Zoekresultaten

  1. Praathoek

    vanwege de corona , word dat even niets , maar als je naar de kroeg gaat , in welk dorp dan ook dan drink je er een op mijn gezondheid , dat heb ik wel nodig . als slachtoffer van censuur
  2. Praathoek

    dat jongetje ben ik toevallig , in vak f bij Ajax
  3. Praathoek

  4. Praathoek

  5. Praathoek

    ziedaar heb reeds 2 trofee zou dev derde ook graag willen , want die gunnen ze hopelijk ook . DROPPLUL VAN DE DAG
  6. Praathoek

    ik kom inderdaad van het platteland , daar zit namelijk het verstand , want zonder boer, geen eten ,dat kun je wel vergeten
  7. Praathoek

    zeg nou niet dat ik ze net genoemd heb , psv en feyenoord
  8. Praathoek

    en voor wie het weten wil , ik ben geen slappeling , ik bezit niet van die knieën , die klapperen van angst ajax hooligan fide voorop in de strijd en nu tracht natuurlijk een pst of bijenoord fan mij zoet te krijgen ]
  9. Praathoek

    ja steek niet je kop in het zand , en je kont niet in de hoogte , al je tenminste niet genaaid wil worden . recht door zee , en wie dat niet pruimt die heeft pech , ik ben niet van de leg te krijgen
  10. Praathoek

    ik snap wat je bedoeld maar ik ben Geen reet ridder zoals sommige en bukken doe ik al helemaal niet , en buigen doe ik alleen voor trump en niet voor rutte want deze likt wel naar ieders gat
  11. Praathoek

    dat bepaalde dingen , weg moeten maar het hele gebeuren is eruit zelfs daar waar het juist om gaat maar ja zwarte piet en sinterklaas zitten ook in een ban , net als negerzoenen , en jodenkoeken het kan verkeren
  12. Praathoek

    goed als het om text gaat ga ik misschien wel eens over de schreef maar dat is vrije meningsuiting , als je daar als mod niet tegen kunt , dan ben je blijkbaar nog niet eens een kleuterklas te leiden
  13. Praathoek

    sjonge ik wist niet dat hier ook al censuur gepleegd word , heeft dus ook geen zin om iets te schrijven , wat zinvol is want de rest van het wauwelt een beetje over muziek , nou gegroet dacht dat dit een praathoek was , maar kennelijk beleven we ook hier en op de echte wereld dictatuur bah
  14. Oneerlijk spel anno 2020

    dus dat ging fout , gevraagd aan tw om dit ongedaan te maken omdat ik daar niet meer bij kon , dit heeft tw gedaan gelukkig maar en dus kon ik het nu wel doen naar het juiste adres van mijn oude account naar deze account wat klopt er niet , zal je ff overtuigen zie spoiler ik speel dus...
  15. Oneerlijk spel anno 2020

    ik doe hier ff een berichtje wat vandaag is gebeurd
  16. Oneerlijk spel anno 2020

    ik doe dit voorstel aan tw , misschien kunnen ze er iets mee. een nieuwe wereld , verkopen van gs moet mogelijk blijven , het inzetten van het vergaarde pp , is pas mogelijk , na 4 maanden in deze 4 maanden kan slechts 1 % ingezet worden voor onderdelen van het spel maar niet voor versnellen...
  17. Oneerlijk spel anno 2020

    dat denk je maar , oude accounts kun je gerust op storten , als weg om deze dus naar anderen te storten vandaag nog gedaan , pp gestort naar een oud accountant , echter vergiste mij , deze had ik reeds lang gewist dus ook de email adres , heb nu goede hoop dat tw dit alsnog kan rechtzetten ...
  18. Oneerlijk spel anno 2020

    wat te doen om deze rotzooi te kunnen uithalen . dat is heel simpel ga met een team op verschillende werelden pp verzamelen . als dat is gelukt , ga je allen naar 1 wereld , op deze wereld heb je van het team 2 kopmannen deze gaan in de eerste nacht all gs gestort door de rest van het team...
  19. Oneerlijk spel anno 2020

    Beste spelers , Zoals ik het zie , is het einde van TW zeer dichtbij. Op deze wereld is een stam bezig Oligarchy deze spelers pretenderen topspelers te zijn . Nou het zijn eerste klas valsspelers , een soort maffia . Wat doen zij, aanvallen , heel normaal zo is TW daarvoor is het spel . Echter...
  20. Top/flop stammen

    ongelhoorn nog nooit zon en nou moet ik reeds op mijn woorden letten . maar deze gast , is echt ongelofelijk , deze miezerige ventje , meent dat hij echt alles kan maken hoogste tijd dat die stam , onderuit word gehaald , hij bestierd vrijwel in zijn eentje die hele stam en maar vv draaien...
Bovenaan