Praathoek

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
w76 is er ook een muziektopic, wat vreemd dat het hier niet mag?
 
Reactiescore
757
w76 is er ook een muziektopic, wat vreemd dat het hier niet mag?
W73 zul je bedoelen? Dit soort topics horen normaal gezien niet thuis op een wereld-forum. Enkel wanneer hier toestemming voor gegeven is, kan het uitzonderlijk wel.

Aangezien er al een ’muziektopic’ bestaat, zowel op het VF als W73, denk ik niet dat het meerwaarde heeft om er hier ook nog één te starten.

Leuke songs kunnen jullie steeds posten in de bestaande topics:smile:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
BLIJKBAAR WEL MEERWAARDE want er is een topic geopend en ik wil er hier ook eentje, dus dat zijn al 2 gewilligen?!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mogelijks omdat die forums ook amper activiteit hebben, hier wordt het een succes? Zoniet verwijderd @Calamus Incendium zijn AF account
 
Reactiescore
1.016
He mad
 
Reactiescore
41
sjonge ik wist niet dat hier ook al censuur gepleegd word , heeft dus ook geen zin om iets te schrijven , wat zinvol is want de rest van het wauwelt een beetje over muziek , nou gegroet dacht dat dit een praathoek was , maar kennelijk beleven we ook hier en op de echte wereld dictatuur bah
 
Reactiescore
41
goed als het om text gaat ga ik misschien wel eens over de schreef maar dat is vrije meningsuiting , als je daar als mod niet tegen kunt , dan ben je blijkbaar nog niet eens een kleuterklas te leiden
 
Reactiescore
41
dat bepaalde dingen , weg moeten maar het hele gebeuren is eruit zelfs daar waar het juist om gaat
maar ja zwarte piet en sinterklaas zitten ook in een ban , net als negerzoenen , en jodenkoeken het kan verkeren
 
Reactiescore
7.944
Je hebt helemaal gelijk Cornelis. Wij vinden de censuur van Duckje ook niet altijd fijn. Zoals mijn moeder altijd zei: 'je bent de drukker of de bukker'. Wij bukken allemaal tot nu toe. Goed om te zien dat je opstaat tegen dit.
 
Bovenaan