Vredestijd na aanslagen brussel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67517

Guest
Ik denk dat mensen die levens laten wel wat belangrijker zijn dat dit spelletje?
Er zijn mensen gestorven vandaag op een gruwelijke manier, mensen die met een smile vanmorgend vertrokken om bijvoorbeeld op reis te gaan & de familie zal ze nooit meer terugzien, enorm veel gewonden, het hele land is hier in rep en roer en jullie zitten ruzie te maken dat er een vredesperiode is dat we wat kunnen rouwen?
Jongens, waar zijn we met bezig..
Ja en die mensen gaan echt niet terugkomen wanneer je op een online browserspelletje een vredesperiode inlast.
Daarbij verneuk je hele planningen wanneer je op zo'n kort termijn zulke debiele dingen er door heen jast op de meest debiele tijdstippen. Er wordt gewoon niet gedacht of gepolst door het TW-Team.
 

DeletedUser75195

Guest
Wat jullie doen is een zeer mooi initiatief. Maar duidelijk ook holderdebolder uitgevoerd. Een aanvalsstop is onnodig en onhandig. Ik weet dat er bijvoorbeeld in onze stam een massa loopt die morgen aankomt. De geïnvesteerde tijd in het plannen en versturen laat staat het verrassingseffect kunnen we gewoon in de vuilbak gooien. Zoiets is echt niet leuk. Hier is duidelijk geen rekening mee gehouden.

Kan je wel mooi gaan tonen hoe medelevend jullie zijn. Maar volgens mij zijn er heel wat andere manieren waarop je als community medeleven kan tonen.
 
Reactiescore
19
Trieste zooi dit. 12:00. Doe dan godverdomme de hele dag! Nu komt de ene helft van de stammassa half aan, en de andere helft wordt omgezet in bezoeken. Jullie komen godverdomme steeds meer met van die domme tyfuszooi,godverdomme. Denken jullie uberhaupt wel na voor er iets beslist wordt, of zeg ik nu iets raars.

nadenken?
nu zeg je wel een heel vreemd woord voor ze
 
Reactiescore
1.094
Ik denk dat mensen die levens laten wel wat belangrijker zijn dat dit spelletje?
Er zijn mensen gestorven vandaag op een gruwelijke manier, mensen die met een smile vanmorgend vertrokken om bijvoorbeeld op reis te gaan & de familie zal ze nooit meer terugzien, enorm veel gewonden, het hele land is hier in rep en roer en jullie zitten ruzie te maken dat er een vredesperiode is dat we wat kunnen rouwen?
Jongens, waar zijn we met bezig..

Dat doen elke dag meerdere mensen. Oke dit is wel een andere graad, en nu omdat het in Belgie is. Maar met MH17 werd ook niets gedaan. Ik heb respect voor alles en iedereen en zijn of haar eigen rouwverwerking, maar dat hoeft mij niet opgedrongen te worden, of zo sporadisch gedaan te worden als het maar kan.
 
Reactiescore
110
Ik zit momenteel op casual 2 ook met een massa die in zijn eindfase (edelfase) zit maar mij hoor je niet janken.
Ik ben in de eerste plaats blij voor mijn vrienden en ten tweede ben ik dankbaar voor dit gebaar van inno.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat mensen die levens laten wel wat belangrijker zijn dat dit spelletje?
Er zijn mensen gestorven vandaag op een gruwelijke manier, mensen die met een smile vanmorgend vertrokken om bijvoorbeeld op reis te gaan & de familie zal ze nooit meer terugzien, enorm veel gewonden, het hele land is hier in rep en roer en jullie zitten ruzie te maken dat er een vredesperiode is dat we wat kunnen rouwen?
Jongens, waar zijn we met bezig..

Vanwege de scheve lijnen die jullie trekken. Plus waar trekken jullie voortaan de grens zoals door Nuke Incoming net al terecht is aangestipt.
 
Reactiescore
30
Overigens vind ik het al dan niet plaatsvinden van een massa een slap argument om tegen dit plan te zijn, dat is enkel een argument uit eigenbelang.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Een vredesperiode als steunbetuiging aan zoiets ergs,

Ik zit momenteel op casual 2 ook met een massa die in zijn eindfase (edelfase) zit maar mij hoor je niet janken.
Ik ben in de eerste plaats blij voor mijn vrienden en ten tweede ben ik dankbaar voor dit gebaar van inno.

Welk gebaar?

Noem dit geen gebaar, meer onkunde en weinig kennis van de community. Meer een overhaaste beslissing tot een pr stunt :eek:
 

DeletedUser77245

Guest
Helemaal mee eens.

jammer , dat tribalwars reeds zover gaat , dat deze aanslagen herdacht moeten worden met een rustpauze of vrededag
hoe het ook heten mag
ieder zijn mening , maar ik vind het niet passen om dit soort akties te houden in een spel
immers rare dingen mogen niet geweldsuitingen mogen niet
maar als nu blijkt dat we elke week een aanslag krijgen
hebben we dan elke week een dergelijke aktie
bovendien is dit een beetje krom
bij de aanslagen in parijs londen amerika hadden we dit ook niet waarom nu wel
 
Reactiescore
770
en nee, ik rouw niet als er iets in China, India of Zuid-Amerika gebeurt
ik heb ook niet gerouwd voor de slachtoffers van de mh17 ramp
waarom niet zul je je afvragen?

omdat het me werkelijk waar niets interesseert als er mensen door gaan die ik niet ken.

Oke dan moeten we ook niet rouwen voor je Turken dank.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Overigens vind ik het al dan niet plaatsvinden van een massa een slap argument om tegen dit plan te zijn, dat is enkel een argument uit eigenbelang.

Want eigenbelang telt niet meer mee? En als tientalen mensen hier klagen erover is het dan nog wel eigenbelang?
 

DeletedUser37752

Guest
met alle respect,
maar gaan toch niet op tw rouwen
kunnen beter bij elke aanslag een aanvalstop invoeren dan..
maar nee oh wacht als 't in brussel, parijs gebeurt gaat iedereen rouwen en bijv met keiharde aanslagen in ankara hoor je dr niemand over is t zeker niet erg.
toen gingen we toch ook gewoon door twwen?
ik baal ook van de aanvalstop als stekker..
heb je tegenstander op knieen zit je te edelen en dan krijgt die opeens dagje recruit en weer tijd om alles recht te trekken..
pfff laten we samen met innogames politieke partij starten ergens in nederland of belgie?
 
Reactiescore
2
Ja en die mensen gaan echt niet terugkomen wanneer je op een online browserspelletje een vredesperiode inlast.
Daarbij verneuk je hele planningen wanneer je op zo'n kort termijn zulke debiele dingen er door heen jast op de meest debiele tijdstippen. Er wordt gewoon niet gedacht of gepolst door het TW-Team.

Aha! Dus jij vind enkele aanvallen belangrijker dan mensenlevens?
Ik heb vandaag niet anders zitten doen dan mensen staan opbellen die zich in Brussel bevonden of er niets met hun was. Iedereen is in een soort shock, mensen van mijn familie waren daar, vrienden, teamleden, allen er dicht bij.
Het kon zijn dat ieder van hen gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment was. Het moest maar in Brussel Noord geweest zijn, dan was de kans groot dat er mensen die ik ken wel vlak bij waren. Maar jullie maakt dat natuurlijk niets uit, en je heeft mensen ook niet even tijd om te bekomen.. Allemaal niet nodig!
 

DeletedUser72071

Guest
Ik denk dat mensen die levens laten wel wat belangrijker zijn dat dit spelletje?
Er zijn mensen gestorven vandaag op een gruwelijke manier, mensen die met een smile vanmorgend vertrokken om bijvoorbeeld op reis te gaan & de familie zal ze nooit meer terugzien, enorm veel gewonden, het hele land is hier in rep en roer en jullie zitten ruzie te maken dat er een vredesperiode is dat we wat kunnen rouwen?
Jongens, waar zijn we met bezig..
Levens zijn belangrijker dan dit spelletje ja. Helaas redden we geen levens door deze aanvalsstop in te lassen. Het is sneu voor de mensen die om het leven zijn gekomen en hun naaste familieleden, maar om daar een nutteloze aanvalsstop voor in te lassen die geen enkele constructieve bijdrage voor deze mensen zal hebben...

Btw, ligt het aan mij of is deze aanslag heel wat minder erg dan de tienduizenden afrikanen die doodgaan aan ebola? Waarom lasten we dan niet elke dag een aanvalsstop in voor die mensen, puur omdat ze uit een ander land komen? Is dat soms minder erg?
 

DeletedUser75195

Guest
Zo kunnen we ook elk spel gaan stopzetten. Misschien iets om Call of Duty of Battlefield 4 ook een vredestijd in te lassen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Aha! Dus jij vind enkele aanvallen belangrijker dan mensenlevens?
Ik heb vandaag niet anders zitten doen dan mensen staan opbellen die zich in Brussel bevonden of er niets met hun was. Iedereen is in een soort shock, mensen van mijn familie waren daar, vrienden, teamleden, allen er dicht bij.
Het kon zijn dat ieder van hen gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment was. Het moest maar in Brussel Noord geweest zijn, dan was de kans groot dat er mensen die ik ken wel vlak bij waren. Maar jullie maakt dat natuurlijk niets uit, en je heeft mensen ook niet even tijd om te bekomen.. Allemaal niet nodig!

Aha juist en een aanvalsstop maakt wat goed, behalve dat er honderden mensen op tw zoniet duizenden flink pissed zijn hierover? HELEMAAL NADA

Je doet godverdomme (en dat is het ergst) alsof wij die gebeurtenissen niet erg vinden en wij minder humaan en empathie hebben en dat is totaal niet zo.
 
Reactiescore
2
Levens zijn belangrijker dan dit spelletje ja. Helaas redden we geen levens door deze aanvalsstop in te lassen. Het is sneu voor de mensen die om het leven zijn gekomen en hun naaste familieleden, maar om daar een nutteloze aanvalsstop voor in te lassen die geen enkele constructieve bijdrage voor deze mensen zal hebben...

Btw, ligt het aan mij of is deze aanslag heel wat minder erg dan de tienduizenden afrikanen die doodgaan aan ebola? Waarom lasten we dan niet elke dag een aanvalsstop in voor die mensen, puur omdat ze uit een ander land komen? Is dat soms minder erg?

Kijk, met zo een reacties kan ik meer leven dan die opvliegende mensen allemaal.
Neen, je red er geen levens mee maar het geeft veel mensen wel tijd even te bekomen.

En neen, het is misschien niet erger, maar het is allemaal wel veel dichterbij. Het hele land staat hier in rep en roer.
 
Reactiescore
1.015
Los van mijn persoonlijke mening hier, vind ik het wel bedroevend om te zien hoe sommigen reageren. Je ongenoegen uiten kan ook gerust zonder schelden en RL bedreigingen. Anders is het tijd om volwassen te worden en niet te reageren in een topic zoals dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan