Speedronde #4604 - Barbarenronde

Reactiescore
575
#4604 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 30-03-20 10:00
Einde: Dinsdag 31-03-20 10:00
Scenario: Alternatief
Barbarenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 30-03-20 10:00
* Einde: Dinsdag 31-03-20 10:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 100 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 6 per speler
* Bonusdorpen: ja, 6 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 100 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 10 uur
* Minimum wakkertijd: 10 uur
* Maximum wakkertijd: 12 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 2
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 3600 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tussen 20:00 en 21:00 uur is de aanvaller in het voordeel. Hij vecht dan twee maal zo sterk als de verdediger (200%).

(!) Vanaf 20:00 uur is het niet langer mogelijk om barbarendorpen te edelen.
 
Reactiescore
76
Toch maar even de gastingang bekeken en volgens de stats is onze 'Speedkampioen' weer zeer solo bezig zoals hij altijd beweerd. Zie dat nelsoon het wel zwaar heeft is ook niet moeilijk met een 4vs 1 en dit is enkel bekeken via de gastingang

unknown
iL Leone Indomabile
Robin1222
& Korja


En dan te bedenken dat hij ook nog een Nap heeft met .f1re. Natuurlijk doen we alles voor het gouden bekertje hé :p
 

DeletedUser80895

Guest
Toch maar even de gastingang bekeken en volgens de stats is onze 'Speedkampioen' weer zeer solo bezig zoals hij altijd beweerd. Zie dat nelsoon het wel zwaar heeft is ook niet moeilijk met een 4vs 1 en dit is enkel bekeken via de gastingang

unknown
iL Leone Indomabile
Robin1222
& Korja


En dan te bedenken dat hij ook nog een Nap heeft met .f1re. Natuurlijk doen we alles voor het gouden bekertje hé :p
Nou... het klopt niet helemaal wat je zegt. Ik val al f niemand meer aan, zit in slaapmodus. Sterker nog, Ik viel Korja aan
 

DeletedUser76022

Guest
Toch maar even de gastingang bekeken en volgens de stats is onze 'Speedkampioen' weer zeer solo bezig zoals hij altijd beweerd. Zie dat nelsoon het wel zwaar heeft is ook niet moeilijk met een 4vs 1 en dit is enkel bekeken via de gastingang

unknown
iL Leone Indomabile
Robin1222
& Korja


En dan te bedenken dat hij ook nog een Nap heeft met .f1re. Natuurlijk doen we alles voor het gouden bekertje hé :p

viel opzich wel mee 3 v 2 en dan ben ik nog een beginner dus was het eigelijk gewoon 2 v 2 ...
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Dit was by fair een van de uitdagendste barbarenrondes van de aflopen 2 jaar die ik gespeeld heb :D

Het was weer strijden tegen de bots van Nicosta. (Nicosta deed weeral de VV voor nelsonnnnn.)

Zojuist in het laatste uur kon ik nog zo'n 1.5k edels koppen, gezien ik die spelers eerder edelde maar niet helemaal opedelde hadden zij genoeg edels om mij onder te spammen. Het was snipen met de kraan open.

1585642290702.png
1585642314161.png
1585642320871.png
 
Reactiescore
8
Veel gesnipe zie ik daar niet in hoor :p. De clear met edels die doodlopen op de rapporten die u hier toont waren degene die doodliepen op uw gestackte frontdorpen.
Ps Ben het volledig eens met 'Thunderberd' zijn opmerking.
Het was wel degelijk 3vs1 en afgesproken. Me eerst als vriend toevoegen en dan om 20u de teller doen gaan. Zegende dat u nog wat dorpen overliet, is best flauw. Had geen schijn van kans meer. Wilde u gewoon nog rang één ontnemen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Veel gesnipe zie ik daar niet in hoor :p. De clear met edels die doodlopen op de rapporten die u hier toont waren degene die doodliepen op uw gestackte frontdorpen.
Ps Ben het volledig eens met 'Thunderberd'

Ik heb amper screentjes kunnen maken omdat ik aan het snipen was, verder had ik geen deff dus ik had ook niks gestacked. Die treintjes die ik snipede snipede ik erna met snel opgebouwde deff zoals 1k speer en 200 ZC.

Verder ben ik wel benieuwd of Nicosta bij jou gespeeld heeft en zo ja, wanneer?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dit was by fair een van de uitdagendste barbarenrondes van de aflopen 2 jaar die ik gespeeld heb :D

De uitdrukking is "by far", fair is namelijk iets wat niet in je woorden boek staat.
Je had een nap met F1re, en teamt met 3 tegen Nelsonn

1585644717005.png
1585644735025.png

Zolang we maar overal promoten dat het een 1v1 was/ging worden hé.
 
Reactiescore
8
Nicosta kreeg inderdaad men account in handen, voelde me niet zo goed toen ik dat mes in men rug kreeg.
Hij kreeg hem dus iets na acht uur, hij heeft kunnen spelen totdat het account gebanned was, geen idee welk tijdstip. Zelf kon ik weer inloggen om
21:23:10 nadat mijn account terug werd vrijgegeven (dank aan Farmdecibel). De ban was automatisch ingegaan, omdat nicosta zich had aangemeld met zijn andere account nadat hij werd overgenomen / foutje van zijn kant (-Nicosta; -nicosta). Na de ban kon ik al helemaal geen verweer meer bieden...
Voor de rest speelde hij niet meer, ronde het liever zelf af.
 
Bovenaan