NL. vs. Ro.

Reactiescore
133
Beste speeders,

In het praattopic werd er gevraagd of er een match kan zijn tussen NL. en Ro. Ik zat zelf te denken om een 5vs5 te organiseren. Ik zou iedereen een kans willen geven, maar om die roemenen in te maken hebben we wel een kwalitatief team nodig.

Ik wil bij deze post een discussie/ aanmeldingspunt maken.

Wie denkt goed genoeg te zijn om die roemenen in te maken met een team. Wat kan skypen / teamspeaken, be my guest en meld je aan.

Ik zat zelf te denken om met een paar leden van Boyz / LK / Beun te gaan spelen maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn. Ondanks dat het tegenstanders zijn om speed, moeten we dat maar voor een keertje apart leggen en zo die roemenen een schop onder hun kont geven.

Met vriendelijke groet,
Thomas
 
Reactiescore
21
ik wil me wel aanmelden :D, tijdstip zal echter bepalen of ik al dan niet kan spelen ;)
Spreek me anders ff aan op skype :)
 

DeletedUser68954

Guest
Nice succes! nog nooit geweten dat er een roemeense tw server was :p
 
Reactiescore
575
Ik had net contact met een Roemeense speler en die stelde voor om vanavond al een wedstrijd te spelen. Ik denk dat we op korte termijn niet meer zo snel een team bij elkaar krijgen, maar ik stel voor dat we weer even een lijstje maken van spelers die graag mee willen doen en vermeld dan ook even wanneer je absoluut niet kan. Dan kunnen we op basis daarvan een voorstel doen.
 

DeletedUser75956

Guest
Ik meld me ook aan (voor degene die me niet kennen, ik ben Jonas,speler van Boyz!)
 

DeletedUser59471

Guest
Wil wel meedoen, maar als er goede spelers zijn laat ik die voor gaan. Ik kan wel prima spelen, maar ik leer het nu echt beter.
 

DeletedUser75956

Guest
Deze avond mss?
Van 19-22(23)?
N1
Met 5 barbs per speler zou echt lekker zijn
Ik geef maar voorstel...
 

DeletedUser

Guest
Te lui om te farmen paul? ;)

Nee dat is het niet, ik bedoel omdat tegenwoordig farmen veels te easy gaat en dat het puur op ligging gebasseerd is lijkt het wel. Vroeger moest je nog spelers farmen enzo en toen was het skill level met starten ook wel wat hoger dan nu, want nu kan je gewoon no life klikken op b en dan farmt die al, terwijl je vroeger tabs moest klaar zetten om te gaan farmen wat het echt een stuk leuker maakte en waardoor het skill level wel iets omhoog schoot vergeleken met het huidige niveau, dit is mijn opinie he;) Als mensen hier anders over denken moet je het even melden!
 
Reactiescore
133
Ik wil niet dat het een houte touwtje team wordt. We verliezen tot nu elke buitenlandse match. Omdat er geen vereisten voor is om te kunnen spelen. Ik zou graag aangesteld willen wordne door Robby om een kwalitatief team op te zetten.
 

DeletedUser

Guest
wnr gaan we nu spelen :p
als het deze avond is speel ik
Voor de rest niet :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik wil niet dat het een houte touwtje team wordt. We verliezen tot nu elke buitenlandse match. Omdat er geen vereisten voor is om te kunnen spelen. Ik zou graag aangesteld willen wordne door Robby om een kwalitatief team op te zetten.

We wonnen die laatste van FR :)


toegegeven dat daar niet echt iets aan was maargoed
 
Reactiescore
575
Ik wil niet dat het een houte touwtje team wordt. We verliezen tot nu elke buitenlandse match. Omdat er geen vereisten voor is om te kunnen spelen. Ik zou graag aangesteld willen wordne door Robby om een kwalitatief team op te zetten.
Ik heb de Roemeense spelers voorgesteld om volgende week vrijdag een vriendschappelijk wedstrijd te spelen op de Masters server. Nog geen reactie gehad.

Ik stel voor dat jij even een Skype groep aanmaakt met spelers die a.s. vrijdag kunnen spelen? Voeg je mij ook even toe?
 
Bovenaan