Zoekresultaten

  1. Thunderberd

    Afscheid als (Speed)-Moderator

    Bedankt naamgenoot voor je jarenlange inzet voor de speeders! Je zal hier een gemis zijn
  2. Thunderberd

    Praattopic

    Hmmm na lange tijd kom ik ook weer eens piepen, een samenvoeging van de speedservers lijkt me indd wel een leuk idee en misschien ook wel haalbaar. Een speedkampioenschap met een goed concept zou ook wel leuk zijn ik denk dan aan bv nog eens een stammentoernooi ipv een individueel sk. Dat toch...
  3. Thunderberd

    Wil je leren speeden? Dat kan!

    Leuk initiatief! :)
  4. Thunderberd

    Speedronde #6265 - Deathmatch (17.11 19:30-22:30)

    Hmm indd, deed ook maar weer eens mee na lange tijd jammer dat het weer een 2vs 1 moest worden.
  5. Thunderberd

    Praattopic

    Hoe is het niveau atm? en spelen er hier nog oude bekenden? :)
  6. Thunderberd

    Praathoek

    Proficiat RA/BA met jullie overwinning. Maar het boosten van alles op het einde getuigd wel van weinig respect tov je tegenstander.
  7. Thunderberd

    Spotprenten

    Jahoor met andere woorden jullie mogen het allemaal weer :rolleyes: Ga tegen elkaar dan strijden ipv elkaar te internen jullie hebben toch al gewonnen.
  8. Thunderberd

    Spotprenten

    Vind dit wel een ironische spotprent. Al een geluk dat RABA dit niet doet :redface:
  9. Thunderberd

    Speedronde #5074 - Kataronde (16.11 19:30-22:30)

    hehe ik kan me dit ook nog wel herinneren :p Waar backstabben nog een kunst was. Binnenkort ook maar weer eens een rondje meepikken denk ik
  10. Thunderberd

    Forum moderatie Casuals

    Vraag Klovadis terwijl ook maar terug
  11. Thunderberd

    Poging tot .nl speedteam?

    Een Speedpro kan individueel winnen en goed in teamverband spelen, dus dat is echt een flauw exuus. Voor een landencompetitie met een klassement zou ik gerust nog eens willen terugkeren en willen bewijzen dat nl nog 1 van de hoogste niveau's heeft want daar stonden we vroeger wel voor bekend...
  12. Thunderberd

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Haha, hohja spelen is een groot woord speeden al lang niet meer geen tijd meer voor :) Wel nog actief op casual 8 maar das ook weer de laatste wereld die ik doe :)
  13. Thunderberd

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Lol vanonder welke schroothoop zijn jullie gekropen @thijs , Luuk :)? Spelen jullie terug?
  14. Thunderberd

    Topstammen

    Dit ga ik zeker niet ontkennen dat ze gerekruut zijn, Hmmm misschien om de overmacht van veel grotere accounts die jullie toen al hadden wat te proberen drukken? Maar jullie gaan maar vrolijk door easy way zoals ze zeggen. Had dit ook in de eerste instantie niet verwacht van Lyonn ook gewoon na...
  15. Thunderberd

    Topstammen

    Komaan rekruteren naar de overwinning :rolleyes:
  16. Thunderberd

    Spotprenten

    Hadden we wel gedacht :biggrin:
  17. Thunderberd

    Poging tot .nl speedteam?

    1: Tim010 2: bleubone 3: Louder Than Boom 4: .Lukaku (Onewheel XR) 5: In My Bussines 6: .Lintouchable 7: Sutanu 8: Korjakskaja Sopka 9:Tinker Bell 10: Kulta Lakko 11: Level Up 12: Diagnosed Imperialist. Back-up: 11: Driesbiljart 12: materlotti 13: Illuminated 14: Paramore. 15. Salendai/the...
  18. Thunderberd

    Praathoek

    Komaan RA gooi die bouwlevels omhoog!
  19. Thunderberd

    Speedronde #4604 - Barbarenronde

    Toch maar even de gastingang bekeken en volgens de stats is onze 'Speedkampioen' weer zeer solo bezig zoals hij altijd beweerd. Zie dat nelsoon het wel zwaar heeft is ook niet moeilijk met een 4vs 1 en dit is enkel bekeken via de gastingang unknown iL Leone Indomabile Robin1222 & Korja En dan...
  20. Thunderberd

    Praathoek

    Zie dit meer als een strategische zet en niet als een 'slavenstam' aangezien jullie zoals hierboven vermeld ook in de meerderheid zijn. Vind het ook zeer laag dat jullie een Rain lid rekruteren zowel van jullie als van Phuture heb er zo mijn mening over. Nouja de wereld is zeker nog niet...
Bovenaan