Speed CO/Account gezocht!

Reactiescore
133
Beste Tw liefhebbers,

Ik zoek een account om op te speeden of een vaste co. Ik ben nieuw in de speeds sinds dit seizoen. Heb er een paar echt goed gespeeld (naar mijn gevoel) maar ook echt een paar niet. Althans dit is mijn positie op ladder nu. http://nl.twtotal.net/ladder/profile.php?userid=19697&s=28 Je mag zelf oordelen of dit wat is. Ik vind het voor de eerste seizoen speed wel wat hebben. Hou alsjeblieft je oordeel voor jezelf als je beter bent of dergelijke.

Ik zoek iemand die gezellig is open communicatie.

Ik heb te bieden ervaring op bepaalde werelden ook is het PA geen probleem.

Is er iemand die mij wilt vergezellen? Zo ja contacteer me maar op skype: Meesterlijk13

Met vriendelijke groet,
Peutertje
 
Reactiescore
133
Komt het nou door mijn weinig posts waarom er niet reageert, of is er echt niemand die een speler zoekt?
 

DeletedUser66220

Guest
Je moet laag beginnen dat is de tip, misschien moet je een beetje vrienden maken met de Subtop / top.
Van hun kan je het beste leren zo ben ik ook begonnen.

Voorderest succes met zoeken misschien word het nog wel wat met jou ;)
 

DeletedUser48693

Guest
Probeer zoals davey zegt eerst vrienden te maken met subtop - pro's

Als het wel degenlijk is dat dit je eerste speeds zijn dan ben je een snelle leerling, als je eventueel wat tips wilt etc. voeg maar toe op skype, mitchel4ever1
 

DeletedUser66220

Guest
Probeer zoals davey zegt eerst vrienden te maken met subtop - pro's

Als het wel degenlijk is dat dit je eerste speeds zijn dan ben je een snelle leerling, als je eventueel wat tips wilt etc. voeg maar toe op skype, mitchel4ever1

Altijd leuk dat jij mensen wilt helpen Mitchel... Jammergenoeg geen bedankknop....
 
Reactiescore
133
Erg bedankt allemaal voor de reacties.

@.IamDownStairs erg bedankt voor het compliment. (als het een compliment is;) )
@Flexibility, bedankt voor de tips (had ik je toch bijna vergeten)

Met vriendelijke groet,
Peutertje
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
133
Ik heb een co gevonden hier kan een slotje op @Forummoderator

Of moet ik hem zelf verwijderen nog niet heel bekend met het AF
 
Bovenaan