Praattopic

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Leuk stukje text Marnix, ik heb me weeral erg geamuseerd.

Ik heb mijzelf nooit geboost wat jij beweert, dit zijn leuke screentjes en een leuk verhaaltje ik kan je aanraden fictie te gaan schrijven want dat ligt jou goed.

Om even op de desbetreffende ronde in te haken, nog steeds heb ik mij zelf (daar) niet geboost met die zogenaamde "satellietaccounts".

Marnix: *schrijft een heel verhaal met gerichte beschuldigingen die onderbouwd zijn*
André: "ik was het niet, je schrijft fictie, dit is geen waterdicht bewijs, dit is alles behalve bewijs"

Geen behoefte om inhoudelijk erop in te gaan? Waarom is het fictie en geen bewijs? Je maakt jezelf een beetje ongeloofwaardig door zo kortaf te reageren. Je weerlegt geen enkel punt dat ik heb gemaakt inhoudelijk, je komt niet verder dan: nee is niet waar.

Ik kan hier wel toegeven dat er wat spelers zijn geweest die met hun eigen accounts aanboden om voor mij defence te maken.

Ik ruik onzin. Ik heb screentjes waarin Jappiee en Pieter2001 eenzelfde support indienden met eenzelfde antwoord van een moderator. Die accounts hebben dezelfde eigenaar, dus het zijn niet meerdere spelers die met hun eigen accounts jou gedeft hebben.

Ik vind het vooral behoorlijk hypocriet van jou, je hebt je in het verleden meermaals uitgesproken over zulke gevallen en dat doe je nu weer n.a.v. mijn post nadat we jou "betrapt" hebben. Jij beweerd dat ik met meerdere accounts speel, mijzelf meermaals boost wat allemaal onwaarheden zijn. Dan vind ik het zeer krom dat het opeens gerechtvaardigd is dat als je de beschuldigde speler in kwestie (ik) ziet spelen op een ronde om het besluit te maken om zelf anoniem te starten, kata's te maken en op het "juiste" moment de smederij te katapulten. Dat zegt dus dat jij er niet vies van bent om anonieme accounts te bespelen.

Ik ben niet hypocriet, succes om te vinden dat ik ooit ergens heb gezegd tegenstander te zijn van spelers die de regels overtreden anoniem te katapulteren.
Ik ben niet betrapt, ik ging callen met Hub en Daan wat al aantoont dat ik het me weinig kon schelen dat het zou uitlekken dat ik er zat.

En waarom voegde je mij toe als vriend eigenlijk? Was je op zoek naar een BG met mij om mij uiteindelijk te backstabben?

Ik gebruikte een techniek waarmee ik je subtiel wilde laten weten dat ik er ben. Die techniek gebruikte jij ook op ronde 5023:

Pieter friend request.png

Toen jij met TUF anoniem speelde kwam je mij tegemoet door in ieder geval van je te laten horen in mijn berichtenbox. Zo zag ik sneller dat je meespeelde. Ik denk gisteren: ik doe het ook bij jou, kan je rekening met me houden. Jij als complotdenker zult er natuurlijk allemaal dingen in zien waarmee je je teamen wilt rechtvaardigen, zoals iemand die jou zou willen backstabben. Als je bovendien een los vriendschapverzoek al beschouwt als een BG/NAP, zonder dat er via de PM een woordenwisseling plaatsvindt, zegt dat veel over hoe makkelijk en snel jij vriendjes maakt ingame.

Bovendien vind ik het nog opmerkelijk dat jij eerder met dit account kata's gooide bij een cupshare op het SK2020 maar ik zal hier verder niet teveel op inhaken.

Wacht even, hoe concludeer je hieruit dat ik kata's heb gegooid bij jullie cupshare? Ik zie dat het account ingelogd is en zal zeker niet ontkennen dat alleen ik dat geweest kan zijn, en zal geen lafbek zijn die dat ontkent in tegenstelling tot jijzelf die de ene ronde wél op TheUltimateFighter speelt (startronde SK), maar de andere ronde niet (speedronde 5023 toen je Shisui Uchiha ging PM'en via TheUltimateFighter of hij mij in de gaten wilde houden toen ik een restart deed):

Schermafbeelding 2020-10-19 om 16.15.24.png

Nee dat is lekker geloofwaardig, op de startronde SK waarin je hoog finisht ben jij het wel, en als het account op een manier gebruikt wordt om minder trots op te zijn is het ineens een mysterieus ander persoon die je niet bij naam noemt en waarvan ik me afvraag waarom diegene iemand zou PM'en of diegene mij in de gaten kan houden bij mijn restart :confused2:. Waar moet ik die mysterieuze persoon van kennen dat hij dat vraagt? Jij zal dat toch geweest zijn, want wij hebben rivaliteit onderling.

Maar wat je opmerking over kata's bij de cupshare betreft, ik zie een account zonder OD dat een paar gebouwen aan heeft geklikt (2.106 punten start)? Hoe maak je het bruggetje naar kata's, heb je daar meer aanleiding voor?

Wat een beschuldigingen weer, Ik weet nog dat ik zelf speelde en niet won. Zoals je ziet speelde Bart zoals altijd op zijn eigen account, en wat die Pieter2001 deed heb ik geen weet van. Wellicht dat het dezelfde speler als SiikZ is. Dus wat gaat het nu worden? André speelde op 3 accounts? Bart speelde op 3 accounts? Leave the past the past.

Ik weet nog wel dat Daniel op jouw account speelde toen, maar geen idee of ik daar bewijzen voor kan vinden dus dat laat ik even. Anders hebben we altijd nog deze ronde waarin Bart op jouw account speelde en jijzelf op Jappiee. Een cruciale ronde op dat SK waarop je niet op je eigen acc durfde te spelen.

en wat die Pieter2001 deed heb ik geen weet van.

Je hebt voorafgaand aan die ronde premium overgedragen aan Pieter2001 en het account viel Tim aan met kata's, reken maar dat jij wist wie er speelde en wat hij deed.

Wellicht dat het dezelfde speler als SiikZ is.

Als je goed kijkt op dat linkje dat je zelf deelt zie je dat Kulta Lakko ook heeft meegedaan.
 
Reactiescore
133
Waarom zijn de aankondigingen zo laat m.b.t. de speed rondes?
Op de geplande pagina komen de rondes pas paar uur van te voren te zien. @ropiloot11
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
133
Hoe kunnen we speed weer aantrekkelijk maken op TW? Er zijn nu wel een standaard brigade die speelt...
Ik dacht aan meer beloningen, maar kan ook in de vorm gratis PA / FA op Speed voor de ronde... (want niet iedereen zou PA/FA willen kopen op Speed terwijl dat juist wel een noodzakelijk iets is geworden)
 
Reactiescore
196
Hoe kunnen we speeds weer aantrekkelijk maken? Ik heb geen idee of we daar echt een objectief antwoord op kunnen geven. Maar ik kan wel een mening geven over wat ik denk wat er moet gebeuren. Ik vind speeds zelf het leukste om samen met anderen te doen. Solo vind ik niet zo leuk, dan ga ik liever wat anders doen. Probleem is alleen dat er zo weinig degelijke tegenstanders zijn op .nl dat de rondes vrijwel altijd door dezelfde spelers worden gewonnen en voor iemand zoals ik die samen wilt spelen, is dat ook niet heel leuk.

Waarom ik dan niet voor andere servers kies is omdat op .nl de tijden wanneer de wereld open is, beter aansluit dan bijv op andere servers en voornamelijk ook omdat .nl een beetje als mn thuis voelt ofzo. .Nl heeft toch wel een leuke community vind ik, ondanks dat t af en toe toxic is.

Toch denk ik dat het beter is om de speedwereld te laten verdwijnen en dat we met een andere servers gaan samenvoegen. Dan spelen er meer spelers op dezelfde wereld en zullen niet altijd dezelfde spelers winnen. Dan denk ik ook dat we weer van de vaste stammetjes krijgen op de wereld zoals we dat vroeger ook hadden met Memo, SD, Damn!, Jochie etc.
 
Reactiescore
417
Mijn mening van een maand speeden: er zijn gewoonweg te weinig spelers (net zoals op elke andere wereld). De relatief betere spelers spelen samen (ook ik doe dat) waardoor enige vorm van tegenstand in vrijwel 80% van de gevallen compleet weggevaagd is binnen het eerste uur (ligt overigens ook aan de instellingen soms wat langer). Kort gezegd ik denk niet dat je dit probleem op zal lossen tenzij je wat hierboven ook genoemd wordt servers samen gaat voegen.

Dan kan je de vraag stellen, waarom speel je samen? Imo omdat de game zo gemaakt het is, het heet niet voor niets TRIBALwars. Het spel draait om samenwerking en ook al zou je zelf heel eervol zeggen dat je solo gaat spelen, houd je altijd mensen die samen spelen.
Maar waarom speel je dan niet met mensen van minder niveau, treed eens toe tot een andere stam. Hypothetisch gezien zou dit kunnen maar ik denk dat alleen de kwalitatief betere spelers over zullen blijven (problemen die je mogelijk zal tegenkomen zijn: je def die je als os verstuurd zal gebashed worden op bijv een muur 0, mocht je OFF spelen wordt de mindere speler geedeld omdat jij geen OS kunt leveren).
Daarnaast zoals ook LTB beschrijft speel ik graag met vrienden omdat dit veel leuker is en die zijn meestal kwalitatief beter dan de gemiddelde speeder (no offence naar de spelers maar als de helft van de 20 startende spelers al niet farmt, loop ik toch wel aardig uit). Ik heb in deze maand een aantal speeds solo gespeeld, maar ik heb toch ervaren dat ik veel meer heb gelachen als ik met vrienden speel.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hier is een hot take, speel eens tegen je vrienden terwijl je in een call zit. Heb je de fun en de uitdaging plus een reden om elke ronde opnieuw beter en beter te worden. Ja samenspelen is leuk, maar zeg nu zelf, als je de andere spelers zo makkelijk domineert, welk aspect van samenspelen heb je dan? Je kan iedereen solo aan dus samen aanvallen coördineren, of samen verdedigen is in 95% vd gevallen niet aan de orde. In feite heb je gewoon een NAP met elkaar terwijl je in een call zit en probeert om elkaar eruit te starten.

Dat gezegd zijnde indien er genoeg spelers zijn en je kan 5vs5 etc spelen zou het natuurlijk beter zijn. Elke server kampt met dat probleem en er zijn genoeg speeders van andere servers op discord te vinden die initiatieven opstarten, tornooien organiseren. Mits wat engagement kan je daar altijd met vrienden aan meedoen.

Op nl zelf moet je niet gaan hopen op een influx van spelers.
 
Reactiescore
417
Hier is een hot take, speel eens tegen je vrienden terwijl je in een call zit. Heb je de fun en de uitdaging plus een reden om elke ronde opnieuw beter en beter te worden. Ja samenspelen is leuk, maar zeg nu zelf, als je de andere spelers zo makkelijk domineert, welk aspect van samenspelen heb je dan? Je kan iedereen solo aan dus samen aanvallen coördineren, of samen verdedigen is in 95% vd gevallen niet aan de orde. In feite heb je gewoon een NAP met elkaar terwijl je in een call zit en probeert om elkaar eruit te starten.

Dat gezegd zijnde indien er genoeg spelers zijn en je kan 5vs5 etc spelen zou het natuurlijk beter zijn. Elke server kampt met dat probleem en er zijn genoeg speeders van andere servers op discord te vinden die initiatieven opstarten, tornooien organiseren. Mits wat engagement kan je daar altijd met vrienden aan meedoen.

Op nl zelf moet je niet gaan hopen op een influx van spelers.
Hier kan ik mij zeker bij aansluiten zo had ik het nog niet gezien ja. 5v5 is ook wel vet
 
Reactiescore
133
Ik vind wat LTB zegt, het samenvoegen van de werelden klinkt ook wel aantrekkelijk. Ik weet vanuit vroeger dat inderdaad FR en RO een server is met veel spelers (destijds). Ik denk alleen dat dit technisch onmogelijk is. Ook wat LTB zegt, het voelt als je thuisbasis.
Ook het samenwerken met je callmaatje, is in mijn ogen leuker dan solo spelen en zonder call. Maar wat Tim zegt een keer een fight is leuk om echt beter te worden. Dus dat gebeurd nu nog zelden.

Kan Inno er iets aan doen dat de speedwereld zoals die nu is op ze gat ligt?

Is er een channel waar speeders samen komen? Forum/ TW discord? Een 5v5 tegen andere spelers lijkt me wel echt vet! Is dit dan op masters dan?
 
Reactiescore
54
Waarom zijn de aankondigingen zo laat m.b.t. de speed rondes?
Op de geplande pagina komen de rondes pas paar uur van te voren te zien. @ropiloot11
Hoe kunnen we speed weer aantrekkelijk maken op TW? Er zijn nu wel een standaard brigade die speelt...
Ik dacht aan meer beloningen, maar kan ook in de vorm gratis PA / FA op Speed voor de ronde... (want niet iedereen zou PA/FA willen kopen op Speed terwijl dat juist wel een noodzakelijk iets is geworden)

We missen veel spelers van andere servers omdat ze niet aangekondigd worden op de site

Bedoel hiermee dat als ik een speed zoek om te spelen alleen maar op 'speed ronden' kijk op de TW site,s en niet de forms check..

Dus ik vind het gewoon slordig en nalatig van het tw speed adminteam... die kunnen zelf ook het duidelijke verschil zien in spelers aantallen tussen wel en niet aangekondigde rondes....
 
Bovenaan