Vredestijd na aanslagen brussel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63573

Guest
Met alle respect, ik vraag mij toch ten zeerste af wat een 24 uurs stop voor directe bijdrage heeft aan wat zich vandaag voltrokken heeft.

OO: Ik denk aan alle slachtoffers en hun families.... moge dit niet nogmaals voltrekken op Europese soil..
 
Reactiescore
770
Btw, ligt het aan mij of is deze aanslag heel wat minder erg dan de tienduizenden afrikanen die doodgaan aan ebola? Waarom lasten we dan niet elke dag een aanvalsstop in voor die mensen, puur omdat ze uit een ander land komen? Is dat soms minder erg?

Zeg nou eens eerlijk, gewoon zonder alle politieke kaders er rond, gewoon van man tot man: lig jij oprecht wakker, ben je oprecht aangedaan door dingen die in Afrika gebeuren? Of zeg je dit om een standpunt te schetsen, haal je dit puur aan om een politiek getinte zaak aan de discussie toe te voegen?
 
Reactiescore
30
Want eigenbelang telt niet meer mee? En als tientalen mensen hier klagen erover is het dan nog wel eigenbelang?

Als jij je eigenbelang binnen een onlinespelletje als reden ziet om deze actie te verafschuwen, dan denk ik inderdaad dat men daar niet naar moet luisteren. Verder is die laatste vraag van je vrij kortzichtig, of wilde jij zeggen dat 10 verschillende eigenbelangen tezamen een groepsbelang vormen? :eek:
 
Reactiescore
2.303
Levens zijn belangrijker dan dit spelletje ja. Helaas redden we geen levens door deze aanvalsstop in te lassen. Het is sneu voor de mensen die om het leven zijn gekomen en hun naaste familieleden, maar om daar een nutteloze aanvalsstop voor in te lassen die geen enkele constructieve bijdrage voor deze mensen zal hebben...

Btw, ligt het aan mij of is deze aanslag heel wat minder erg dan de tienduizenden afrikanen die doodgaan aan ebola? Waarom lasten we dan niet elke dag een aanvalsstop in voor die mensen, puur omdat ze uit een ander land komen? Is dat soms minder erg?

Effe me verhaal stelen lul!
 

DeletedUser69389

Guest
Aha! Dus jij vind enkele aanvallen belangrijker dan mensenlevens?
Ik heb vandaag niet anders zitten doen dan mensen staan opbellen die zich in Brussel bevonden of er niets met hun was. Iedereen is in een soort shock, mensen van mijn familie waren daar, vrienden, teamleden, allen er dicht bij.
Het kon zijn dat ieder van hen gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment was. Het moest maar in Brussel Noord geweest zijn, dan was de kans groot dat er mensen die ik ken wel vlak bij waren. Maar jullie maakt dat natuurlijk niets uit, en je heeft mensen ook niet even tijd om te bekomen.. Allemaal niet nodig!

Bij MH17 gold dit voor de Nederlanders, iedereen kende via via wel iemand die gesneuveld was of die een naaste daarvan kende en toen is er ook niet iets gedaan zoals dit. Zoals ik net al zei is dit hypocriet gedrag van het Coma team zoals zovaak. En zoals ik net al zei. Iemand uit het TW team zal wel zelf geraakt zijn helaas.:(
 

DeletedUser67517

Guest
Overigens vind ik het al dan niet plaatsvinden van een massa een slap argument om tegen dit plan te zijn, dat is enkel een argument uit eigenbelang.

Bullshit. De ene helft komt wel aan en de andere helft niet. 12:00 is gewoon een paupertijd waar ze niet over nagedacht hebben.
Daarnaast is vredestijd in wiens belang? Niemand heeft daar wat aan. Er zijn 500 andere manieren op medeleven te tonen.
 
Reactiescore
110
Laten we het er gewoon op houden dat dit een mooi gebaar is van Inno en laten we accepteren dat er morgen een aanvalsstop zal plaatsvinden.

Of je dit nu gepast vindt of niet, je zal er niks aan kunnen veranderen.
 
Reactiescore
2
Aha juist en een aanvalsstop maakt wat goed, behalve dat er honderden mensen op tw zoniet duizenden flink pissed zijn hierover? HELEMAAL NADA

Je doet godverdomme (en dat is het ergst) alsof wij die gebeurtenissen niet erg vinden en wij minder humaan en empathie hebben en dat is totaal niet zo.

Ik heb niet gezegd dat jullie dit niet erg vinden, maar de manier hoe de meesten er op ingaan is er bij velen over. Ik heb het niet speciaal over jouw.
Als je ons als team dan nog wat gaat gaan uitmaken omdat dit ingelast is ipv een gewone reactie te geven dat je het spijtig vind, tjah..
Er zitten nu nog duizenden mensen vast in Brussel omdat alles gesloten is..
 

DeletedUser68372

Guest
Waarom geen PP inzamel actie? Zoals al 6x is aangegeven zonder reactie?
 
Reactiescore
1.039
Heel erg voor die mensen, maar zouden die er niet meer bij gebaat zijn om nu de aanvalsstop in te laten gaan in plaats van morgen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik heb niet gezegd dat jullie dit niet erg vinden, maar de manier hoe de meesten er op ingaan is er bij velen over. Ik heb het niet speciaal over jouw.
Als je ons als team dan nog wat gaat gaan uitmaken omdat dit ingelast is ipv een gewone reactie te geven dat je het spijtig vind, tjah..
Er zitten nu nog duizenden mensen vast in Brussel omdat alles gesloten is..

Nogmaals, wat doet een actie als deze daaraan behalve een hoop spelers pissed maken/

Waarom geen echt gebaar maen quomodes, waarom heeft nieamnd van het team nog op mijn voorstel gereageerd?

Waarom hebben jullie letterlijk nooit enige concessie gedaan naar de voice van de community?

Waarom zon laatste zinnetje? We vinden het allemaal erg, dat maakt ons standpunt niet anders, wederom goedkoop scoren?
 
Reactiescore
770
Deze aanvalsstop van je Poo is gewoon een belachelijk idee. Je ziet al ten eerste wat voor reacties het hier aan het oogsten is, en ten tweede herleidt je het rouwen, dat wij allemaal wel individueel kunnen doen hoor en geen handje nodig hebben van facebook en tribalwars, tot iets virtueels. Like knopje, een vlaggetje op je profiel... Wat voor zin heeft het. Gaat het die mensen terug van de dood halen? Gaat de familie hierdoor gesteund zijn?

Zoals ik het zie is dit weer de competitie van wie het best en meest kan rouwen.
 
Reactiescore
770
Iedereen weer opjutten met tam tam om te rouwen. Tis zoals in Noord-Korea, denken jullie niet?
Hetgeen wat calamus zegt klinkt allesinds al beter, maar zal er waarschijnlijk niet van komen: TribalWars heeft al getoond dat het geeft om Brussel, dus de kous is af.
 
Reactiescore
30
Bullshit. De ene helft komt wel aan en de andere helft niet. 12:00 is gewoon een paupertijd waar ze niet over nagedacht hebben.
Daarnaast is vredestijd in wiens belang? Niemand heeft daar wat aan. Er zijn 500 andere manieren op medeleven te tonen.

Ik heb het over een aanvalsstop in het algemeen, niet het tijdstip waarop deze ingaat.
Verder ben ikzelf ook tegen een aanvalsstop, maar niet omdat deze mij deze als speler van dit spel zou benadelen, maar om morele/principiële redenen.
 

DeletedUser17472

Guest
Duidelijk dat een aantal niet door hebben wat er gaande is op dit moment. Erg triest die reacties hier.
 

DeletedUser76151

Guest
Wat een waardeloos initiatief dit.. Uiteraard is het ontzettend erg wat er gebeurd is in Brussel maar om daarvoor nou heel TW op stil te leggen.. Man man man.. Welke sjaak banaan heeft daarnaast een start/eindtijd van 12:00 gekozen? had dan gewoon van 00:00/00:00 gedaan of van 07:00/07:00..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het TW team zou zich niet moeten moeien met zulke situaties. Realiseer je je dat zodra het aantal aanslagen uit de hand gaat lopen, we constant in vredesperiode zitten of dat het tribal wars team iemand moet gaan aanstellen om te bepalen of een aanslag voldoet aan de eisen om in vredesperiode te gaan. Het is respectvol, maar tribal wars had zich hier beter buiten kunnen laten. Wat een ander al zei; zwicht tw voor terrorisme?
 

DeletedUser72071

Guest
Zeg nou eens eerlijk, gewoon zonder alle politieke kaders er rond, gewoon van man tot man: lig jij oprecht wakker, ben je oprecht aangedaan door dingen die in Afrika gebeuren? Of zeg je dit om een standpunt te schetsen, haal je dit puur aan om een politiek getinte zaak aan de discussie toe te voegen?
Nee ik lig niet wakker van de gebeurtenissen in Afrika, net zoals ik ook niet wakker lig van de gebeurtenissen in Brussel of de ramp van MH17. Alsof ik wakker zou kunnen liggen van al het leed wat er in de wereld is, vraag je een beetje het onmogelijke van mij.
 

DeletedUser69967

Guest
Beste support, ik wil toch even het 1 en ander kwijt hier.

Het is begrijpelijk dat jullie niet veel tijd hadden om te handelen, en het nu plotseling aankondigen.
Maar in principe had het ook anders gekund waardoor er veel minder negatieve reacties te vinden waren hier.
- 1 a 2 dagen rouw aangekondigd in een latere stadium dan "morgen".

Ik heb zo goed als alle reacties hier gelezen, en kan me me heel goed verplaatsen in de spelers die hier nu tegen zijn, en dat er zoveel kritiek wordt geleverd op deze wijze (onrespectvol tegenover diegene die voor zijn)
Sommige spelers stoppen uren/dagen aan het voorbereiden voor een massa, als deze dan "toevallig" morgen aankomt komt is het waardeloos.

Heb hier dus ook gelezen betreft dat de het pas ingaat op woensdag om 12.00 tot donderdag 12.00.
Pas dat aan, zodat alle aanvallen worden omgezet in "bezoekjes".
Hoe lullig is het als je clears verdeeld aankomen over de hele dag?
Over 1 dag rouw betogen sta je vervolgens weer 1/2 weken te rekruteren. (verschilt per wereld.)

Daarnaast creëren jullie zelf hier de sfeer waardoor mensen zich afvragen waarom wordt er wel stilgestaan bij België en niet bij Frankrijk, Ankara, MH17.
Het idée was goed, echter de uitvoering minder.

Respect voor het support dat jullie een bijdrage willen doen hieraan, maar houd dan ook zodoende rekening met andere landen, andere rampen en laat het niet zo ogen dat er onderscheid gemaakt word.
Het zou mooi zijn als spelers die niet bij de ramp betrokken zijn er ook niet de dupe van worden.
Althans dit is mijn mening.

Mvg Arjan|Killb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan