd hebben is simpel. Wij willen niets meer met jullie te maken hebben op deze wereld. Door hoe jullie doen in de discord chat van TW en prive tegen sommigen van ons. En ja wij dreigden er veel mee dat klopt maar deden het nooit tot de emmer vol was.
Dus ipv ons gewoon weg te spelen, ga je kata gebruik goed praten?
Hahaha
 
Reactiescore
725
nee want ik ga geen kata's gaan gebruiken alhoewel ik zin heb om 1 account van jullie kapot te maken met kata's :p
ik ben bang ): maar goed als je de tw disc niet gescheiden kan houden van deze casual, verwacht hetzelfde maar terug ;)
ik kata je elke wereld met plezier, groetjes!!!
 
Bovenaan