Zoekresultaten

  1. quomodes

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Howlyyy, ik viel bijna van mijn stoel. Bedankt Seppe voor al de mooie jaren die je deze community hebt gegeven. Alsook bedankt indertijd voor mezelf een kans te geven binnen het team, dit waren memorabele tijden. Jammer dat je nu (moet) gaan, maar zeer veel succes toegewenst in alles wat je...
  2. quomodes

    Praathoek

    Dat was het dan, voor deze wereld :)
  3. quomodes

    Praathoek

    Nooit!!!!!
  4. quomodes

    Praathoek

    Jij wou niet meer spammen! Jouw fout dat ik hier niet kwam :(
  5. quomodes

    Praathoek

    Jou bijvoorbeeld!!!
  6. quomodes

    Stelling van de dag

    Dus moeten we ook waarschuwingen gaan geven als mensen een multi hebben en "zogezegd" niet wisten dat het niet mocht. Net hetzelfde princiepe. De regels zijn er en deze dienen gehandhaafd te worden. Je hebt je in het begin akkoord verklaard met de Algemene voorwaarden (Ik weet ook dat niemand...
  7. quomodes

    Roast of Kalemus

    Kijk eens aan, hij is aangekondigd :eek:
  8. quomodes

    Roast of Kalemus

    Ik merkte al onmiddellijk toen ik hem de eerste keer sprak dat het niets zal worden met hem. :mad:
  9. quomodes

    Praathoek

    Waarom pesten jullie mij altijd? :eek:
  10. quomodes

    Praathoek

    Kshht, weg jij!
  11. quomodes

    Praathoek

    Dat gaan we niet doen :(
  12. quomodes

    Praathoek

    Spannend is het niet meer hoor ;)
  13. quomodes

    Geblokkeerde aanvraag

    Zoals bij elke update heb je voor & tegenstanders. Ook in het team zijn er voor en tegenstanders dus. Verder is dit, zoals ik nog al zei op alle markets. Ik zal dit topic nog eens bij het CM droppen en dan kunnen zij eventueel de feedback verzamelen. Al vermoed ik niet dat dit snel terug...
  14. quomodes

    Geblokkeerde aanvraag

    En zoals Poo. zei is dit op alle markets het geval, dus is niet coma hun fout.
  15. quomodes

    Geblokkeerde aanvraag

    Ze zijn op de hoogte van dit topic.
  16. quomodes

    Geblokkeerde aanvraag

    Nee hoor, maar goed, moet me er ook maar bij neerleggen (jammer genoeg) :mad:
  17. quomodes

    Geblokkeerde aanvraag

    Zoals Poo. daarnet zei is dit geen probleem maar zat dit in de update. Het zal dus (vermoed ik) permanent zijn.
  18. quomodes

    Mods op negeerlijst

    Dus jij verwacht dat Duckje een tekst van 2000 woorden schrijft en in de details uit gaat leggen waarom het net niet kan? Dit zal in het verleden ook al wel gevraagd geweest zijn & zoals Bappos zei speelt dit al van in het begin. Als het niet mogelijk is, is het niet mogelijk, simpel toch?
  19. quomodes

    Vredestijd na aanslagen brussel

    Ik heb niet gezegd dat jullie dit niet erg vinden, maar de manier hoe de meesten er op ingaan is er bij velen over. Ik heb het niet speciaal over jouw. Als je ons als team dan nog wat gaat gaan uitmaken omdat dit ingelast is ipv een gewone reactie te geven dat je het spijtig vind, tjah.. Er...
  20. quomodes

    Vredestijd na aanslagen brussel

    Kijk, met zo een reacties kan ik meer leven dan die opvliegende mensen allemaal. Neen, je red er geen levens mee maar het geeft veel mensen wel tijd even te bekomen. En neen, het is misschien niet erger, maar het is allemaal wel veel dichterbij. Het hele land staat hier in rep en roer.
Bovenaan