Zoekresultaten

  1. Discussietopic - Nog een laatste keer

    Beste Duckje / Seppe , Wat een vervelend nieuws om te horen! Ik ben zelf actief sinds de beta in tribalwars. De laatste jaren ben ik niet altijd even actief geweest, maar ik had het er laatst nog met een collega (die vroeger tw heeft gespeeld) over hoe verworven jij was met de Tribalwars...
  2. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ItsDash een wolf moet zijn, dus ik hoop dat we deze vanavond eindelijk eruit kunnen stemmen/
  3. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    "klassiek wolven spel", valt jouw counter verdenking tegen mij daar ook onder? Theorie van Nokel klinkt plausibel, maar ik hoop dat mensen zich wat meer gaan focussen op jouw posts. Van famdecibel vind ik vooral deze post een beetje gek. Ik heb riprobin niet heel hoog zitten (qua wolf-gedrag)...
  4. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Tentamen is afgelopen, helaas wel een brakke dag als gevolg. Zojuist.eventjes bij gelezen. Op zich vind ik het niet gek dat de stemming op Simeco is gegaan, ondanks dat ik redelijk wat spelers hoog op het verdachte lijstje stond bij een aantal mensen, vond ik de redenatie achter stemming niet...
  5. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Dat mijn eerste posts nietzeggend is? Volgens mij zijn andere mensen nietzeggender geweest tijdens hun eerste post. Wat ik bewerkt heb (deze post had ik gemist)? Waarschijnlijk wat grammaticale fouten. De stem? Tja. Ik denk dat ik wat hard van stapel ben gelopen de eerste paar post, maar ik zie...
  6. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Bedankt! Mijn burgermeesterstem gaat op Speeder., aangezien glenn vervangen is en speeder is (misschien onbewust voor hem) een katalyserende factor voor mijn terugkomst op het wvw spel. Op dit moment vind ik (nog altijd) ItsDash, Jo Han en riprobin(voordeel van de twijfel door eerder genoemde...
  7. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Noted. Ik zal wat rustiger en onderbouwender te werk gaan. Ik kan me herinneren dat het spel er vroeger wat drukker en agressiever aan toe ging.
  8. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Enige bericht van itsdash Jokersbrain, ook één bericht. Waarin hij ingaat op iets wat al lang reactie en tegenreactie heeft gehad.
  9. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Oh. Ik begrijp zelf ook nu pas patient zero. Sorry voor de eerdere opmerkingen. Als geïnfecteerden ook door infecteren kan het inderdaad veel sneller gaan dan we zouden willen. Patient zero hoeft alleen op mensen te stemmen die niet vaak met de groep meegaan dus.
  10. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Nouja drie mensen vallen op, Riprobin, altijd bezig en candiu. Riprobin, aangezien hij de discussie over patient zero is gestart. Altijd bezig vond ik met een onzinnige eerste beschuldiging komen (ten opzichte van riprobin), die hij vervolgens afdoet als een soort uitlok theorie. Candiu, omdat...
  11. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Een regel gaat inderdaad wat ver, maar als we de richtlijn nemen om niet te veel te spreiden, kunnen de wolfjes ook moeilijker onopvallend stemmen. Is het overigens bijzonder dat de eerste post (en eerste twee pagina's) gaan over een neutrale rol ipv de wolfjes?
  12. [Speeltopic] WvW #307 Lockdown

    Het is een lange tijd geleden dat ik gespeeld heb, maar ik heb er zin in. Morgen nog een laatste tentamen, maar ik zal genoeg sog tijd hebben om alles te volgen. Op zich lijkt me geen gekke strategie om niet teveel te spreiden, maar het wel moeilijk te verwezenlijken. Als er altijd een poel is...
  13. [Inschrijftopic] WvW #307 Lockdown

    eens 1. Anthraxxol 2. DASH 3. Fam 4. Sule Silmod 5. siemieco 6. spieder 7. Materlotti 8. miketijger 9. Jokersbrain 10. nonkel jos 11. arbeitman 12. Riprobin 13. AB 14. Jo Ban 15. rukurt 16. thewolfflord
  14. [Inschrijftopic] WvW #307 Lockdown

    Wanneer zal deze ronde beginnen? Ik ga namelijk de 15e op vakantie, waarschijnlijk valt na dag 5 wel mee te spelen vanaf afstand, maar in het begin niet.
  15. [Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

    Haha inderdaad, Ik zou deze vakantie wel tijd willen vrijmaken om wvw te spelen, ofwel speed ofwel normaal. Ben alleen tussen 15en24jul op pad
  16. [Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

    Worden er nog weleens speedrondes gespeeld?
  17. Kroeg

    Heeft dit adres ook een postcode?
  18. Meeting 2020

    ik ben wel bij een meeting
Bovenaan