Zoekresultaten

  1. Peutertje

    Wil je leren speeden? Dat kan!

    Beste spelers, Ik zeg niet dat ik alles kan en weet, maar kan wel veel handvaten aanbieden voor spelers die nu dat niet hebben, maar wel graag willen! Er is ook een discord channel helemaal geweid aan speeds en speedservers van NL en de andere landen. Daar staan heel veel info en guide / tips &...
  2. Peutertje

    Endless #1 - Peutertje

    Beste speeders, Maurits van .Little Recuse heeft lang op endless 1 gestaan, maar na lang zwoegen en doorzetten hebben we deze speler van de troon gestoten. Helaas heeft hij echter geen ronde meer gespeeld nadat hij een voorsprong op de endless ladder had bereikt. Ik wil iedereen bedanken die...
  3. Peutertje

    NL. vs. Ro.

    Beste speeders, In het praattopic werd er gevraagd of er een match kan zijn tussen NL. en Ro. Ik zat zelf te denken om een 5vs5 te organiseren. Ik zou iedereen een kans willen geven, maar om die roemenen in te maken hebben we wel een kwalitatief team nodig. Ik wil bij deze post een...
  4. Peutertje

    Vast Speed Team gezocht!

    Beste forumleden en lezers, Ik zoek een vast speed team om samen lekker te speeden. Hoeft niet perse heel goed te zijn. Het is wel een vereiste dat je PA en FA heb. PM me voor meer informatie. Groetjes Peutertje,
  5. Peutertje

    Clash of Tribes SPELERS NODIG

    Beste, speed-AF'ers.. Ik bedenk net dat ik nog mee wil doen voor de clash of tribes. Het team bestaat nu uit: 1. Peutertje (Stamleider) 2. SpeedyBob 3. Tarantula. Voel je jouw geroepen om mee te doen. Voor de ervaring, voor de gezelligheid. Dan zou jij mij moeten PM'en op het forum.. De naam...
  6. Peutertje

    Speed CO/Account gezocht!

    Beste Tw liefhebbers, Ik zoek een account om op te speeden of een vaste co. Ik ben nieuw in de speeds sinds dit seizoen. Heb er een paar echt goed gespeeld (naar mijn gevoel) maar ook echt een paar niet. Althans dit is mijn positie op ladder nu...
Bovenaan